Ik denk zelf eerlijk gezegd ook dat de hond dan beter herplaatst kan worden naar een eigenaar die blij met hem is dan blijven bij iemand die niet veel met de hond kan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Korte stoere hondennaam, het is Xavi geworden!
Moderator: moderatorteam
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Re: Korte stoere hondennaam, enig idee?
Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
Ik denk zelf eerlijk gezegd ook dat de hond dan beter herplaatst kan worden naar een eigenaar die blij met hem is dan blijven bij iemand die niet veel met de hond kan
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Neo
Thor
Troy
Cash
Thor
Troy
Cash
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
alweer een xavi?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
een hond is altijd beter af op een plek waar ie wel gewenst is, maar ik heb toch wat moeite met het gemak waarop dat herplaatsen dan gaat.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
sorry.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
renee-uk schreef:een hond is altijd beter af op een plek waar ie wel gewenst is, maar ik heb toch wat moeite met het gemak waarop dat herplaatsen dan gaat.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
sorry.
nou ik ook
maar dat heb ik ook met namen iedereen kan wel namen roepen maar ik weet de naam bijna zodra ik de hond zie
die wil ikzelf bedenken
Fenneke en Baloe

-
beatje
Met serieus een goed huis zoeken ben ik het niet zo eens,zal voor een enkeling best gelden.Maar het Asiel waar ik werkte zat naast een ringsport vereniging,en je wilt niet weten hoeveel wij er hebben moeten herplaatsen of laten inslapen.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
Een hond is toch meer als werkmatriaal
- Fuzzi
- Vaste gebruiker
kort en stroer ? Chuck (norris) 
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Dat is dan ook meteen een van de redenen waarom ik niet in dat soort werelden pas.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
Is waarschijnlijk mijn makke hoor.
Maar als een auto niet geschikt is om te racen en je daarom een andere koopt is voor mij beter te snappen
dan je hond herplaatsen omdat hij niet zo lekker bijt b.v.
Misschien is het wel een topper met speuren.
Of de beste huishond die je je maar kan wensen.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Helemaal mee eens Renee.renee-uk schreef:een hond is altijd beter af op een plek waar ie wel gewenst is, maar ik heb toch wat moeite met het gemak waarop dat herplaatsen dan gaat.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
sorry.
Waarom nu al zulke hoge verwachtingen van een pup die er nog niet eens is? Dat soort dingen kunnen wel eens tegen je (vriend) gaan werken! Ik heb met Doran een werkhond gekocht, mocht hij dat nou niet goed gedaan hebben of er gewoon geen lol in hebben jammer dan, dan was het nog steeds mijn lieve Doran die niet zo gek op werken was geweest
Voor een naam, Dude!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ik begrijp het vanuit de sport gezien en ik begrijp jullie ook heel best, maar een discussie ga ik er verder niet over aan, dat was ook niet de bedoeling van dit topic 
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Wat denk je van Bruce ?
Vind ik op een of andere manier heel goed bij een mechelaar (nou ja X dan) passen.
Vind ik op een of andere manier heel goed bij een mechelaar (nou ja X dan) passen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Die honden heten allemaal xavi macho of rambo 
Ik begrijp het hele herplaatsen als ie niet geschikt genoeg is ook niet. Csiva kwam voor de agility, maar vond ze er geen fuck aan of wordt ze ongeschikt dan blijft ze gewoon
Een hond hoort te komen omdat je een hond wil, niet omdat ie ergens aan moet voldoen. Maar in die tak van hondensport is het volkomen normaal...
Ik begrijp het hele herplaatsen als ie niet geschikt genoeg is ook niet. Csiva kwam voor de agility, maar vond ze er geen fuck aan of wordt ze ongeschikt dan blijft ze gewoon
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Is niet waarMachie schreef:Die honden heten allemaal xavi macho of rambo
l
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ok, bijna allemaalSuske schreef:Is niet waarMachie schreef:Die honden heten allemaal xavi macho of rambo
l
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
2 lettergrepen is makkelijk schreeuwen met commando's geven.. Kan je nog een beetje rekken als hij niet luisterd... Ar-kooo los! Ect.
..
Dus ik zeg, Arko of Mic...
Dus ik zeg, Arko of Mic...
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar je hebt eigenlijk wel gelijkMachie schreef:Ok, bijna allemaalSuske schreef:Is niet waarMachie schreef:Die honden heten allemaal xavi macho of rambo
l
- Machie
- Zeer actief
2 lettergrepen vind ik ook ideaal idd. Die makkelijk 1 lettergreep worden. Hier hebben we Luca (loek) Dumas (Doem) Csiva (Csiv) Ideaal
Ohw, en kunnen verlengen doe ik ook. Csiva wordt dan little lady 
- eveliendepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)
Barou (zeg baroe), Broes (die namen hadden onze vorige honden, ook herders) verder vind ik nog wel mooi: Bruno, Max, Bram, Sita, Mick
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

