Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welkom nieuwe moderators!
Moderator: moderatorteam
-
Asta
Re: Welkom nieuwe moderators!
ik hou van schelden, maar dan in topics, en niet via priveberichtjes 
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
En schelden is leuk, soms, mits terecht.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
gaan we nu alle leden 1 voor 1 af?
dat het collectieve forumgeheugen volledig opspeelt bij mellow is mij duidelijk. erg vervelend en lastig kan ik u zeggen. maar wat ik niet begrijp is waarom nanna (de vorige keer MOESTEN we haar mod maken en nu lees ik ineens andere dingen?) en weet ik hoeveel andere leden waaronder hilje45 (en dat schrijf ik vast verkeerd) er doorheen gehaald moeten worden.
dat is jullie 1 april grap van dit jaar? nou bedankt
wij hebben onze keus gemaakt op de dingen die we wisten. als ik mellow was zou ik op deze manier geen mod willen zijn dus ik zou het volledig snappen als ze zou stoppen wat ze eigenlijk nog niet eens begonnen is.
lees verder aub even je bericht na... meerijden met de rest van het verkeer is niet altijd beter...
dat het collectieve forumgeheugen volledig opspeelt bij mellow is mij duidelijk. erg vervelend en lastig kan ik u zeggen. maar wat ik niet begrijp is waarom nanna (de vorige keer MOESTEN we haar mod maken en nu lees ik ineens andere dingen?) en weet ik hoeveel andere leden waaronder hilje45 (en dat schrijf ik vast verkeerd) er doorheen gehaald moeten worden.
dat is jullie 1 april grap van dit jaar? nou bedankt
wij hebben onze keus gemaakt op de dingen die we wisten. als ik mellow was zou ik op deze manier geen mod willen zijn dus ik zou het volledig snappen als ze zou stoppen wat ze eigenlijk nog niet eens begonnen is.
lees verder aub even je bericht na... meerijden met de rest van het verkeer is niet altijd beter...

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
en het is ook nog slecht voor je gemoedstoestand!!!
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 3&t=264005
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 3&t=264005

-
Loek
- Zeer actief
Trek je er niets van aan Hilly, ze mochten willen dat ze jouw karakter hebben, je bent een fijn mensHilly45 schreef:Gewoon doen joh......... op facebook met mij communiceren over je geweldige hondjes en ondertussen tegelijkertijd hier een mes in iemands rug steken. Echt chapeau!Suuz! schreef:
Misschien, als de irritatie weer hoog genoeg opgelopen is.
-
Loek
- Zeer actief
Aangepast door moderator ben je toch om iemand geaardheid in een discussie te betrekkenAsta schreef:niks van aantrekken dee, martijn is gewoon soms een Aangepast door moderator die mensen de grond in moet trappen, en als je op het lijstje staat maakt het niet uit wat je zegt je bent toch een gestoord figuur die wel belachelijk gemaakt wordt.
Veel plezier martijntje.
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Jeetje wat een gedoe hier. Wat een naar gescheld. Erg jammer dat het zo soms gaat. Begrijpelijk dat je je terug trekt Mellow. 

Neeltje
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Heel begrijpelijk, warm was je welkom niet te noemenMellow schreef:Na een nachtje goed erover nagedacht te hebben ben ik ook tot dat besluit gekomen.massam schreef: als ik mellow was zou ik op deze manier geen mod willen zijn dus ik zou het volledig snappen als ze zou stoppen wat ze eigenlijk nog niet eens begonnen is...
Geaccepteerd wordt ik toch niet (meer) en dat zal niet ten goede komen van het mod-team.
Dus bij deze zeg ik mijn, zeer korte, modjesschap op.
Voor iedereen die mij wel welkom hebben geheten, heel erg bedankt.

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Bedankt voor je inzet. Het was een geweldige dag!Mellow schreef:Dus bij deze zeg ik mijn, zeer korte, modjesschap op.
Aaaaalmaaaa, Peeepieeee!!
Áantreden!
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
toch nog een soort 1 april
hiephoi!

