Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er homeopatische middelen tegen winden??
Moderator: moderatorteam
- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Zijn er homeopatische middelen tegen winden??
Luca kan soms vreselijk stinken. Vooral 's avonds als hij lekker ligt te slapen.
Zijn er misschien homeopatische middelen hier tegen? Hij eet trouwens Farmfood en 1 keer per week Rodicompleet.
Zijn er misschien homeopatische middelen hier tegen? Hij eet trouwens Farmfood en 1 keer per week Rodicompleet.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Hoe lang krijgt hij/zij al FFood? mijn honden hadden dit ook in het begin.
Btw, er zijn ook heel veel kluifjes enz waar ze behoorlijk van kunnen stinken, ik weet ook niet wat je hond nog buiten zijn vaste maaltijden krijgt?
Btw, er zijn ook heel veel kluifjes enz waar ze behoorlijk van kunnen stinken, ik weet ook niet wat je hond nog buiten zijn vaste maaltijden krijgt?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Hughy
- Zeer actief
- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- de drentjes
- Actief
- cloris
- Zeer actief
Maar krijgt ze er niets buiten dan? dus een pensstaafje of kauwbotjes enz?miriam41 schreef:Luca krijgt het nu zo ongeveer een half jaar. Ik ben best wel tevreden over Farmfood. Alleen die winden mogen wat mij betreft best wel wat minder.

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Karin
- Actief
- Contacteer:
- Angeniet
- Erelid
- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
Heb je het nu over een hond die af en toe een wind laat of de hele avond aan een stuk door?miriam41 schreef:Ik zal het eens proberen. Als Luca eentje laat vliegen, dan staat hij op en loopt weg. Op vakantie was het weer raak. Toen we 's avonds bijelkaar zaten bij onze vrienden was het weer raak. Gelukkig zijn het nog steeds onze vrienden.
Groetjes, Marianne.

- mechelaar_fan
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
Helpt niet altijd, als je dat hier zou gaan geven kan je op de lucht drijvenmechelaar_fan schreef:Een lichter verteerbaar voer geven. best een brok waarvan de graanfractie uit rijst bestaat, of anders helemaal vers.

- Hughy
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hughy schreef:een kurkje is zo`n ding wat bovenop een fles wijn zit..... en dan van dokter Vogel.... sorry was een grapje--------------------------------------------------------------------------------
Wat is een kurkje van dr. Vogel????![]()

Maar wat winden laten betreft, tsja, Jack doet het ook wel eens. (En boeren in je gezicht, dat vind ik nog minder.

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hughy
- Zeer actief
onze 2 doggen laten ook veel winden.... en daar schrikt bezoek ook wel eens van... maar eerlijk gezegd, ik vind het geen probleem. Of moet ik zeggen: ik maak er geen probleem van? Heb toch wel gemerkt dat sommige mensen wegblijven als je honden hebt, omdat ze dat eng of vies vinden. Tja, daar waren we op voorbereid toen we een hond namen, maar het was toch onze keus.
- mechelaar_fan
- Zeer actief
overdreven en stinkende winderigheid wijst op darmgisting, en dat is niet leuk en niet gezond. je zou er beter wel een probleem van maken.Hughy schreef:onze 2 doggen laten ook veel winden.... en daar schrikt bezoek ook wel eens van... maar eerlijk gezegd, ik vind het geen probleem. Of moet ik zeggen: ik maak er geen probleem van? Heb toch wel gemerkt dat sommige mensen wegblijven als je honden hebt, omdat ze dat eng of vies vinden. Tja, daar waren we op voorbereid toen we een hond namen, maar het was toch onze keus.
- Hughy
- Zeer actief
- MissTique
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Hier een middeltje
Sanicaryo nr. 205 van bloem
Goed voor maag, darmen, lever, gal en alvleesklier
Gasophoping
Gistingsprocessen in de maag en darmen
Maagzuur
Maag- en darmslijmvliesontsteking
Hartklachten door een te volle maag met hartkloppingen, pijn in de hartstreek, overslaand hart, benauwdheid en een opgeblazen gevoel (Roemheldsyndroom)
Sanicaryo nr. 205 van bloem
Goed voor maag, darmen, lever, gal en alvleesklier
Gasophoping
Gistingsprocessen in de maag en darmen
Maagzuur
Maag- en darmslijmvliesontsteking
Hartklachten door een te volle maag met hartkloppingen, pijn in de hartstreek, overslaand hart, benauwdheid en een opgeblazen gevoel (Roemheldsyndroom)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Roosje
- Zeer actief
Dot had vroeger ook verschrikkelijke last toen ze alleen nog brokken kreeg. Toen ik haar Acidophilus poeder gaf ging het een stukken beter. Acidophilus is goed voor de darmflora, het werkt zoals yoghurt. Je kan het kopen in de Apotheek en Reform winkel. Sinds Dot nu elke dag Rodi diepvries krijgt heeft ze eigenlijk bijna geen last meer. Tussen de middag na de grote wandeling krijgt ze Rodi en s'avonds brokken.
Roosje
Roosje

- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik geef Luca normaal gesproken een keer per week Rodi, maar de laatste twee keer dat ik het hem gaf heeft hij het laten staan. Heel vreemd, want anders is hij er echt dol op. Ik heb het weggepakt en 's avonds weer geprobeerd, maar toen liet hij het weer staan. Als ik brokken voor hem in zijn bak doe, dan staat hij kwispelent naast me. Ik vind het maar zeer vreemd dat hij de Rodi laat staan.
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Jeetje dus jou hondje krijgt verder nooit geen kauwbotten of iets anders lekkers.miriam41 schreef:Nee, eigenlijk niet. HIj krijgt af en toe een beloningsbrokje en dat is een stukje van een pens staafje. En dat is echt niet zoveel. Af en toe een hondenbrokje van Bonzo en dat was het zo'n beetje.
Een stukje van een pensstaafje dat is wel héél karig hoor. En af en toe een hondebrokje van Bonzo, ik begin een beetje nmedelijden te krijgen met jou hondje.
Misschien laat hij wel windjes omdat hij geen lekkere dingen krijgt.
Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar een hond mag best op tijd verwend worden, als wij ergens zin in hebben kunnen we het pakken, een hond kan dat niet. :U

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- miriam43
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
zo erg is het nu ook alweer niet. Wij proppen ons toch ook niet vol??
Af en toe iets lekkers oké.
Ik heb gisteren nog zo'n heerlijke levercake voor hem gebakken en daar krijgt hij dan af en toe iets van. Luca ziet er goed uit. Hij is geen hond die als een gek op iets afgaat als je eten laat vallen en hij bedelt niet aan tafel.
Daarnaast heeft hij zo'n kluif van Farmfood. Die hij dan heerlijk oppeuzelt. Meer geef ik hem niet. Vind ik eerlijk gezegd ook niet nodig.
Ik heb gisteren nog zo'n heerlijke levercake voor hem gebakken en daar krijgt hij dan af en toe iets van. Luca ziet er goed uit. Hij is geen hond die als een gek op iets afgaat als je eten laat vallen en hij bedelt niet aan tafel.
Daarnaast heeft hij zo'n kluif van Farmfood. Die hij dan heerlijk oppeuzelt. Meer geef ik hem niet. Vind ik eerlijk gezegd ook niet nodig.
- MissTique
- Actief
- Contacteer:
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Nee volproppen doe ik mezelf ook niet, maar ik lust wel op tijd iets lekkers, en mijn hond ook, en die valt ook niet op zijn eten aan, en ook niet als er iets op de grond valt, als ik hem wat lekkers geef, pakt hij dat ook heel voorzichtig aan, zelfs tussen mijn lippen uit.miriam41 schreef:zo erg is het nu ook alweer niet. Wij proppen ons toch ook niet vol??

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.