Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het is echt een probleem !

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pakdebal

Re: het is echt een probleem !

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Muk schreef:Heb ik, maar het helpt niet, helaas. Ze wordt door iedereen gequote.
:

wat Muk, ?. :denken: ..want JIJ was juist degene , die MIJ terug wilde ..

JIj ( !! ) vond het raar dat ik verbannen werd , en JIJ kwam zo goed voor mij op, toen

wat is er met jou nou gebeurd?.. ik ben NIET veranderd , hoor !

maar dit zal je wel niet lezen, helaas . :ugh:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Pakdebal schreef:
Muk schreef:Heb ik, maar het helpt niet, helaas. Ze wordt door iedereen gequote.
:
wat Muk, ?. :denken: ..want JIJ was juist degene , die MIJ terug wilde ..
JIj ( !! ) vond het raar dat ik verbannen werd , en JIJ kwam zo goed voor mij op, toen
wat is er met jou nou gebeurd?.. ik ben NIET veranderd , hoor !
maar dit zal je wel niet lezen, helaas . :ugh:
kijk eens verder dan je neus lang is pdb, muk kan gewoon niet kwoten :engel: :cool2:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Ze quote Mickie maar heeft de quote verkloot Pak :cool2:

edit:
Muk schreef:
Mickie schreef:Heb ik, maar het helpt niet, helaas. Ze wordt door iedereen gequote.
Een topic dat ze gestart is kun je nog links laten liggen (zoals ik nu met deze ga doen), maar voor de rest is het niet te vermijden.
Ook die kun je negeren. Ik vind haar gedachtengang onnavolgbaar en vaak ook onleesbaar door het bijzondere interpunctiegebruik, maar dan nog kan ik haar prima negeren. Mij op laten naaien doe ik in ieder geval niet. Er zijn er hier op dit forum wel meer met een bijzondere afkeer tegen bepaalde hondenrassen. En die afkeer is ook niet altijd op realistische gedachten gestoeld. Daar maak ik mij ook niet druk om.

Er zijn wel een paar mensen waarop ik ook zelden reageer en die ook niet te missen zijn op het forum. Heb niemand in de vijandenlijst staan en dat gebeurt ook niet. Het forum moet je niet zo serieus nemen. Scheelt een heleboel ergernissen. :mrgreen:
:F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Pakdebal

.
Mickie ? . oh , sorry .. :oeps:

jeetje dat ".." komt altijd op de proppen, als er wat te halen valt tegen mij , ze is er zeker weer hier ?.. :LOL:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

renee-uk schreef: kijk eens verder dan je neus lang is pdb, muk kan gewoon niet kwoten :engel: :cool2:
:boos:

Dat is helaas waar. Ik heb extra bijles nodig van Smoekie, wie weet leer ik het dan ooit nog eens. :mrgreen:
Pakdebal

Muk schreef:
renee-uk schreef: kijk eens verder dan je neus lang is pdb, muk kan gewoon niet kwoten :engel: :cool2:

Dat is helaas waar. Ik heb extra bijles nodig van Smoekie, wie weet leer ik het dan ooit nog eens. :mrgreen:
ik had het van Mickie helemaal niet gelezen namelijk, wat een toestand
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Maar pakdebal, ik begrijp dat je het wel eens bent met mijn stelling? Die helaas ondergesneeuwd is tussen de rest van de reacties.
smoekie
Zeer actief

Muk schreef:

:engel: Dat bespreken wel dan wel tijdens de 1e sessie goed :LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Muk

smoekie schreef:
Muk schreef:

:engel: Dat bespreken wel dan wel tijdens de 1e sessie goed :LOL:
:LOL:

Ojee, kan ik mij nog terugtrekken hiervoor? :engel:
smoekie
Zeer actief

Muk schreef: :LOL:

Nope :pffff: :engel:
Pakdebal

TessaThomas schreef:Maar pakdebal, ik begrijp dat je het wel eens bent met mijn stelling? Die helaas ondergesneeuwd is tussen de rest van de reacties.
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 08 aug 2013 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

smoekie schreef:
Muk schreef: :LOL:

