Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dank jullie wel allemaal.
we zijn nu bezig regelingen te treffen voor de crematie.
yuma was drie jaar en 8 maanden oud.
mijn hartedief en zielsmaatje is niet meer....
ik besloot na naar mijn ouders te zijn geweest yuma nog even uit te laten op het doodlopende wegetje naar de boerderij toe.
dan loopt hij meestal even achter wat konijntjes aan en draait via het erf terug.
ik loop meestal dan een stukje terug en dan komt hij achter mij aan. hij heeft een hekel aan alleen gelaten worden.
maar deze keer is hij via de boerderij over de weilanden anderhalve km verder gelopen en aangereden op de 80 km weg. waarschijnlijk met een konijn nog in zijn vizier.
de automobilist is doorgereden en een meisje heeft hem een tijdje later gevonden en de polite gebeld.
ik heb hem de hele nacht lopen zoeken.nog met de auto over die 80 km weg gereden maar hem niet gevonden.
smorgens gebeld met het asiel en die zei dat ik de ambulance moest bellen.
met hoge snelheid naar het asiel gereden en daar lag mijn manneke onder een gordijn. helemaal gaaf nog. alleen bloed uit zijn neus.
het was mijn allesje mijn kindje. mijn levensloop was gevlochten met die van hem.
overal was hij bij... ik hoop dat hij af en toe nog even bij me komt kijken...........
Shedmans Sheperd Blanca Lady Fayen(1998-2010) Wodan Of The First Choice (2000-2015) Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011) Yuno uit het Noorden (2011) Jonah`s White Joy Taran (2013)
storm666 schreef:dank jullie wel allemaal.
we zijn nu bezig regelingen te treffen voor de crematie.
yuma was drie jaar en 8 maanden oud.
mijn hartedief en zielsmaatje is niet meer....
ik besloot na naar mijn ouders te zijn geweest yuma nog even uit te laten op het doodlopende wegetje naar de boerderij toe.
dan loopt hij meestal even achter wat konijntjes aan en draait via het erf terug.
ik loop meestal dan een stukje terug en dan komt hij achter mij aan. hij heeft een hekel aan alleen gelaten worden.
maar deze keer is hij via de boerderij over de weilanden anderhalve km verder gelopen en aangereden op de 80 km weg. waarschijnlijk met een konijn nog in zijn vizier.
de automobilist is doorgereden en een meisje heeft hem een tijdje later gevonden en de polite gebeld.
ik heb hem de hele nacht lopen zoeken.nog met de auto over die 80 km weg gereden maar hem niet gevonden.
smorgens gebeld met het asiel en die zei dat ik de ambulance moest bellen.
met hoge snelheid naar het asiel gereden en daar lag mijn manneke onder een gordijn. helemaal gaaf nog. alleen bloed uit zijn neus.
het was mijn allesje mijn kindje. mijn levensloop was gevlochten met die van hem.
overal was hij bij... ik hoop dat hij af en toe nog even bij me komt kijken...........
Lees nu pas dit onderwerp en hoopte op een goede afloop. Heel tragisch wat er gebeurd is. Veel sterkte gewenst met dit totaal onverwachte verlies van zo'n mooie, jonge, hond.
Wat een vreselijk verdrietig bericht. Dat zo'n gewoon dagelijks ritueel wandelingetje zo'n dramatische afloop krijgt.....
Heel veel sterkte met dit zware verlies
Ik heb telkens aan je moeten denken, ook omdat ik die zelfde dag een bericht las van een kennis die haar jr was doodgereden, zij heeft het zien gebeuren en ik was er helemaal ondersteboven van en toen las ik jou bericht. Het laat me niet gauw los zulk verdrietig nieuws, vreselijk