Geduld hebben.
Als je hem bij je dweil wegstuurt net zolang wachten tot ie rustig is en iedere keer weer.
Hetzelfde heeft mijn zusje ook met haar hond maar ja mijn zusje is een softie en zet niet door.
Quintttt ga nou weg, Quint toenouw QUINNNNNTTTT he toenouw he weg jij en teneinde raad zet ze hem op de gang.
Toen hij bij mij een week was (niet dat ik nou zo'n perfecte hondenopvoedster ben hoor, vérre van dat

) toen claimde ik zoals CM dat noemt de dweil en de stofzuiger, hup weg jij en bleef heel rustig dus na een paar keer had ie het door en had ik geen last er meer mee.
Zelfde als in de keuken, mijn zusje en ik koken nogal ehm laten we zeggen spetterend dus er valt altijd wat op de grond wat lekker is voor hondebekkies.
Maar als ik aan het koken ben dan wil ik niemand in de keuken hebben (daar word ik echt heel erg kribbig van) dus als de hond hier is dan is het opdonderen uit de keuken, hij mag best in de deuropening liggen maar verder niet.
Dat moet je echt lang en op een rustige manier volhouden, het kwartje valt vanzelf een keer, succes.