De gestolen gember bleek wel echt heel vies

Moderator: moderatorteam

DeDiana schreef:Laatst ook eens geprobeerd bij Mila, maar mevrouw blieft het niet. Aangezien Mila geen enkel fruit eet, verbaasde het me niet dat ze er niets van moest hebben.

haha hier gaan ze spelen met cherrytomaatjesHilde schreef:Zijn er echt honden die dat eten?
Hier ook een apekop die alles eet wat ook maar een soort van eetbaar is.. Mandarijn is één van de dingen die hij uit tuft en niet eens meer aanneemt als hij het heeft geroken. Net zoals cherrytomaatjes, die tuft hij ook uit
Xavi doet een moord voor mandarijntjesCaro. schreef:Puch is een vreetzak eersteklas, hij zegt gewoon meteen 'hap' in alles. Nou ja, bijna alles...
's Avonds eet ik meestal een appel samen met de honden. Kaya heeft haar voorkeuren, want een zure Granny Smith moet
ze echt niet, maar Puch zegt meteen 'hap' en het is weg.
Maar nu zijn er weer lekkere mandarijnen en ik nam dat ipv een appel. Puchu naast mij natuurlijk in afwachting van een heerlijk
stukje app... ehhhh wat?![]()
Hij deed 'happp' het stukje mandarijn zweefde nog net in zijn mond, zijn kaken waren nog net niet dicht en blijkbaar rook hij het ineens
en ik heb nog nooit een hond zo snel zijn bek zien wegtrekken 'ieeeeeeee getver de getver, wat geef je me nu toch mens?'![]()
![]()
Bestaat er eigenlijk wel een hond die mandarijn en/of sinaasappel lust? Ik heb nog nooit een hond gehad die dit eet en Puchu behoort toch
wel tot de soort die alles eet wat ook maar enigszins eetbaar is, behalve mandarijn/sinaasappel dus

Hahaha, Kaya tuft ook alles uit van groenten. Ik heb haar weleens van die Rodi burgers gegeven waar groenten inzitten en dan liggen er nogGollum schreef:
haha hier gaan ze spelen met cherrytomaatjes![]()
Citrusvruchten vinden ze ook heel smerig. Mika tuft sowieso alles wat op groente of fruit lijkt uit.
malinois schreef:

Laat Kiki niet in de gaten hebben dat je een mandarijn aan het eten bent want dan speelt ze zwaan kleef aanCaro. schreef:Puch is een vreetzak eersteklas, hij zegt gewoon meteen 'hap' in alles. Nou ja, bijna alles...
's Avonds eet ik meestal een appel samen met de honden. Kaya heeft haar voorkeuren, want een zure Granny Smith moet
ze echt niet, maar Puch zegt meteen 'hap' en het is weg.
Maar nu zijn er weer lekkere mandarijnen en ik nam dat ipv een appel. Puchu naast mij natuurlijk in afwachting van een heerlijk
stukje app... ehhhh wat?![]()
Hij deed 'happp' het stukje mandarijn zweefde nog net in zijn mond, zijn kaken waren nog net niet dicht en blijkbaar rook hij het ineens
en ik heb nog nooit een hond zo snel zijn bek zien wegtrekken 'ieeeeeeee getver de getver, wat geef je me nu toch mens?'![]()
![]()
Bestaat er eigenlijk wel een hond die mandarijn en/of sinaasappel lust? Ik heb nog nooit een hond gehad die dit eet en Puchu behoort toch
wel tot de soort die alles eet wat ook maar enigszins eetbaar is, behalve mandarijn/sinaasappel dus