er zit een pretkop op
Hoe gaat het met Mika nu? Al een beetje opgeknapt?
Moderator: moderatorteam
En een diefLunatic schreef:Hij is schitterend
Wat een opluchtingflamme schreef:Ja Mika doet het weer prima. Een pak van mijn hart. Pfffffff.
Ik weet ook wel dat het een "hondje van een dag is" maar voorlopig geniet ik dan ook nog maar iedere dag van hem![]()
Taran kan nog zoveel van hem leren en ik kan hem nog lang niet missen. We hebben zoveel meegemaakt samen. Ik ben dus blij![]()
Verliefd worden op het ras? Tja, ik snap het welmaar vergis je niet. Ik ben verslaafd aan het ras, maar het is best hard werken.
Puinhoop maken kan hij goed inderdaadRosannex schreef:Wat een opluchtingflamme schreef:Ja Mika doet het weer prima. Een pak van mijn hart. Pfffffff.
Ik weet ook wel dat het een "hondje van een dag is" maar voorlopig geniet ik dan ook nog maar iedere dag van hem![]()
Taran kan nog zoveel van hem leren en ik kan hem nog lang niet missen. We hebben zoveel meegemaakt samen. Ik ben dus blij![]()
Verliefd worden op het ras? Tja, ik snap het welmaar vergis je niet. Ik ben verslaafd aan het ras, maar het is best hard werken.
Het komt altijd te vroeg om afscheid te nemen, maar zover is het gelukkig nog niet. Lekker genieten van mekaar.
![]()
Haha ja ik geloof zeker dat het hard werken is. Gelukkig krijg je er wat moois voor terug en soms een puinhoop zo te lezen

Heb het niet nagemeten, maar kan best wat langer zijnranetje schreef:Ik heb beeld![]()
Weet je zeker dat je armen maar een meter langer zijn?
Dank jeShima schreef:Hij is prachtig geworden!
Ja, lieve mikamanRosannex schreef:Daar is ook Mika weerHij ziet er gelukkig en goed uit