Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
NicoBorder
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Oh je spreekt een andere taal. Oh god. Oh hou me vast hoor, anders duik ik erop!
- Leeuwtje
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Beauceron
- Aantal honden: 2
Leer las paginas anteriores una vez mas por la

- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Nee ik snap die grap niet... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Oh nee toch
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Leeuwtje
- Actief
Mit schreef:Oh je spreekt een andere taal. Oh god. Oh hou me vast hoor, anders duik ik erop!
Niet doen..houd je in, hij heeft het te graag. Laat hem eerst smachten

-
NicoBorder
Nou van mij mag MIT het lekker dicht bij huis houden hoor. Ik spreek ook geen andere taal buiten Engels.
-
Muk
Een kennis van mij heeft net contact gehad met een bekende en goede elite mtb-er en gevraagd of hij een of ander fietsertje uit Brabant kent bij de elite die in een vorige categorie nationaal kampioen is geweest en die bedrijfskunde studeert en op een Ridley fietst. Het antwoord was nee. Kortom, Nico, je geloofwaardigheid (voor zover je die nog had) wordt er niet beter op. Je zou zomaar toch wel eens die Robert kunnen zijn.
-
NicoBorder
MUK kom maar mee de 25ste neem een foto van die Robert mee.
- Leeuwtje
- Actief
Sinds wanneer is "que" engels?NicoBorder schreef:Nou van mij mag MIT het lekker dicht bij huis houden hoor. Ik spreek ook geen andere taal buiten Engels.

-
NicoBorder
Een woord zeggen betekend niet dat je een taal spreekt toch?
- frank1985
- Zeer actief
ach Jezus Muk, wat een surprise he !!!
Nico, Geniet jij van al die leugens ? En die ellende die je over je heen krijgt ? Jah he.....
Nico, Geniet jij van al die leugens ? En die ellende die je over je heen krijgt ? Jah he.....

- Leeuwtje
- Actief
En veel woorden gebruiken betekent niet dat je iets zegt in jouw geval

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Weet je wat het is met leugens? Om de ene in stand te houden moet je weer een nieuwe verzinnen. En dan moet je onthouden wat je voor leugen hebt verteld want anders komt het uit. En zo gaat het maar door.
Dus eigenlijk moet je ontzettend veel onthouden als jokkebrok zijnde.
-
NicoBorder
Frank jij en ik weten allebei dat jij hier de leugenaar bent.
- frank1985
- Zeer actief
Een pathologische leugenaar heet dat toch ? Is gewoon een ziekte.Branka schreef:Weet je wat het is met leugens? Om de ene in stand te houden moet je weer een nieuwe verzinnen. En dan moet je onthouden wat je voor leugen hebt verteld want anders komt het uit. En zo gaat het maar door.

- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Frank jij en ik weten allebei dat jij hier de leugenaar bent.
Ohjah, dat valt wel mee. Neem je de 25e de dagvaarding mee ? Of ook een leugen ?
Nou het is rond. We komen de 25e naar de door jou aangedragen plaats. Gezellig.
Wel ff netjes stoppen en ff kletsen. Niet als een bang muisje heel snel weg fietsen he.....

-
NicoBorder
Je bent lachwekkend Frank echt lachwekkend jij projecteert je eigen leven op mij. 1 Uur is goed neem ik aan de 25ste?
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Je bent lachwekkend Frank echt lachwekkend jij projecteert je eigen leven op mij. 1 Uur is goed neem ik aan de 25ste?
Hoe kom je er op he.... Best knap. Ik projecteer mijn leven op dat van jou ? Wat zal ik moeten hebben wat jij hebt.
Ik denk dat je heel goed weet dat je je zelf compleet voor lul hebt gezet. Muk geeft toch ook aan dat jij niet bent wie je bent.
Alles is een leugen.
Jah we zijn er. Dat zei ik toch al ?
Dus tot dan