-
Sanner
- Zeer actief
Ik vind James leuk!
Dat is ook Jamie haar bijnaam omdat ze zich regelmatig als een reu gedraagt.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Zo heette mijn katSanner schreef:Ik vind James leuk!
Ik vind Finn leuk.
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Ik ook, was voor ons ook een reden om te stoppen met trainen bij een bepaalde club aangezien ze daar net zo makkelijk van hond wisselde als ik van jasrenee-uk schreef:een hond is altijd beter af op een plek waar ie wel gewenst is, maar ik heb toch wat moeite met het gemak waarop dat herplaatsen dan gaat.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
sorry.
Het ging echt alleen om prijzen te winnen met de hond en als hij dat net niet haalde, dan werd er een andere genomen en kon nr.1 weer plaats maken. Gelukkig niet iedereen maar wel zo vaak dat ik er niet goed tegen kon.
Namen: Svenn, Gast, Vent, Lee.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Buck of Bikkel,
vind ik wel leuk.
vind ik wel leuk.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
hi,hiMachie schreef:2 lettergrepen vind ik ook ideaal idd. Die makkelijk 1 lettergreep worden. Hier hebben we Luca (loek) Dumas (Doem) Csiva (Csiv) IdeaalOhw, en kunnen verlengen doe ik ook. Csiva wordt dan little lady
onze luca noem ik vaak luux. of luxaflex
- renee-uk
- Zeer actief
maar lang niet iedereen in dat soort werelden doet dat hoor, gelukig nietSuske schreef:Dat is dan ook meteen een van de redenen waarom ik niet in dat soort werelden pas.rose schreef:Dat snap ik Suske, maar het schijnt vaak zo te werken in de hondensportwereld en voor zover ik het meemaak wordt er wel serieus naar een goede plaats gezocht voor een hondje die niet geschikt blijkt te zijn.
Is waarschijnlijk mijn makke hoor.
Maar als een auto niet geschikt is om te racen en je daarom een andere koopt is voor mij beter te snappen
dan je hond herplaatsen omdat hij niet zo lekker bijt b.v.
Misschien is het wel een topper met speuren.
Of de beste huishond die je je maar kan wensen.

-
Frolic
Stone
Copper
Mack
Copper
Mack
- Bertinabvd
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- renee-uk
- Zeer actief
oh ik ook hoor en namen moeten ook nog eens bij de hond passenfenneke schreef: maar dat heb ik ook met namen iedereen kan wel namen roepen maar ik weet de naam bijna zodra ik de hond zie
die wil ikzelf bedenken

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dante. Al vind ik het een tevennaam, maar dat komt omdat mijn mechelmeisje zo heette.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Zo wilde mijn vriend Tay eigenlijk Timo noemen, tot we hoorden dat de naam dus Tay was. Dat paste. En als ik boos ben roep ik gewoon zijn kennelnaam erbijrenee-uk schreef:oh ik ook hoor en namen moeten ook nog eens bij de hond passenfenneke schreef: maar dat heb ik ook met namen iedereen kan wel namen roepen maar ik weet de naam bijna zodra ik de hond zie
die wil ikzelf bedenken
- Hylos
- Zeer actief
Re: Korte stoere hondennaam, het is Xavi geworden!
Goede keus
Maar Xavi's om die reden herplaatsen vind ik persoonlijk niet een fijne keus
Maar Xavi's om die reden herplaatsen vind ik persoonlijk niet een fijne keus