Nu is het mij opgevallen dat op google maps maar ook op andere routekaarten heel veel paden/wegen enz. niet staan.
Ik heb sinds kort een route en dat is een route langs bollenvelden, maar er staat ergens halverwege een paaltje met route 75 en route 72 op. Route 75 is pijl rechtdoor, maar als ik daar heen loop loop ik eigenlijk op het pad waar naast een (bollen)veld ligt, hier zit geen hek tussen of iets dergelijks (uiteraard lijn ik hier de honden aan want anders gaan ze precies daar lopen klieren). Aan het einde van dat pad zit een hek, dit hek zit dicht met een hangslot, maar aan de zijkant van het hek is ongeveer 70cm ruimte waar het al platgetrapt is en je dus langs het hek kan en verder kan op een zandpad. Uiteindelijk kom je langs meerdere velden en langs bollenschuren.
Er staat nergens een bord verboden toegang/ prive terrein enz. maar ik vind het wel lastig, ik wil niet ineens bij iemand in een bollenveld staan.
In hoeverre ben je strafbaar, en in hoeverre kan je dus langs dit soort velden lopen?
Ik ben een bangepoeperd dus dat kans dat ik een veld/pad inloop wat niet mag is neit zo groot. Maar ik vroeg het mij af, mede omdat het dus op google maps niet te vinden is. Zelfs het gedeelte route 72 bestaat niet als weg/pad op google maps.
Zijn er ergens wel kaarten waar dus wel al deze paden/wegen opstaan?