Even met het neusje proberen

Dan bij het pootje proberen

Er is nog genoeg plaats hoor

Laat me met rust ik lig prima

Aaaaaaaa toeeeeeee pleaceeeeee

Jaaaaaaaa gelukt

goetjes inge
Moderator: moderatorteam

Ik heb er bij Tarzan maar van gemaakt dat hij er even genoeg van heeft bij hem vaak welnelleke schreef:Heel lief. En dat tongetje. Wat zou het betekenen in hondentaal.....

Dat zie je volgens mij goed hoor, van TarzanTarzan&Happy schreef:Hier zie je het aan zijn kop![]()
![]()
soms daarna zegt hij ook wegwezen met een hap
groetjes inge
Hoiii zijn twee reutjes maar Happy had inderdaad een teefje kunnen zijn zo gedraagt hij zich wel eensDee schreef:Dat zie je volgens mij goed hoor, van TarzanTarzan&Happy schreef:Hier zie je het aan zijn kop![]()
![]()
soms daarna zegt hij ook wegwezen met een hap
groetjes inge![]()
Mooi rijtje foto's zo. Laat het mooi zien.
Verschil reu/teef is wel heel duidelijk bij jouw stel. Qua bouw.
Zijn ze beide raszuiver?

Haha oh.Tarzan&Happy schreef: Hoiii zijn twee reutjes maar Happy had inderdaad een teefje kunnen zijn zo gedraagt hij zich wel eens![]()
Nee Tarzan is kruising chi/mops en Happy chi/vlinder
Tarzan is aleen wat dikker geworden na de operatie vorig jaar en zo ook is hij hormoniaal gecastreerd
Maar Qua karater zijn ze heel erg verschillend
groetjes inge
Heb ik ook wel eens zeker wetenDee schreef:Haha oh.Tarzan&Happy schreef: Hoiii zijn twee reutjes maar Happy had inderdaad een teefje kunnen zijn zo gedraagt hij zich wel eens![]()
Nee Tarzan is kruising chi/mops en Happy chi/vlinder
Tarzan is aleen wat dikker geworden na de operatie vorig jaar en zo ook is hij hormoniaal gecastreerd
Maar Qua karater zijn ze heel erg verschillend
groetjes inge![]()
Ik dacht echt dat Happy een teefje was.

Wat leukWorteltje schreef:Happy komt ongevraagd in de ruimte van tarzan .
Tarzan merkt het op en wil geen discussie dus went hij eerst zijn hoofd als kalmeren signaal 1
Op dat moment antwoord happy ook door zijn hoofd af te wenden als kalmeren signaal naar tarzan toe.
Maar happy blijft toch aandringen komt nog wat dichter in de buurt.
tarzan likt weer aan zijn neus en schuift op om water bij de wijn te doen en happy neemt plaats bij in het mandje.
leuk tafereeltje.
En wat een kmisch duo.