Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

A king in his castle

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

A king in his castle

Ongelezen bericht door Fizgig »

Ik heb voor Elvis een kattenhuisje in zijn ren gezet en dat vindt ie wel leuk, hij zit er echt als de koning, hahaha. Ik weet niet of hij de trap op kan, waarschijnlijk niet, maar het staat wel schattig, haha. O en let niet op de bende, haha, het is de konijnenkamer en daar ligt niks op de vloer. En hij piept weer als ik zijn voer breng! Gaat wel goed, volgens mij. Elvis is trouwens een echte waakcavia, hij gaat tjilpen als een parkiet als er gevaar dreigt of als ie erg gestrest is. Dat heeft ie niet gedaan sinds Bobby's dood dus ik denk dat dat wel een goed teken is. Ik laat hem lekker bij de konijnen voorlopig, als en wanneer we er een maatje bij halen, komt ie weer beneden bij ons. Maar zo heeft ie toch wat aanspraak.

Hij woont naast Ginger, mijn schuwste konijntje. Voor komende week willen we eindelijk gaan beginnen met de konijnen te laten castreren. Ze gaan dan één voor één in een kooi in de woonkamer en dan kunnen we over een maand of twee eindelijk echt gaan koppelen. Twee voedsters hadden zichzelf gekoppeld, dacht ik, helaas was de vrede van korte duur.

A king in his castle
Afbeelding

'Hee, mot je?! Kzit net te eten!'
Afbeelding

Ja, ik ben erg knap, ook van opzij zoals je ziet
Afbeelding

Heb je nog meer lekkers? Ik lust ook banaan hoor!
Afbeelding

Okeee, doe maar een close-up dan, even mijn haar goed doen
Afbeelding

En dit is een gestrande bakvis: 'Ben je al klaar? Stom zeg, cavia's!'
Afbeelding

Tinypic maakt er weer een potje van want op mijn laptop zijn ze niet zo slechte kwaliteit, maar ja. Bruno lijkt net een zombie met die ogen, hahaha.
Pakdebal

Re: A king in his castle

Ongelezen bericht door Pakdebal »

.
een webcam , om te kijken of hij ook de trap op gaat . :wink:
Fizgig
Zeer actief

Pakdebal schreef:.
een webcam , om te kijken of hij ook de trap op gaat . :wink:
Mm, het is een idee. Alleen de webcam die ik heb, moet aan de laptop vast met een heel kort snoertje. Ik heb een keer gedacht om zo'n babyfoon te kopen met nachtkijker en webcam, hahaha. Die kosten niet eens zoveel. En dan kan ik alles volgen wat er in de konijnenkamer gebeurt. Maar ja, eigenlijk valt er niet zoveel te zien, konijnen zijn best saai, haha. Ik merk het wel als Elvis wel naar boven kan klimmen maar niet naar beneden want ik kom er minstens twee keer per dag. Ik denk dat ie het niet durft, eigenlijk, cavia's houden niet zo van klimmen.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Het is een knap ventje.
Cavia's zijn erg leuk, helaas ben ik super allergisch..jammer!
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Het trapje heeft de treden iets te ver uit elkaar staan denk ik maar verder ziet het er heel erg leuk uit.
Fijn dat ie het goed doet verder.
Het caviameisje van mij dat ziek was is vanmiddag gestorven, vanmorgen zaten ze nog wel aan de paprika maar misschien heeft ze wel die bloedvergifiging gekregen waar de DA bang voor was.
Gelukkig heb ik er nog 2 dus eenzaam zijn ze niet al zijn ze wel wat stilletjes.
Elvis ziet er leuk uit, als je graag wilt dat ie traploopt dan zou je bijvoorbeeld ook een plankje kunnen "bekleden" met een rubber matje of ijsstokjes erop plakken(moet je eerst veel ijsjes eten, héél vervelend :mrgreen: )
Dan hebben ze meer grip maar ja sommige caafs weigeren ook trap te lopen.
Verder zijn de foto's best wel leuk hoor, ook die van Bruno.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
AnneBP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door AnneBP »

haha leuk hoor ;)
Afbeelding
Fizgig
Zeer actief

Ptje schreef:Het trapje heeft de treden iets te ver uit elkaar staan denk ik maar verder ziet het er heel erg leuk uit.
Fijn dat ie het goed doet verder.
Het caviameisje van mij dat ziek was is vanmiddag gestorven, vanmorgen zaten ze nog wel aan de paprika maar misschien heeft ze wel die bloedvergifiging gekregen waar de DA bang voor was.
Gelukkig heb ik er nog 2 dus eenzaam zijn ze niet al zijn ze wel wat stilletjes.
Elvis ziet er leuk uit, als je graag wilt dat ie traploopt dan zou je bijvoorbeeld ook een plankje kunnen "bekleden" met een rubber matje of ijsstokjes erop plakken(moet je eerst veel ijsjes eten, héél vervelend :mrgreen: )
Dan hebben ze meer grip maar ja sommige caafs weigeren ook trap te lopen.
Verder zijn de foto's best wel leuk hoor, ook die van Bruno.
O wat sneu, wat kan dat dan snel gaan he? Misschien was het een hartaanval ofzo, ik denk dat Bob ook in een keer dood was eigenlijk. Ik kan wel wat op het trappetje leggen om te proberen maar ik had eerst een hok met twee verdiepingen en daar weigerden ze ook op de trap te lopen helaas. Duur hok, gebruiken ze alleen één verdieping. Ik zag op marktplaats een hele leuke caviakooi, zonder tralies en met plexiglas, en dan met wielen eronder. Een soort design dus, mooi maar wel erg duur. Maar ik vind plexiglas ook leuker voor ze eigenlijk. We hebben een keer een partij plexiglas gekocht dus ik ga eens kijken wat daar nog bij zit. En dan zelf iets maken.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Mijn caafje Aaltje leek sprekend op Elvis, kwa kop. Zij had op haar lijf rode en witte blokken, en dan dat zwartwitte koppie :I:
Als ik ooit geen hond meer heb neem ik weer caafjes. Dat gegil, zoooo schattig :I:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”