hiephoi!
dit is overigens wel grappigLoek schreef:Dom huppelkutje ben je toch om iemand geaardheid in een discussie te betrekkenAsta schreef:niks van aantrekken dee, martijn is gewoon soms een *** die mensen de grond in moet trappen, en als je op het lijstje staat maakt het niet uit wat je zegt je bent toch een gestoord figuur die wel belachelijk gemaakt wordt.
Veel plezier martijntje.
-
S@ndr@
- Zeer actief
tjee zeg, dom huppelkutje, dat is pas aardigLoek schreef:Dom huppelkutje ben je toch om iemand geaardheid in een discussie te betrekkenAsta schreef:niks van aantrekken dee, martijn is gewoon soms een *** die mensen de grond in moet trappen, en als je op het lijstje staat maakt het niet uit wat je zegt je bent toch een gestoord figuur die wel belachelijk gemaakt wordt.
Veel plezier martijntje.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Misschien iets met de waard wellichtSuuz! schreef:Ik had geen zin om navraag te doen naar motivaties. Mijn fout, wellicht, maar ik ben gewoon niet zo van de goed gelovigen dat iemand zoveel dingen doet zonder andere intenties. En daar blijf ik bijHilly45 schreef:
Het is compleet off topic, maar oke........... maar dan was het fijn geweest als je zelf gewoon bij mij navraag had gedaan over mijn motivaties. Jij vulde het in, waarbij je er compleet naast zat en wat absoluut niet fijn over kwam. Als je een gevoel hebt en je weet niet het waarom, dan check je het in mijn beleving bij de persoon zelf en plemp je het niet zo op het forum om zo een negatieve sfeer te creëren.. Te veel wansmaak aan eerdere ervaringen in dit opzicht over gehouden wellicht.
Voor de rest, zie mijn vorige posting.
Hell echt welmoosje schreef:Je moet niks.Cleva schreef:Hou toch eens op met dat domme gevervuil waar de ochtendploeg weer doorheen moet scrollen.
Asta schreef:Toen je zei dat ik mocht langskomen woonde je ineens in polen held
Tis natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd, maar he, dat is niks nieuws onder de zon op het hf.Mellow schreef:Na een nachtje goed erover nagedacht te hebben ben ik ook tot dat besluit gekomen.massam schreef: als ik mellow was zou ik op deze manier geen mod willen zijn dus ik zou het volledig snappen als ze zou stoppen wat ze eigenlijk nog niet eens begonnen is...
Geaccepteerd wordt ik toch niet (meer) en dat zal niet ten goede komen van het mod-team.
Maarre met wat ik allemaal gelezen/meegekregen heb, vind jij het zelf dan ook niet een heel klein beetje begrijpelijk dat het zien van jouw naam als nieuwe mod redelijk wat weerstand/opstand met zich meebracht?
Ik persoonlijk in ieder geval wel als ik het eerlijk mag zeggen. En de mods hadden daar best wel wat meer over na mogen denken.
Vwb Nanna, misschien dat al die topics over kuthedders, klapkaken, gedateerde sensatieverhalen, smegmalullen en noem maar op, nu ook iets minder wordt. Dus wat dat betreft is het wel een simme zet van de modjes geweest
Branka? Ja wat moet je over Branka zeggen? Branka is naar mijn idee een goede keuze hoor
Voor wat jou(mellow) betreft. Van mij had het moderatorschap gisteren al de kolere kunnen krijgen en had ik gisteren mijn "baan" al opgezegd. Dus begrijpelijk dat je je stokje direct alweer doorgeeft
vwb het aanstellen van nieuwe moderators.
Is het niet een idee om daar in de toekomst een polletje op los te laten?
Een polletje waar leden dan hun favoriete "nieuwe" moderator zelf uit kunnen kiezen, en waarna jullie vervolgens aan de slag gaan (kiezen) welke van de hoogst "genoteerden" plaats mag nemen op het rose pluche
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Jaap* schreef:Bedankt voor je inzet. Het was een geweldige dag!Mellow schreef:Dus bij deze zeg ik mijn, zeer korte, modjesschap op.![]()
Aaaaalmaaaa, Peeepieeee!!
Áantreden!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Sekreetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): geen
Ja het is 2 april!
Poging nummer 2 dus maar, misschien is het wel leuk om er een felicitatietopic van te maken!
Nieuwe modjes heel veel plezier en succes! En "ouwe" modjes, ik hoop dat een versterkt en nieuw team het modereren voor jullie ook weer een boost geeft!
Nieuwe modjes heel veel plezier en succes! En "ouwe" modjes, ik hoop dat een versterkt en nieuw team het modereren voor jullie ook weer een boost geeft!
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Lijkt me een verstandig besluitMellow schreef:Na een nachtje goed erover nagedacht te hebben ben ik ook tot dat besluit gekomen.massam schreef: als ik mellow was zou ik op deze manier geen mod willen zijn dus ik zou het volledig snappen als ze zou stoppen wat ze eigenlijk nog niet eens begonnen is...
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Tjonge... Wat zit er veel haat onderling zeg... Ik vraag me wel eens af waarom? Ik bedoel, r zijn hier ook absoluut mensen die ik niet mag, maar is het werkelijk zo moeilijk om die gewoon te negeren? Ook als er de grootste bullshit uit hun vingers komt? Tis een forum mensen, kom op!! T zijn je buren niet!
RIP Cena
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Ik ben gisteren afgehaakt op pagina 6 en nu tadaaaaa pagina 23
Komt er een nieuw voorstel topic nieuwe mods? Ik begreep dat er nu in elk geval al 1 iemand is afgevallen en dit topic is nou niet echt een gezellig welkomst topic nieuwe mods geworden
Komt er een nieuw voorstel topic nieuwe mods? Ik begreep dat er nu in elk geval al 1 iemand is afgevallen en dit topic is nou niet echt een gezellig welkomst topic nieuwe mods geworden
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Nou zeg. En Mellow was wel gewoon online. Was er een keertje een mod die altijd aangeroepen kan worden, zegt ze op.
Snap het overigens wel hoor. Net als dat ik de weerstand snap.
Mag Jaap nu?
Snap het overigens wel hoor. Net als dat ik de weerstand snap.
Mag Jaap nu?
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik ben niet beschikbaar. Alleen als eventuele freelance formateurMit schreef:Mag Jaap nu?
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ja Jezus. Hek doar nou oan?Jaap* schreef:Ik ben niet beschikbaar. Alleen als eventuele freelance formateurMit schreef:Mag Jaap nu?
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ik ben ook niet vies van wat verbaal geweld, maar ik heb je bericht over *** wel gemeld, net als dat ik dat de afgelopen paar maanden ook veelvuldig gedaan heb met andere berichten van zo links en rechts wat mensen...Asta schreef:ik hou van schelden, maar dan in topics, en niet via priveberichtjes
Dat - moet - maar - eens - afgelopen - zijn in mijn optiek en dat hyena en vale gier gedrag van een klein kliekje dat als een stel kippen bovenop telkens dezelfde mensen springen om ze belachelijk te maken, als dom weg te zetten en zelfs uit te schelden moet - ook - eens - afgelopen - zijn.
Het is momenteel nagenoeg de enige voldoending die ik uit het forum haal; als een half moraalriddertje die paar mensen die ik in de picture heb in de gaten houden op hun rottige kutgedrag.
Dat datzelfde plebs volkje dan ook mij nog durft weg te zetten als zogenaamde aso muil is koren op mijn molen (ik schaal mezelf toch echt anders is, maar bij vlagen ben ik ook wel klaar met mezelf te verdedigen wat overigens een teken aan de wand is want dat ik die behoefte steeds minder vaak voel betekend concreet dat het forum me wel dik gescheten is) dus ik ga er vrolijk mee verder in de hoop dat het leuke gevoel bij het forum vanzelf een keer terugkomt
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
massam schreef:gaan we nu alle leden 1 voor 1 af?
dat is jullie 1 april grap van dit jaar? nou bedankt![]()
Ja dat schrijf je verkeerd want ik ben vorige week donderdag 33 ! geworden Mascha...
Jij maakt het mooi met je 45
Ik heb wel het gevoel dat ik een kop als een 45 jarige heb hoor, daar niet van...maar gout
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Zo ik heb even bijgelezen
Gefeliciteerd dan maar? Oh en ik weet niet of het een nieuw modje was die een opmerking van Asta heeft weggehaald; het is gebruikelijk dat je ook even de quotes naloopt om de zure ** te verwijderen.
Gefeliciteerd dan maar? Oh en ik weet niet of het een nieuw modje was die een opmerking van Asta heeft weggehaald; het is gebruikelijk dat je ook even de quotes naloopt om de zure ** te verwijderen.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Nanna en Branka, gefeliciteerd en vooral veeeeeel succes 
Had het hele topic gemist, aanmelden van nieuwe modjes gemist, net 23 blz gelezen en bovenstaande is mijn eindconclusie
Had het hele topic gemist, aanmelden van nieuwe modjes gemist, net 23 blz gelezen en bovenstaande is mijn eindconclusie
Laatst gewijzigd door flamme op 02 apr 2013 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gollum
- Zeer actief
En sterkteflamme schreef:Nanna en Branka, gefeliciteerd en vooral veeeeeel succes
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Dat ook 
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Gollum schreef:Zo ik heb even bijgelezen![]()
ssssttt
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Angelique.
Branka
en Nanna
heel veel succes 
- Gollum
- Zeer actief
Ben je nou aan het klagen over de klagers?Tara schreef:Wat een oeverloos gezanik zeg, hebben mensen nou werkelijk niets beters te doen dan anderen afzeiken, en klagen en klagen en klagen over het beleid? Drie en twintig pagina's met geklaag, gemekker en gezanik!
Degenen die het schoentje passen moesten zich de ogen uit de kop schamen!!!
-
*Ellen*
Best een leerzaam topic al met al.
Als je de brei een beetje filtert zie je al snel wie de rotte appels zijn en wie niet.
Handig !
Als je de brei een beetje filtert zie je al snel wie de rotte appels zijn en wie niet.
Handig !