Ellen met Narda en Ozzie gaan ook mee!

Voor de mensen die later willen, rond half 11 kunnen we ook afspreken?
Drinken we een bakkie bij het bezoekerscentrum en loop ik nog een rondje!

Moderator: moderatorteam
Ach dan kan je na die tijd toch weer je bed in!Hilly45 schreef:Holy krap, wat een vroeg tijdstip zeg, niet te geloven.
Maar nee, ik blijf morgen denk ik de hele dag in bed.
Jammer Yvonne, maar wel logischnomo schreef:Dan moet ik wel heel erg vroeg van huisIk sla morgen maar over. Volgende keer ga ik graag weer mee!
Normaal zou ik dat ook nog wel kunnen doen, maar afgelopen nacht heb ik geloof ik eh... 3 uurtjes op bed gelegen. Dus wil morgen toch wel even iets langer blijven liggenkloesje schreef:Jammer Yvonne, maar wel logischnomo schreef:Dan moet ik wel heel erg vroeg van huisIk sla morgen maar over. Volgende keer ga ik graag weer mee!
Voor mij wordt het ook vroeg, maar ga er op tijd in en dan heb ik een langere vrije zondag en kan ik na die tijd nog lekker rustig aan doen!
Dat herken ik, moest vandaag werken en gisteren een uitje.. dus helemaal op.nomo schreef:Normaal zou ik dat ook nog wel kunnen doen, maar afgelopen nacht heb ik geloof ik eh... 3 uurtjes op bed gelegen. Dus wil morgen toch wel even iets langer blijven liggenkloesje schreef:Jammer Yvonne, maar wel logischnomo schreef:Dan moet ik wel heel erg vroeg van huisIk sla morgen maar over. Volgende keer ga ik graag weer mee!
Voor mij wordt het ook vroeg, maar ga er op tijd in en dan heb ik een langere vrije zondag en kan ik na die tijd nog lekker rustig aan doen!
Duidelijk geen ochtend mensen de hondenmensen op het hondenforum*Eva* schreef:Wij gaan ook wel weer een keer mee als het wat later is hihi.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
kloesje schreef:Duidelijk geen ochtend mensen de hondenmensen op het hondenforum*Eva* schreef:Wij gaan ook wel weer een keer mee als het wat later is hihi.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Dat was prima geweest, alleen moet Timo om 11 uur op bed liggen, dus dat gaan we dan niet reddennomo schreef:kloesje schreef:Duidelijk geen ochtend mensen de hondenmensen op het hondenforum*Eva* schreef:Wij gaan ook wel weer een keer mee als het wat later is hihi.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk9 uur wandelen is prima. Als jullie hier komen dan
Ja waarom...Rami schreef:Waarom woon ik zo ver weg...![]()
Of waarom woon jij zo ver weg!
Haha, nee! Maar Hoek van Holland was ook best leuk, toch?kloesje schreef:Ja waarom...Rami schreef:Waarom woon ik zo ver weg...![]()
Maar als ik dichter bij jou zou wonen, dan zou wandelen in dwingeloo niet handig zijn
Eens!Rami schreef:Haha, nee! Maar Hoek van Holland was ook best leuk, toch?kloesje schreef:Ja waarom...Rami schreef:Waarom woon ik zo ver weg...![]()
Maar als ik dichter bij jou zou wonen, dan zou wandelen in dwingeloo niet handig zijn
Zo is dat! En ik heb daar al heel wat voetstapjes liggen (van vroeger, zeg ik dat? Ja, ik zeg dat...) dus ik kom graag.kloesje schreef:Eens!Rami schreef:Haha, nee! Maar Hoek van Holland was ook best leuk, toch?kloesje schreef:Ja waarom...Rami schreef:Waarom woon ik zo ver weg...![]()
Doen we de volgende keer weer als ik weekendje bij jou ben!
In januari/februari eerst een weekendje hier en dan de bossen in drenthe verkennen!