Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nachtwandeling Ouddorp liefhebbers?
Moderator: moderatorteam
nachtwandeling Ouddorp liefhebbers?
Hallo,
Wij organiseren zaterdag 4 oktober een nachtwandeling in Ouddorp. Het is nog ver weg, maar zijn hier liefhebbers voor? Oja, het is een makkelijke route met een strandje speciaal voor honden. Lengte wandeling 19 km.
Wij organiseren zaterdag 4 oktober een nachtwandeling in Ouddorp. Het is nog ver weg, maar zijn hier liefhebbers voor? Oja, het is een makkelijke route met een strandje speciaal voor honden. Lengte wandeling 19 km.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Re: nachtwandeling Ouddorp liefhebbers?
Lijkt me best gaaf, maar euh, is dat Ouddorp in Noord Holland? Aan welke tijd zit je dan te denken?

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Heerlijk s'nachts op het strand. Met onze rottweilers liepen we daar als het erg warm was overdag ook vaak begin van de nacht. Sterren kijken, luisteren naar de zee.
Ik sla deze over. Heb er de honden niet voor. En heb de rare tic dat ik een schurfthekel heb om met een hele kudde mensen op het strand te lopen. Hou absoluut van mensen, maar op het strand ben ik het liefst alleen, samen, of max met een stel vrienden. Noem me maar raar, hahaha.
Ik ga er morgen weer een rondje zwemmen met Indy. Mooie stranden zijn daar!
Ik sla deze over. Heb er de honden niet voor. En heb de rare tic dat ik een schurfthekel heb om met een hele kudde mensen op het strand te lopen. Hou absoluut van mensen, maar op het strand ben ik het liefst alleen, samen, of max met een stel vrienden. Noem me maar raar, hahaha.
Ik ga er morgen weer een rondje zwemmen met Indy. Mooie stranden zijn daar!
- Hilly45
- Zeer actief
Oh, zie dat het in Zeeland is. Pjoew, dat wordt niet wat dan.

Het is geen Zeeland, het is nog net Zuid Holland. Wist ik ook niet totdat ik het van de bewoners zelf hoorde.Hilly45 schreef:Oh, zie dat het in Zeeland is. Pjoew, dat wordt niet wat dan.

Een hele kudde? Haha, als het net zo gaat als bij de andere wandelingen denk ik dat er een handjevol meelopen hahaDaisy@ schreef:Ik sla deze over. Heb er de honden niet voor. En heb de rare tic dat ik een schurfthekel heb om met een hele kudde mensen op het strand te lopen.

Niet geschoten is altijd mis!
- Hilly45
- Zeer actief
Ik was in de war met Oudorp, dat is dus in Noord Holland en met de auto vanuit Groningen nog wel te doen.hondenwandelvoetjes schreef:Het is geen Zeeland, het is nog net Zuid Holland. Wist ik ook niet totdat ik het van de bewoners zelf hoorde.Hilly45 schreef:Oh, zie dat het in Zeeland is. Pjoew, dat wordt niet wat dan.![]()
Een hele kudde? Haha, als het net zo gaat als bij de andere wandelingen denk ik dat er een handjevol meelopen hahaDaisy@ schreef:Ik sla deze over. Heb er de honden niet voor. En heb de rare tic dat ik een schurfthekel heb om met een hele kudde mensen op het strand te lopen.Maar goed we zullen zien hoeveel aanmeldingen we krijgen. En zo niet annuleren we het gewoon!
Niet geschoten is altijd mis!

- dagmar88
- Zeer actief
Lijkt me leuk, alleen is na afloop terug naar huis moeten zwemmen een beetje te veel van het goede 

Laatst gewijzigd door dagmar88 op 02 mei 2014 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmmmm, nachtzwemmen met de hond....Je brengt me op een idee!! 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
helaas heb ik de volgende dag een flyballwedstrijd waarvoor ik erg vroeg mun bed uit moet anders had het me wel leuk geleken
Helaas, helaas, volgende keer beter!!
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Haha, écht géén Zeeland hoor!