dat gevoel krijg ik idd ook steeds meer.PaulV schreef:Yai schreef:Dit vind ik ook maar al te vervelend. Je hebt je hond bij je te houden, en mocht je wat over het hoofd zien, wat mijns inziens kan gebeuren, moet je zorgen dat je snel handelt en je hond bij je roept. Ook al doet je eigen hond niks, je weet gewoon niet wat de andere hond doet. En in het geval van jou is het toch wel duidelijk dat die hond even niet zo vriendelijk zal zijn.Budkes schreef:Toen toch maar besloten mijnheer vriendelijk te verzoeken om zijn hond even te roepen........"oh maar die van mij doet niets hoor" .... Nee mijnheer dat zie ik ook wel, maar die van mij wel.........Dan verwacht ik dat zo'n man dan zijn hond even bij zich roept, maar nee hoor een vernietigende blik was mijn deel, tis toch wat dat ik ervoor gezorgd heb dat ik zo'n agressieve hond heb, was duidelijk de boodschap. En nog niet roepen, nee hoor, geen enkele poging zelfs. Dan moet ik wel even tot 300 tellen, toch weer.
Zo simpel is het idd. Ik zie zelf juist die loslopende oh zo lieve buurtende honden met baasjes als aso volk. hou gewoon je hond bij je, en laat ook die persoon met een agressieve hond genieten van zijn hond! Aanlijngebied heeft appelplicht, is dat te moeilijk en kost je teveel tijd dit je hond te leren? hou dan je hond vast, en ben niemand tot last!
Laatste is even algemeen naar de mensen die het buurten een normaal ding vinden
net toen ik een baas aan het zoeken was vroeg ik het aan een meneer met een razende jr.
hij kwam echt veel te dichtbij
de blije vondeling bleef gewoon heel blij
zou die nou gewoon gek of dom zijn