Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hele leuke fotos. ze zijn alleen al spectaculair omdat je zo lekker los er op zit en de honden erbij.
en mooie omgeving. de mensen die niet kijken die missen iets .
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Turrie schreef:is het legaal om honden daar los te laten lopen?
Ja. Er lopen ook runderen, maar als experiment mochten honden los blijven lopen en dat gaat altijd goed. Het is natuurlijk ook een enorm gebied dus je kan elkaar makkelijk ontlopen. Ik heb er jarenlang gewandeld en zag maar heel soms ergens in de verte wat runderen.
Heerlijk om daar zo te rijden, met de honden erbij
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
mim schreef:Jammer toch, dat geen hond naar mijn foto's kijkt ik weet het, ze zijn niet spectaculair genoeg, terwijl het dat wel was ( in mijn beleving dan)
Misschien omdat je ze bij 'diverse foto's' hebt geplaatst. Ik had eigenlijk ook geen zin in een heideplantje
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
toots schreef:Hele leuke fotos. ze zijn alleen al spectaculair omdat je zo lekker los er op zit en de honden erbij.
en mooie omgeving. de mensen die niet kijken die missen iets .
Het is mijn dochter die erop zit Ik loop en zij rijd. Af en toe zijn we elkaar kwijt maar op de hei vind je elkaar altijd weer!! Jac ( paard) vond het ook geweldig, hij zag het ruiterpad en wilde gelijk volgas, dat gebeurde dus ook!