Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mieperd de pieperd
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Mieperd de pieperd
Is een beetje bleh. Maagpijn, buikpijn? Vanochtend een klein gilletje toen we gingen lopen en ik haar een klopje met beide handen aan de zijkant gaf, zeg maar ter hoogte van de lendenen. Gewoon heel leuk meegelopen, staart zwiepend, keurige ontlasting, wel gras eten (gewoon ook uit onze voortuin).
Verder komt ze eigenlijk amper van haar plekje af. Straks wel even buiten gelegen samen met mij, maar met bolle rug uiteindelijk weer naar binnen. Ligt nu ook in mandjes en op kussens waar ze eigenlijk nooit ligt. Eet trouwens gewoon ook prima.
Gewoon een beetje bluh?
Verder komt ze eigenlijk amper van haar plekje af. Straks wel even buiten gelegen samen met mij, maar met bolle rug uiteindelijk weer naar binnen. Ligt nu ook in mandjes en op kussens waar ze eigenlijk nooit ligt. Eet trouwens gewoon ook prima.
Gewoon een beetje bluh?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Mieperd de pieperd
bolle rug kan toch wel op buikpijn duiden hoor

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Ik weet het niet. Maar het is vandaag wel echt warm, voor het eerst in tijden. Gisteren was het ook wel warm, maar vandaag warmer. Of is dat bij jullie anders?
-
Marion.
En het gras eten ook toch? Maar waarom eet ze dan wel gewoon? Nou ja, we kijken het nog even aan. Vandaag zijn we beiden thuis, dus dat buit ze op het moment ook uit volgens mij. Vanavond gewoon maar even geen eten.renee-uk schreef:bolle rug kan toch wel op buikpijn duiden hoor
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
gras eten kan, dan wordt het meestal als braakmiddel gebruikt
maar soms vinden ze het jonge gras gewoon lekker en dan eten ze het voor de lol: dit om het makkelijk te maken
maar ik zou haar wel een beetje in de gaten houden, heeft ze koorts?
maar soms vinden ze het jonge gras gewoon lekker en dan eten ze het voor de lol: dit om het makkelijk te maken

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Als ze nooit pijn aangeeft en nu dus wel, dan moet je toch wel even voorzichtig zijn, Marion.

-
Marion.
Als ze hier te weinig groente krijgen (denk ikrenee-uk schreef:gras eten kan, dan wordt het meestal als braakmiddel gebruikt
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Volgens mij wisselt dat af.Marion. schreef:renee-uk schreef:Maar ik weet eigenlijk niet goed hoe koortsig voelt, dan heb je het toch ook vaak koud terwijl het zweet je uitbreekt? Of voel je dan warm?
Is haar tandvlees wel mooi roze? Bolle rug is inderdaad buikpijn. Maar dat hoeft natuurlijk niet uit de maag te komen.
Sterkte met de Mieperd!
-
Marion.
Yep, tandvlees is keurig roze.pioenroos schreef:Volgens mij wisselt dat af.Marion. schreef:renee-uk schreef:Maar ik weet eigenlijk niet goed hoe koortsig voelt, dan heb je het toch ook vaak koud terwijl het zweet je uitbreekt? Of voel je dan warm?
Is haar tandvlees wel mooi roze? Bolle rug is inderdaad buikpijn. Maar dat hoeft natuurlijk niet uit de maag te komen.
Sterkte met de Mieperd!
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
-
Marion.
Wel naar boven geklauterd vannacht. Toen ik straks opstond was ze wel weer aan het hijgen, maar toen ik haar de waterbak voor hield dronk ze wel goed.Reny schreef:Hoe is het nu met Miep??
-
Marion.
Nou, er zit al weer wat meer leven in alleen heeft ze vandaag niet gepoept. Obstipatie dus denk ik. Vanochtend al een blikje vis op olijfolie gegeven, maar dat hielp blijkbaar niet. Nu ga ik maar eens op zoek naar iets anders laxerends wat ze lust. Zijn er al paardebloemen eigenlijk, wel he?
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
-
Marion.
Inderdaad net een grote uit de tuin gescoord. Pieter is die nu aan het blenderen en het gaat door het eten. Ons drolletje moet weer gaan poepen!saskia en sjaak schreef:ja paardenbloemen zijn er al zat.
(een verstopping van/door iets wat ze ingeslikt heeft, geloof ik niet zo in)
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
Marion.
Vanochtend nog even kokosmelk gehaald, ook wat door de paardebloemenprut gedaan, en vanmiddag een keurige drolpooh schreef:hoest nu met Mieppie?
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie