Wat grappig, ik dacht Andra al te herkennen.Hamilton schreef: ja, of ervoor, net hoe je het bekijkt, ik zat met de bench vlak achter de bankjes
Ik zat aan het uiteinde van dat groepje, vlakbij de opening van de ring.
Moderator: moderatorteam
Wat grappig, ik dacht Andra al te herkennen.Hamilton schreef: ja, of ervoor, net hoe je het bekijkt, ik zat met de bench vlak achter de bankjes
Gisteren bij de KCM ook. Maar hier hoorde ik van een Noorse deelneemster dat als dit in Noorwegen gebeurt de van de eigenaar van deze honden het inschrijfnummer wordt afgenomen en deze dus niet meer mag deelnemen. Zij was echt bijzonder boos. Later werd er ook nog omgeroepen welke fokker zijn honden in de brandende zon in de caravan had zitten.Djarro schreef:Ellen. schreef:Ja ik. Echt onverantwoord.. Ook dat er een camper vol met honden helemaal tekeer gingen (stond ook in brandende zon) Of een puppyren bij de camper, met 2 pups, zonder toezicht, zonder water, in de volle zon. Belachelijk!Anne&Taar schreef:Waren er nog mensen net zo geschokt als ik over de vele omroepen aan diverse eigenaren hun honden uit de auto, welke in die brandende zon stond, te halen?
Heb me daar ook behoorlijk aan geërgerdIk dacht dat er alleen maar hondenliefhebbers naar zo'n show komen, heb me dus blijkbaar vergist.....
er werd duidelijk gezegd caravan. En op de parkeerplaats was geen stroom.Suuz! schreef:maar kan het niet zijn dat zo'n camper gewoon voorzien is van Airco?
Kan me herinneren dat onze oude camper gewoon een airco mogelijkheid had, en je die dus aan kon zetten als je stil stond.
Dan valt de warmte in de zon echt reuze mee
dank jeIrisz schreef:Wat grappig, ik dacht Andra al te herkennen.Hamilton schreef: ja, of ervoor, net hoe je het bekijkt, ik zat met de bench vlak achter de bankjesMooi meisje is het!!
Ik zat aan het uiteinde van dat groepje, vlakbij de opening van de ring.
Ja camper/caravan.. lijkt op elkaar, 't was in ieder geval niet goed, anders roepen ze het niet om denk ik?!Suuz! schreef:Ja maar ellen had het over een camper

marian* schreef:Ik las net op een ander forum dat er 3 Goldens vergiftigd zijn bij deze show.
"04-09-2011 Tussen de uitslagen door komt er dan ineens een heel ander bericht uit de hondenwereld. Een waar je helemaal koud, kwaad en ... van wordt. Hoe kan iemand zo iets doen?
Gisteren op de Eurodogshow in Leeuwarden zijn er honden vergiftigd.
Drie Goldens, waarvan 2 van dezelfde eigenaar, hebben het niet overleefd. Vier andere konden gelukkig wel gered worden en zijn na behandeling ondertussen weer met hun baas herenigd
Ik heb er gewoon geen woorden voor.".
BRON

Beesten die zeggen van honden te houden.fenneke schreef:wat voor beesten doen dit?

Het zou me niet verbazen hoor.Renske schreef:Mogelijk nog erger, de eigenaren zijn keurmeesters van veel rassen en hebben recent bijvoorbeeld nog in Mechelen nog vele rassen gekeurd!
Zou de haat en nijd zo extreem gaan????