Alle hulp/onderzoeken/mogelijkheden die zijn eigenaar nog had hebben niet mogen baten, hij was aan zijn achterhand volledig verlamd & had had daarbij pijn....
vandaag is hem zijn rust gegund, het ga je goed mannetje....

Moderator: moderatorteam

ja, wat dat betreft hoop ik dat 2012 snel voorbij is.....Pemba schreef:Alweer een jonge hondSterkte
krijg t mailtje ook net pas, zijn eigenaar kan het ff niet opbrengen te bellen, logisch.....Selena schreef:Jees, car... Ik wist van zijn ongeluk maar pfff. Ook een beetje mijn pup natuurlijk..
nee dus, maar stiekum toch wel,EschaenStefanie schreef:weer het verlies van een jonge hond, was dit je eigen hond Carmen?
Sterkte

Inderdaad toch een beetje wel, 2 jaar bij jullie gewoond is toch wel meer dan alleen de puppentijd. Wat een ellende zo achter elkaar...crutz schreef:nee dus, maar stiekum toch wel,EschaenStefanie schreef:weer het verlies van een jonge hond, was dit je eigen hond Carmen?
Sterkte
deze zomer is hij pas weggegaan, bijna 2 jaar oud, hier geboren (en alle pups zijn & blijven eigen honden, maar als ze zolang blijven zeker) & getogen....en enkel weggegaan omdat hij het beter kon krijgen, stond ook niet "te koop" toen hij wegging, maar gewoon nav een juiste aanvraag voor pups, waar hij beter paste....