Geeft een aardig sensatie tintje aan de hele naam A.D.D.Y terwijl jullie het tegendeel proberen te bewijzen.
Lekker belangrijk dat ze af en toe een account gebruikt om hier haar verhaal te zetten.
.
Moderator: moderatorteam

ach daar heeft iedereen zo zijn eigen mening over hèbouvierpoedel schreef:7 pagina's over iemand die jullie liever kwijt dan rijk zijn.![]()
Geeft een aardig sensatie tintje aan de hele naam A.D.D.Y terwijl jullie het tegendeel proberen te bewijzen.![]()
Lekker belangrijk dat ze af en toe een account gebruikt om hier haar verhaal te zetten.![]()
.

Misschien was dat ook niet handig hoor, dit topic openen, maar ik was een beetje geirriteerd dat het blijkbaar nog steeds mogelijk is voor Addy om mee te lezen en accounts te stelen. Als de modjes willen mag dit topic ook best verwijderd worden. Al vind ik wel dat er eens op een normale manier een discussie gevoerd wordt en dat is goed!!!Tulp schreef:Dat vind ik ook hoor. En het is niet zo dat ik het hacken normaal vind (reden tot een definitieve ban wat mij betreft) maar om nu als forumlid wederom een topic te openen met ongeveer een noodkreet om je wachtwoord te wijzigen vind ik wat overdreven. Het is niet mijn bankaccount of zo.renee-uk schreef:je hoeft toch niet ergens bang voor te zijn als je er niet gelukkig mee bent dat je account gehackt wordt?Tulp schreef:Accounts hacken slaat helemaal nergens op natuurlijk maar waar ben jij zo bang voor SannePP?
Ik zie geen enkele reden om mijn wachtwoord hier aan te passen. Ik zou het smakeloos vinden als ze het mijne ging gebruiken maar het is maar een hondenforum hoor.
Ik heb er de pest aan als vreemden aan mijn eigendommen zitten en mijn account beschouw ik ook als een eigendom.
Precies datgene wat door hacker beoogd wordt krijgt ze nu weer. Erg jammer.
Ik snap d'r ook niets van... Maar eh.. loop ik gevaar..Inge O schreef:neeTamara. schreef:Ik heb blijkbaar heel wat gemist
Gaat iemand nog een samenvatting geven
![]()
![]()
.
waarom niet? volgens mij doet ze het alleen om zich te laten horen. niet dat dat goed is verder hoor..Muk schreef:Waarom zou iemand stoppen met hacken als je de ban ongedaan maakt? Daar geloof ik echt helemaal niks van.
Ik snap d'r ook niets van...Muk schreef:Waarom zou iemand stoppen met hacken als je de ban ongedaan maakt? Daar geloof ik echt helemaal niks van.
Wat mij betreft is zo'n persoon alle geloofwaardigheid kwijt. Er zijn ook andere manieren om je te laten horen, daar hoef je geen accounts voor te hacken. Daarnaast vind ik het triest dat iemand het HF blijkbaar niet kan missen.sbientje schreef:waarom niet? volgens mij doet ze het alleen om zich te laten horen. niet dat dat goed is verder hoor..Muk schreef:Waarom zou iemand stoppen met hacken als je de ban ongedaan maakt? Daar geloof ik echt helemaal niks van.

Iemand anders gelukkig welInge O schreef:neeTamara. schreef:Ik heb blijkbaar heel wat gemist
Gaat iemand nog een samenvatting geven
![]()
![]()
.
Maar dat is toch helemaal niet aan de orde?sjaak-k schreef:Als **** op deze manier geunbant wordt hebben we vast grotere problemen dan een paar gehackte accounts.
noekie schreef:Nou ik ben er weer zelf.
Idd was mijn ww wel iets wat vroeger belangrijk voor me was en stom van me maar je denkt dat gebeurd mij niet, want ik ken haar niet.
Ik baal wel, maar meer omdat ik vandaag veel weg was en het dus te laat hoorde.
Wel moet ik zeggen dat ik blij ben dat ze haar eigen naam eronder zette.

