Allemaal mensen die erop gereageerd hadden die geen idee hebben wat het nou eigenlijk inhoudt.
'Mijn hondje blaft, gek word ik ervan, dus loot graag mee'
'Graag mee loten, mijn Franse bulldog blijft maar blaffen'
'Ja graag! Dan heb ik misschien eens een keer niet de politie aan de deur'
En zo ging het nog wel even door.
Ik heb een heel verhaal getypt over wat zo'n band nou doet en dat je die niet zomaar om moet doen. Bladiebla. En dat je je hond ook gewoon kan opvoeden. Naja vonden mensen onzin natuurlijk.
Uiteindelijk de mevrouw die hem weggaf een pb gestuurd, excuses gemaakt voor het verstoren van haar topic en uitgelegd waarom. En of ze hem dan aub aan die en die naam wilde geven want dan kwam hij in ieder geval bij iemand die weet wat het inhoudt.
Mijn vriend had inmiddels een bericht neer gezet 'ik loot mee' en werd uitgekozen omdat ik haar vroeg of ze zijn naam wilde kiezen. Ze heeft verder niets meer tegen me gezegd. Heb haar nog bedankt.
Vanochtend heeft vriend de band opgehaald, en ze heeft verder niet de link gelegd dat het mijn vriend zou zijn. Ze zei dat het echt wel mee viel met die band en dat het allemaal wat overdreven was wat ik had gezegd.
Afijn, ik had wat lekkers voor haar honden gekocht dus dat had mijn vriend nog gegeven en later kreeg hij een bericht van haar hondje die het lekker lag op te peuzelen.
Ik vind het een geslaagde missie, in ieder geval heb ik de band, dus die gaat niet om een nek van een hond én er waren twee mensen in het topic die er toch vanaf zagen omdat ze niet wisten dat de hond schokjes zou krijgen. Mensen zullen me nu erg irritant vinden maar ik denk dat ik best wat mensen aan het denken heb gezet. Ik vind het erg dat deze zomaar gewoon worden weggegeven aan de eerste de beste, omdat hun hondje blaft. Triest.