Nope :pffff: :engel:
Shit

Of mag dat ook al niet meer, shit zeggen op het hondenforum?
Pakdebal

TessaThomas schreef:Maar pakdebal, ik begrijp dat je het wel eens bent met mijn stelling? Die helaas ondergesneeuwd is tussen de rest van de reacties.
TessaThomas schreef: @ pdb: maar het ging over verantwoording. Stel dat bij die 20% van onverantwoorde eigenaren wel een stabij zit die gebeten heeft en een klein hondje die gebeten heeft. Moeten die eigenaren dan hetzelfde aangepakt worden als de eigenaren van de pitbulls volgens jou of niet?
alles over 1 kam scheren , vind ik prima, want het HOEFT je niet te gebeuren , daar zijn nou die cursussen voor .

en boeken en Cisar , keuze genoeg , toch ?.
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Pakdebal schreef:
gonnie schreef:
TessaThomas schreef:Maar Pak, dan moet er toch geen onderscheid zijn in rassen? Als het over de verantwoording van de baas gaat bij bijtincidenten zou de baas van de teckel/labrador/stabij even hard aangepakt moeten worden als de baas van de pitbull/herder, toch?
Ja dat vind ik ook.
is Fungus nu de ENIGE , die goed leest ..????? :denken: ..jullie willen lezen , wat jullie voor ogen zien, maar het is er niet
fungus schreef:Ik lees dat niet. En voor zover ik die wet begrepen heb, worden niet alle honden binnen dat ras afgespoten.
Hier zakt toch echt mijn broek vanaf hoor, dat jij durft te zeggen dat wij met z'n allen alleen lezen wat we willen!

Jij filterd alleen de posts eruit die het met je eens zijn of voor je op komen, alle andere posts die dingen die jij beweert tegen spreken met steekhoudende argumenten, die sla je voor het gemak maar over. Echt te triest voor woorden.

En even voor de duidelijkheid, ik kende PdB niet van vroeger, had er nog nooit van gehoord, ben ook niet het type om te gaan zoeken in oude posts om te kijken wat er toen gebeurt is, ik reageer puur op de o zin die NU uit haar vingers komen, ik probeer ze dan te weerleggen in de hoop dat er misschien een lampje gaat branden :idea: maar het is verspilde moeite helaas!
In de negeer gooien heeft ook niet zoveel nut, ze word constand gequote dus lees je die onzin toch :help:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Muk

Lunatic schreef: In de negeer gooien heeft ook niet zoveel nut, ze word constand gequote dus lees je die onzin toch :help:
Hint; jij quote haar zelf ook in bovenstaande post. :mrgreen:
En dan werkt de negeerstand inderdaad minder goed.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
Lunatic schreef: In de negeer gooien heeft ook niet zoveel nut, ze word constand gequote dus lees je die onzin toch :help:
IK ga dat alvast niet in de peiling houden, wie ik wel of niet quote. :19:
Je hóeft namelijk niet te reageren.
Houd dan ook gewoon je smoel dicht. :pffff:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Nanna schreef:
:F: Dat bedoelde ik er ook niet mee, ik bedoel alleen dat ze in veel topic's behoorlijk aanwezig is en dus regelmatig gequote word.
Dus haar topic's overslaan en haar in de negeer gooien is niet afdoende :LOL:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
smoekie
Zeer actief

Lunatic schreef:
Nanna schreef:
:F: Dat bedoelde ik er ook niet mee, ik bedoel alleen dat ze in veel topic's behoorlijk aanwezig is en dus regelmatig gequote word.
Dus haar topic's overslaan en haar in de negeer gooien is niet afdoende :LOL:
Zeker niet als je haar zelf ook blijft quoten :F:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pakdebal schreef:
TessaThomas schreef: @ pdb: maar het ging over verantwoording. Stel dat bij die 20% van onverantwoorde eigenaren wel een stabij zit die gebeten heeft en een klein hondje die gebeten heeft. Moeten die eigenaren dan hetzelfde aangepakt worden als de eigenaren van de pitbulls volgens jou of niet?
alles over 1 kam scheren , vind ik prima, want het HOEFT je niet te gebeuren , daar zijn nou die cursussen voor .

en boeken en Cisar , keuze genoeg , toch ?.
Nee niet genoeg idd zoek ff op met hoeveel personen ze zijn als de pitjes van cesar loslopen bij elkaar, cesar is NOOIT alleen. Daarnaast zijn ze ALTIJD gescheiden als hij of een van zn medewerkers er niet bij is. En als er 1 kan opvoeden is hij t wel.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Pakdebal

malinois schreef:Nee niet genoeg idd zoek ff op met hoeveel personen ze zijn als de pitjes van cesar loslopen bij elkaar
, cesar is NOOIT alleen. Daarnaast zijn ze ALTIJD gescheiden als hij of een van zn medewerkers er niet bij is. En als er 1 kan opvoeden is hij t wel.

