Voor mij springt die er ook uitJeffy schreef:Mooie foto's, maar die van James springt er voor mij wel uit. Wat een mooi plaatjeNou is hij natuurlijk ook een mooi model
![]()

Moderator: moderatorteam
Voor mij springt die er ook uitJeffy schreef:Mooie foto's, maar die van James springt er voor mij wel uit. Wat een mooi plaatjeNou is hij natuurlijk ook een mooi model
![]()
Ach, ik vond het wel komisch. Zodra je ook een paar stappen dichterbij zette, was het weer stilTiny schreef:Ja ze is nogal.. vocaalluna2906 schreef: Akira is trouwens een plaatje, maar wat een geluid komt daaruitZelfs Luna was het eerste kwartier dusdanig onder de indruk dat ze zelf gewoon stil was
Kaiyou is ook niet altijd even lief maar het was echt ruim opgezet. Dus dat had goed gekunt dit jaar. Als het volgend jaar weer zo ruim is, gewoon meenemen.Inge schreef:Als ik al die foto's zie hoop ik er volgend jaar weer bij te kunnen zijn.
Afgelopen jaar kon ik niet vanwege de Rosans oefendag, dat zou dit jaar ook op deze datum zijn geweest (maar is verzet, had ik anders ook niet naartoe gekund ivm een bruiloft vrijdagavond).
Ik heb echter het probleem dat ik geen supersociale honden heb, Biène gaat tegenwoordig wel, maar Numa is een ramp (en ook niet geheel betrouwbaar bij mensen)
I know (heb 2 jaar lang een workshop mee verzorgd) maar ik moet de mogelijkheid hebben ze in de auto de leggen voor hun rust (en die van mij) en die mogelijkheid is er niet als ik geen workshop doeMinhie schreef:Kaiyou is ook niet altijd even lief maar het was echt ruim opgezet. Dus dat had goed gekunt dit jaar. Als het volgend jaar weer zo ruim is, gewoon meenemen.Inge schreef:Als ik al die foto's zie hoop ik er volgend jaar weer bij te kunnen zijn.
Afgelopen jaar kon ik niet vanwege de Rosans oefendag, dat zou dit jaar ook op deze datum zijn geweest (maar is verzet, had ik anders ook niet naartoe gekund ivm een bruiloft vrijdagavond).
Ik heb echter het probleem dat ik geen supersociale honden heb, Biène gaat tegenwoordig wel, maar Numa is een ramp (en ook niet geheel betrouwbaar bij mensen)
*Charlotte schreef:*Esther schreef: JamesAh mijn knappe man!
Dank je wel Minhie, super foto!! Hij vond het helemaal leuk, agility
He Wilna! Haha, bedanktwilna schreef:*Charlotte schreef:*Esther schreef: JamesAh mijn knappe man!
Dank je wel Minhie, super foto!! Hij vond het helemaal leuk, agility
He James je zoon Kerel vind je heel erg knap