he get, het is toch niet zoiets als: M@sS@m=Th3B3sT!! ofzo he?massam schreef:noekie schreef:Nou ik ben er weer zelf.
Idd was mijn ww wel iets wat vroeger belangrijk voor me was en stom van me maar je denkt dat gebeurd mij niet, want ik ken haar niet.
hey anouk![]()
denk je eraan dat je mijn gruwelijk gave en enorm originele wachtwoord verandert in iets van jezelf?
massam schreef:noekie schreef:Nou ik ben er weer zelf.
hey anouk![]()
denk je eraan dat je mijn gruwelijk gave en enorm originele wachtwoord verandert in iets van jezelf?
Eens hoor Mickie, ik dacht ook op een gegeven moment aan haar en het is nou echt niet zo dat addy voortdurend in mijn gedachten isMickie schreef:Sjee zeg, dat was ook voor het eerst in 2 jaar (sinds de ban dus) dat ik die naam noem. En dat in een topic waar het er zeer sterk op leek dat er gehackt was en waar een rotstreek enkele mensen bepaald niet in de kouwe kleren ging zitten.yamie schreef:mijn bericht naar Mickie was echt puur gericht als reactie op mickie haar eigen bericht, Mickie was nl gisteren degene die **** ineens noemde in een topic wat niks, maar dan ook niks met haar of haar "zaken" te maken had, zodra er dus iets vreemds gebeurt, dan roept men maar **** !! daar word ik dan ook een beetje flauw van
Als je je onledig houdt met accounts hacken, moet je het niet gek vinden dat je in verband wordt gebracht met andere vermeende hackgevallen. Het geeft zéker geen vrijbrief om nog maar een account te hacken om 'je naam te kunnen zuiveren'![]()
Ik vind het hacken onbeschoft en de gevolgen irritant. Dat mensen hier en daar bijna staan te juichen en te applaudiseren en het op die manier aanmoedigen vind ik achterlijk tokkiegedrag. Dus zei ik dat ze op dat andere forum meer dan welkom zijn, zodat dat hier a.u.b. kan stoppen. Dat mag best gezegd worden zonder dat mijn reactie ook als aanmoedigen wordt geclassificeerd. Het is nou niet dat ik haar een podium biedt met 'al' mijn reacties

Je kent haar niet eens! Dus deze lollige opmerking vind ik totaal ongepast.daywalker schreef:Ik ga even mijn groenten "hacken"voor de soep toedels
SannePP schreef:he get, het is toch niet zoiets als: M@sS@m=Th3B3sT!! ofzo he?massam schreef:noekie schreef:Nou ik ben er weer zelf.
hey anouk![]()

ik heb het ook niet over haar, het was gewoon een grapje, een losse opmerking, een woordspeling, niet meer en minderMuk schreef:Je kent haar niet eens! Dus deze lollige opmerking vind ik totaal ongepast.daywalker schreef:Ik ga even mijn groenten "hacken"voor de soep toedels
Hoezo? Is je wachtwoord soms haataanfriesland oid?Turrie schreef:Haha.. laat ik dat maar niet doen... Denk dat ik half Friesland op mijn dak krijg..sjaak-k schreef:Oke, even terug naar waar dit topic voor was. Als jullie nou allemaal even je wachtwoord posten, dan kan de rest even controleren of dat wachtwoord veilig genoeg is

Ik vond 'm leuk hoordaywalker schreef:ik heb het ook niet over haar, het was gewoon een grapje, een losse opmerking, een woordspeling, niet meer en minderMuk schreef:Je kent haar niet eens! Dus deze lollige opmerking vind ik totaal ongepast.daywalker schreef:Ik ga even mijn groenten "hacken"voor de soep toedels