Twee caches gevonden vanmiddag, was erg leuk, vooral mijn jongste was erg enthousiast, zij heeft de eerste schat gevonden.
Moderator: moderatorteam

Dat betekent dat hij kwijt of verouderd is en dus niet gelogd kan wordenCash schreef:Vandaag weer 3 caches gevonden.
Maar bij cach nummer 4 stond dat deze niet beschikbaar was. Er zat ook een streep door de naam vd cach in t overzichtslijstje. We zijn maar niet gaan zoeken.
Nu zie ik op de site staan dat hij door iemand gelogd is. Huh?
Wat betekend dat niet beschikbaar zijn dan?
Maar dat is dus raar want iemand heeft hem gisteren gevonden en gelogd.SannePP schreef:Dat betekent dat hij kwijt of verouderd is en dus niet gelogd kan wordenCash schreef:Vandaag weer 3 caches gevonden.
Maar bij cach nummer 4 stond dat deze niet beschikbaar was. Er zat ook een streep door de naam vd cach in t overzichtslijstje. We zijn maar niet gaan zoeken.
Nu zie ik op de site staan dat hij door iemand gelogd is. Huh?
Wat betekend dat niet beschikbaar zijn dan?

Als je een account hebt bij geocaching.com, kun je daarmee inloggen in de app. Dan klik je op vind dichtsbijzijnde geocaches, dan zie je de caches bij jou in de buurt. Groene zijn traditionele caches, dat is zoeken, loggen en klaar. Oranje zijn multicaches, dan is het vaak een rondje dat je moet lopen op basis van opdrachten of de gps punten zijn al gegeven. Hierbij krijg je door de opdrachten uit te voeren de gegevens voor de eindcoordinaat waar de cache verborgen ligt.Marieke* schreef:Kun je dit ook doen met een iPhone? En welke app(s) heb je dan nodig/zijn handig?
Ik heb de app van geocaching.com al, maar ik zie geen optie om coordinaten in te vullen of doe ik iets verkeerd/heb ik een andere app nodig?