Pakdebal schreef:gonnie schreef:TessaThomas schreef:Maar Pak, dan moet er toch geen onderscheid zijn in rassen? Als het over de verantwoording van de baas gaat bij bijtincidenten zou de baas van de teckel/labrador/stabij even hard aangepakt moeten worden als de baas van de pitbull/herder, toch?
Ja dat vind ik ook.
is Fungus nu de ENIGE , die goed leest ..?????

..
jullie willen lezen , wat jullie voor ogen zien, maar het is er niet
fungus schreef:Ik lees dat niet. En voor zover ik die wet begrepen heb, worden niet alle honden binnen dat ras afgespoten.
Hier zakt toch echt mijn broek vanaf hoor, dat jij durft te zeggen dat wij met z'n allen alleen lezen wat we willen!
Jij filterd alleen de posts eruit die het met je eens zijn of voor je op komen, alle andere posts die dingen die jij beweert tegen spreken met steekhoudende argumenten, die sla je voor het gemak maar over. Echt te triest voor woorden.
En even voor de duidelijkheid, ik kende PdB niet van vroeger, had er nog nooit van gehoord, ben ook niet het type om te gaan zoeken in oude posts om te kijken wat er toen gebeurt is, ik reageer puur op de o zin die
NU uit haar vingers komen, ik probeer ze dan te weerleggen in de hoop dat er misschien een lampje gaat branden

maar het is verspilde moeite helaas!
In de negeer gooien heeft ook niet zoveel nut, ze word constand gequote dus lees je die onzin toch

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!