het is heel lekker weer, dus ik besloot om met Yenna vanmorgen om 9 uur lekker naar het park te gaan.
Ik zat lekker in de zon met mijn ogen dicht, Yenna was in het water aan het spelen [watergraven is opeens heeeel leuk
voel ik opeens iets op mijn schoot springen. Dus ik kijk, zie ik een boomer/shih tzu [goed gespeld?] achtig beestje zitten [ik vind ze allemaal op elkaar lijken haha] zo'n klein wit/bruin ding met een wollige vacht.
ik aai het beestje, en hij zat helemaal verliefd te kijken. Komt het baasje eraan, helemaal verontschuldigen 'ja hij is pas 16 weken en hij springt nog bij iedereen op schoot'. Ik vond het niet erg, maar juist superschattig!
ik hou eigenlijk helemaal niet zo van die kleine hondjes,maar ik betrapte me erop dat ik deze wel heeeel leuk vond en dacht 'zo eentje zou ik ook wel willen'
Yenna komt nieuwsgierig aanlopen [wat zit er op mijn vrouwtje haar schoot?] snuffelen aan elkaar, kwispelen en toen gingen ze lekker spelen.
hij was echt heel schattig!
ik die altijd riep 'ik neem alleen maar "echte" honden geen swiffertjes' ben nu toch een beetje om haha.
edit: niet dat ik kleine hondjes haat ofzo hoor!! dat bedoel ik niet. Maar heb ze nooit echt wat voor mij gevonden.