Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Af en toe vervelende situaties met pup

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mojuan
Zeer actief

Re: Af en toe vervelende situaties met pup

Ongelezen bericht door Mojuan »

Marie-Josée schreef:Ik zou zeggen; breng je hondje terug, scheelt je een enorme bult ergernis :W:

:LOL: :LOL:
:zweep:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Diaantje schreef:
Precies! Ze bedoelen het niet kwaad, maar ze ondermijnen wel het consequente van
het leerproces: nee=nee en niet soms wel.
Nee ze bedoelen het zeker niet kwaad. En ik word er ook niet boos om maar soms denk ik wel eens van: mens heb je nou geen verstand of doe je alsof? Niet iedereen accepteert het namelijk als een hond tegen ze opspringt. Ach, het gebeurd nu eenmaal en zulke dingen zullen ook wel blijven gebeuren. Niks an te doen :mrgreen: Wat dat betreft ben ik wel blij dat ze geen pup meer zijn. Ik kon om de 5 minuten stil staan. ''Ohhhhhhhh wat een lieffie!'' dan kun je éindelijk verder lopen... ''Aachhhhhhhhhh kijk nou!'' Jaja :ugh: Nu weten we het wel. :pffff:
Gewoon doorlopen helpt heel goed, is ook prima voor het leerproces :ok:
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Diaantje »

Gewoon doorlopen helpt heel goed, is ook prima voor het leerproces :ok:
Pcies! :ok:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Gut, ja
wat heb ik ook momenten gehad van :evil: toen Buster nog een pupje was.

ik ben best wel blij dat hij nu volwassen is.

mensen liepen Buster als pup echt te lokken aan de overkant van de weg :evil:

en dan een vent die in de buurt woont, die pup Buster naar zich toe lokte, en hem dan in zijn snuit kneep omdat hij onderdanig moest doen :evil:
en iedereen (nu nog) die hem echt heel lang aanstaren omdat hij blauwe ogen heeft. wat ben ik blij dat Buster niet agressief is aangelegd. want zo honden aanstaren. . .tja, is eigenlijk niet echt handig.

als ik er weer aan terug denk, dan heb ik veel :evil: momenten. en inderdaad probeer je ze op te voeden, komt er weer zo een malloot. . .

het enige wat ik kan zeggen is dat je hond vanzelf groter wordt, dat mensen dan weer wat normaler gaan doen, dat je hond als hij ouder wordt ook dingen als opspringen minder gaat vertonen, en het dan vanzelf makkelijker wordt om je hond op te voeden en te trainen.

het komt allemaal goed :mrgreen:
BAILEYSBAASJE
Zeer actief
Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door BAILEYSBAASJE »

Emma schreef:Gut, ja
wat heb ik ook momenten gehad van :evil: toen Buster nog een pupje was.

ik ben best wel blij dat hij nu volwassen is.

mensen liepen Buster als pup echt te lokken aan de overkant van de weg :evil:

en dan een vent die in de buurt woont, die pup Buster naar zich toe lokte, en hem dan in zijn snuit kneep omdat hij onderdanig moest doen :evil:
en iedereen (nu nog) die hem echt heel lang aanstaren omdat hij blauwe ogen heeft. wat ben ik blij dat Buster niet agressief is aangelegd. want zo honden aanstaren. . .tja, is eigenlijk niet echt handig.

als ik er weer aan terug denk, dan heb ik veel :evil: momenten. en inderdaad probeer je ze op te voeden, komt er weer zo een malloot. . .

het enige wat ik kan zeggen is dat je hond vanzelf groter wordt, dat mensen dan weer wat normaler gaan doen, dat je hond als hij ouder wordt ook dingen als opspringen minder gaat vertonen, en het dan vanzelf makkelijker wordt om je hond op te voeden en te trainen.

het komt allemaal goed
:mrgreen:
Dat horen we inderdaad van andere hondeneigenaren en daar klampen we ons dan
maar aan vast! :wink: :LOL:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”