1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

En nog wat foto's die bij de prijzenplank komen
8.

9.

Moderator: moderatorteam

Ik vind het juist mooi als een foto niet zo "standaard" is, een paard hoeft niet recht de camera in te kijken om zichzelf mooi te laten zien vind ik. Deze foto is in mijn ogen het mooist omdat je méér ziet dan alleen het hoofd, en het mooie rondingen laat zien in plaats van alleen rechte lijnen.toots schreef:ik zou foto 4 of 5 doen.
paard kijkt op 2 een andere kant op. en zou dat zelf niet doen.
Het hoofdstel vind ik mooi op de foto, de lijn/teugel is heel eenvoudig weg te krijgen en op die manier krijg je een veel mooier geheel. Er wordt niets aan het paard zelf veranderd, die blijft zoals hij is.toots schreef:weg shoppen kan. maar ik vind dit gewoon de fotos zoals ze zijn dus zou niks weg shoppen.

Ik ben dat wel met je eensLongFields schreef:Ik vind het juist mooi als een foto niet zo "standaard" is, een paard hoeft niet recht de camera in te kijken om zichzelf mooi te laten zien vind ik. Deze foto is in mijn ogen het mooist omdat je méér ziet dan alleen het hoofd, en het mooie rondingen laat zien in plaats van alleen rechte lijnen.toots schreef:ik zou foto 4 of 5 doen.
paard kijkt op 2 een andere kant op. en zou dat zelf niet doen.
Het hoofdstel vind ik mooi op de foto, de lijn/teugel is heel eenvoudig weg te krijgen en op die manier krijg je een veel mooier geheel. Er wordt niets aan het paard zelf veranderd, die blijft zoals hij is.toots schreef:weg shoppen kan. maar ik vind dit gewoon de fotos zoals ze zijn dus zou niks weg shoppen.
Ik zie niet in wat er "onecht" is aan foto 2 als je de teugel weghaalt.toots schreef:jah maar als ik een foto aan de muur wil hangen . van een dier of moment dat mij dierbaar is. dan zou ik dat willen van dat dier zoals die is. en niet alleen om de mooie rondingen. meestal is voor aan de muur een 1 maal foto.
maar zo kijk ik er tegen over.
Dat is een kwestie van het contrast iets aanpassen en de onderkant croppen, zodat je 1 egale achtergrond overhoudt.sbientje schreef:ik vind de achtergrond zo licht bij 2, verder vind ik dat ook de mooiste foto!
Natuurlijk kan dat, de foto die jij plaatst vind ik ook een mooie foto. Zou hem zelf alleen niet kiezen om uitvergroot op te hangen, maar zoals ik schreef, dat is gewoon persoonlijk.Machie schreef:En toch kan een foto van voren ook wel mooi zijn
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9128_n.jpg
Dat vindik een mooie foto
Dát is ook weer zo. En ik weet niet in hoeverre het sombere of de harde schaduwen te bewerken zijn._Leonie schreef:Maar 7 heeft niet van die harde schaduwen dan de foto's met zon. Ach, het is maar net wat je zelf mooi vindt. Zijn sowieso allemaal leuke foto's en zo'n collage maakt het wel heel leuk trouwens!