Over vier weken kunnen we een echo laten maken,
om te zien of ze drachtig is.
Het zou leuk zijn als er hier in april,
kleine Tamaskans geboren zullen worden.
meer info; www.vantaelsesluske.nl

Moderator: moderatorteam
nee het had geregend, daarom 'glimt' die vloer zo.Inge O schreef:er viel me net hetzelfde opNanna schreef:Dat beleefde hoofd "sorry mevrouw, het moet even"
Gleden ze niet weg op die vloer?.
na 3 jaar achter elkaar gedekt te zijn,Tara schreef: Och, wat jammer!![]()
Wat nu verder? Ga je voor een nieuwe dekking van deze zelfde reu?
Ik ben al deze 3 keren begeleid in de dierenkliniek in SleeuwijkTara schreef: Zeg, en fertiliteitsbegeleiding doen? Omdat mijn teef na een dekking in Verweggistan ook leeg was gebleven wilde we het de keer daarop laten onderzoeken. Gewoon om dingen uit te kunnen sluiten, en om niet weer voor Jan Doedel dat klere-eind te hoeven rijden.
ja, inwendig onderzoekTara schreef:Maar is er ook intern onderzoek geweest? Is er ook nog iets anders gedaan dan progesteron prikken?
moeilijke, maar dappere en m.i. correcte kijk op de zakenwolfwoman schreef:Ik ben al deze 3 keren begeleid in de dierenkliniek in SleeuwijkTara schreef: Zeg, en fertiliteitsbegeleiding doen? Omdat mijn teef na een dekking in Verweggistan ook leeg was gebleven wilde we het de keer daarop laten onderzoeken. Gewoon om dingen uit te kunnen sluiten, en om niet weer voor Jan Doedel dat klere-eind te hoeven rijden.
(mijn vaste DA, zit bij mij in de buurt)
Heb nu 5x progesteron laten prikken.
En er komt een moment dat je je moet afvragen
of je wel een dracht wilt,
die tot stand gekomen is met "kunst en vliegwerk'![]()
Vooral omdat ik hiervan zelf een teefje wilde houden voor de verdere fok......
maart schreef:moeilijke, maar dappere en m.i. correcte kijk op de zakenwolfwoman schreef:Ik ben al deze 3 keren begeleid in de dierenkliniek in SleeuwijkTara schreef: Zeg, en fertiliteitsbegeleiding doen? Omdat mijn teef na een dekking in Verweggistan ook leeg was gebleven wilde we het de keer daarop laten onderzoeken. Gewoon om dingen uit te kunnen sluiten, en om niet weer voor Jan Doedel dat klere-eind te hoeven rijden.
(mijn vaste DA, zit bij mij in de buurt)
Heb nu 5x progesteron laten prikken.
En er komt een moment dat je je moet afvragen
of je wel een dracht wilt,
die tot stand gekomen is met "kunst en vliegwerk'![]()
Vooral omdat ik hiervan zelf een teefje wilde houden voor de verdere fok......