ik had van jou dit antwoord niet verwacht , dus hiermee verklaar je , dat zelfs Cesar moeite met pitjes heeft ?. :denken:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Pakdebal schreef:
malinois schreef:Nee niet genoeg idd zoek ff op met hoeveel personen ze zijn als de pitjes van cesar loslopen bij elkaar
, cesar is NOOIT alleen. Daarnaast zijn ze ALTIJD gescheiden als hij of een van zn medewerkers er niet bij is. En als er 1 kan opvoeden is hij t wel.

ik had van jou dit antwoord niet verwacht , dus hiermee verklaar je , dat zelfs Cesar moeite met pitjes heeft ?. :denken:
Nee hij heeft geen moeite met pitjes. Hij voed ze op tot zover als mogelijk is .
Je kunt weinig of eigenlijk veel verwachten van zulke grote groepen honden ,dus ze worden gewoon gescheiden als er geen toezicht is.Bedenk ook dat het geen vaste groep is maar steeds wisselend waar weer honden met problemen bij komen en weggaan.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Pakdebal schreef:

Ik zeg dat hij zijn honden, nooit alleen bij elkaar laat in de grote roedel. Dus ook de kleinere niet, ze zitten per 2 a 3 honden bij elkaar in een kennel 's nachts. Jij zegt dat mensen een vb aan Cesar moeten nemen... als iemand blind zo'n advies opvolgt en dus niet weet wat hij precies doet heeft het dramatische gevolgen.
Iedereen weet dat als je meerdere reuen en teven bij elkaar laat lopen je een bepaald risico loopt, zeker als je er zeer onstabiele vreemde honden tussen gooit.
En dat is wat hij doet. En dan moet je heel goed opletten... hij krijgt nooit een roedel knokkende honden alleen uit elkaar... je ziet toch wel hoeveel honden hij er heeft lopen lijkt me? Krijg jij alleen 30 knokkende honden van welk ras dan ook uit elkaar zonder doden?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Pakdebal

malinois schreef:
Pakdebal schreef:

Ik zeg dat hij zijn honden, nooit alleen bij elkaar laat in de grote roedel. Dus ook de kleinere niet, ze zitten per 2 a 3 honden bij elkaar in een kennel 's nachts. Jij zegt dat mensen een vb aan Cesar moeten nemen... als iemand blind zo'n advies opvolgt en dus niet weet wat hij precies doet heeft het dramatische gevolgen.
Iedereen weet dat als je meerdere reuen en teven bij elkaar laat lopen je een bepaald risico loopt, zeker als je er zeer onstabiele vreemde honden tussen gooit.
En dat is wat hij doet. En dan moet je heel goed opletten... hij krijgt nooit een roedel knokkende honden alleen uit elkaar... je ziet toch wel hoeveel honden hij er heeft lopen lijkt me? Krijg jij alleen 30 knokkende honden van welk ras dan ook uit elkaar zonder doden?

als hij voor het hek staat met nieuwe gasten staan er altijd tig honden hen op te wachten , maar 's nachts kan ik mij dat wel voorstellen
overdag
zie je ze toch allemaal door elkaar lopen ?.. In het zwembad , uit het zwembad ..

ik vind juist wel dat hij alle rassen goed door elkaar laat lopen , maar bij zijn ranch , daar ging het toen mis met die pitbulls ( vechten ), dat was paniek
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Pakdebal schreef:
malinois schreef:
Pakdebal schreef:

als hij voor het hek staat met nieuwe gasten staan er altijd tig honden hen op te wachten , maar 's nachts kan ik mij dat wel voorstellen
overdag
zie je ze toch allemaal door elkaar lopen ?.. In het zwembad , uit het zwembad ..

ik vind juist wel dat hij alle rassen goed door elkaar laat lopen , maar bij zijn ranch , daar ging het toen mis met die pitbulls ( vechten ), dat was paniek
Ja hij heeft alles door elkaar lopen, je weet ook hoeveel crew daar bij is? zo'n mannetje of 10 a 15 minimaal... (die zie je niet die staan net buiten beeld)
Die allemaal ingrijpen als het nodig is. (dan komen ze het beeld ingerend)
Hij laat ze nooit zo bij elkaar lopen als hij alleen is.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”