-
NicoBorder
Ohh ja want MUK kent iemand en die heeft dat gezegd. Heeeeeeel betrouwbaar hoor. Joh maak je niet druk, neem een foto van je maatje Robert mee hou h'm zaterdag de 25ste naast m'n hoofd en shit brix.
-
Muk
Ik geloof er helemaal niks van dat jij de 25e komt. En als je komt, dan zal je van een afstand snel voorbij fietsen. Mocht ik al komen, dan kom ik om gezellig bij te kletsen met Frank en de overigen die komen. Want jij zal er zeker niet zijn, verwacht ik.NicoBorder schreef:MUK kom maar mee de 25ste neem een foto van die Robert mee.
Overigens, waar kunnen wij jou aan herkennen? Voor het geval dat je een of andere vriend langsstuurt?
-
NicoBorder
Hoe kun je dat nou zeggen als ik de initiator ben van deze bijeenkomst. Ik heb alles bedacht van de datum tot de tijd tot de plaats. M'n racefiets ik zal de enige zijn die bij die parkeerplaats met een racer staat. Als ik de temperatuur weet kan ik zeggen welke kleding ik aandoe.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 06 feb 2012 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Muk
Klopt, betrouwbaarder dan ik zul je niemand vinden.NicoBorder schreef:Ohh ja want MUK kent iemand en die heeft dat gezegd. Heeeeeeel betrouwbaar hoor. Joh maak je niet druk, neem een foto van je maatje Robert mee hou h'm zaterdag de 25ste naast m'n hoofd en shit brix.
Maar eeuh, mocht jij al een fietsert zijn, dan ben je blijkbaar geen bekende fietsert. Anders had die mtb-er je wel gekend neem ik aan.
-
Muk
Hoezo, komt de rest van je vrienden met de auto? Of kom je alleen op een wegracefiets?NicoBorder schreef:M'n racefiets ik zal de enige zijn die bij die parkeerplaats met een racer staat. Als ik de temperatuur weet kan ik zeggen welke kleding ik aandoe.
-
NicoBorder
Ja ik weet niet wie het is. Je hebt ook amper praktische info over mij. Ik kom alleen op de fiets. Ik zal niet te lang praten dat zal ik alvast zeggen. Een kwartiertje ofzo. Daarna ga ik verder. Heb die dag namelijk een afspraak in Lunetten.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 06 feb 2012 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank1985
- Zeer actief
Muk schreef:Ik geloof er helemaal niks van dat jij de 25e komt. En als je komt, dan zal je van een afstand snel voorbij fietsen. Mocht ik al komen, dan kom ik om gezellig bij te kletsen met Frank en de overigen die komen. Want jij zal er zeker niet zijn, verwacht ik.NicoBorder schreef:MUK kom maar mee de 25ste neem een foto van die Robert mee.
Overigens, waar kunnen wij jou aan herkennen? Voor het geval dat je een of andere vriend langsstuurt?
Das een goede !! Nico waar ben jij aan te herkennen. Als jij de waarheid spreekt weten we niet hoe je er uit ziet. Dus vertel. Hoe weet ik dat jij het bent ?
En Muk is toch wel betrouwbaarder dan jij. Die heb ik nog niet op een leugen kunnen betrappen.
Ik denk ook dat je of niet langs komt. Of je fiets heel snel langs en steekt een vinger op. Dat is wel jou stijl

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Tja, ondanks jouw grote mond doe je er ook alles aan om daar niets over los te laten. Laf.NicoBorder schreef:Ja ik weet niet wie het is. Je hebt ook amper praktische info over mij.
-
Muk
Dat komt omdat je hier van alles bij elkaar fantaseert, dan krijg je dat.NicoBorder schreef:Ja ik weet niet wie het is. Je hebt ook amper praktische info over mij. Ik kom alleen op de fiets. Ik zal niet te lang praten dat zal ik alvast zeggen. Een kwartiertje ofzo. Daarna ga ik verder. Heb die dag namelijk een afspraak in Lunetten.
De naam van de renner is mij ontschoten (sorry, van het mtb-en weet ik weinig, want het ligt niet in mijn interessesfeer), iets met "van der heijsen" ofzo?
Laatst gewijzigd door Muk op 06 feb 2012 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
NicoBorder
Frank lees bovenstaande reactie. Als ik trouwens het woord betrouwbaarheid in een van jou reacties lees barst ik spontaan in lachen uit maar je weet vast wel waarom.
@Muk: Dat zijn jou woorden, Garfield.
-
Muk
En vocaal afmaken, dat ook.Cleva schreef:Jouw.
Jezus. En dat voor een briljante student. Met een gave voor retoriek.
- frank1985
- Zeer actief
Geen idee, VertelNicoBorder schreef:Frank lees bovenstaande reactie. Als ik trouwens het woord betrouwbaarheid in een van jou reacties lees barst ik spontaan in lachen uit maar je weet vast wel waarom.