Van blafband tot clicker
http://www.bol.com/nl/dier/index.html?promo=weblog
Moderator: moderatorteam

Daar stond ik dus ook van te kijken....dancingdaydream schreef:Ja, of naar zooplus.
Je moet voor de grap eens hun checklisten bekijken. Ze raden slipkettingen aan voor PUPS en electronische halsbanden voor thuistraining....
grover schreef:Ik snap dat gemoei in andere markten niet zo hoor. Bol = boeken, muziek en hooguit iets van games/elektronica. Maar dierenspullen? MakeUp? Tuinmeubelen? Kinderkamers? Genéésmiddelen?!

Nouja, dan is het dus niet goed voor de omzet, want heel wat mensen hoor ik zeggen "nou, ik ga wel lekker naar zooplus of de plaatselijke DSZKells schreef:Ik snap het wel, het is goed voor de omzet.grover schreef:Ik snap dat gemoei in andere markten niet zo hoor. Bol = boeken, muziek en hooguit iets van games/elektronica. Maar dierenspullen? MakeUp? Tuinmeubelen? Kinderkamers? Genéésmiddelen?!Ik koop er boeken e.d. maar voor dieren spullen ga ik naar de plaatselijke dspz en voor voer naar zooplus!

Dit dus... ik haal spullen voor de vissen over het algemeen bij Zooplus maar ook die weten zo af en toe prijzen te vragenKells schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan winkelen. Wat hier in het dorp niet te koop is bestel ik online. Kost minder tijd en is een stuk goedkoper dan naar de stad te knallen.grover schreef:Nouja, dan is het dus niet goed voor de omzet, want heel wat mensen hoor ik zeggen "nou, ik ga wel lekker naar zooplus of de plaatselijke DSZKells schreef:Ik snap het wel, het is goed voor de omzet.grover schreef:Ik snap dat gemoei in andere markten niet zo hoor. Bol = boeken, muziek en hooguit iets van games/elektronica. Maar dierenspullen? MakeUp? Tuinmeubelen? Kinderkamers? Genéésmiddelen?!Ik koop er boeken e.d. maar voor dieren spullen ga ik naar de plaatselijke dspz en voor voer naar zooplus!
Maar misschien helpt het dat ik sowieso geen groot fan ben van online aankopen doenEn ik zeg bewust geen winkelen want aan winkelen heb ik hoe dan ook een hekel