laeken schreef:Lin-C schreef:laeken schreef:Moet je zelf weten. Ik zie er het nut totaal niet van in en ik geef mijn honden dus nooit wat. Ze worden er alleen maar kritisch van op hun eten en ik denk dat een bak vlees er ook wel prima in zal gaan zolang ze geen Creme Fraiche gewend zijn tenminste

Hij krijgt elke dag vlees en dat gaat er prima in ondanks dat hij af en toe een beetje creme fraiche krijgt.

Nog wel ja. Je weekt een kritische eter, geloof me maar. Mijn honden waren ook dol op buffelhuid voor ze een oor kregen. Mijn honden aten ook met smaak brokken voor ze Rodi proefden en nu is Rodi ook al te min als ze daarvoor vaak pens van smuldier gegeten hebben. Een jonge hond vreet alles. Later wordt hij kritisch. Mijn oudere teef eet veel dingen niet en mijn jongere teef begint nu brokjes en simpel honden-kauwspul te min te vinden. Brokken eet ze ook al niet meer graag. De oudere teef laat rustig 2 dagen haar eten staan als de smaak niet bevalt. Zij wil altijd ons bord uitlikken en dat mag omdat ze al erg oud is. Maar dat heeft dus wel consequenties voor haar eetgedrag. En hoe meer smaakjes je hem nu geeft hoe vaker je hem later de volle bak voer in de prullenbak kan smijten.
Hoeft natuurlijk niet hoor, maar er is echt een kans dat je een moeilijke eter gaat krijgen als je nu lekker veel smaakjes geeft. Als je eens wist hoeveel honden eerst jus op de brokken moeten, wat avondeten door het eten eisen en geen normaal hondenvoer meer lusten dan kijk je wel 3 keer uit

Onzin, dan heb je toch iets anders fout gedaan, want onze Room en Juul eten nog steeds alles dat ik ze voorzet.
Maakt ze niets uit, brok, blik, groente, vlees, rijst, creme fraiche lusten ze ook graag hoor.
Je wilt niet weten hoeveel afwisseling ze hier krijgen.
Maar ook als ik eens een tijdje elke dag het zelfde geef, eten ze dat met net zoveel liefde op.
Gewoon neerzetten en vreten wat de pot schaft, dat is hoe het hier werkt.