Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2 Husky's gered
Moderator: moderatorteam
- Katja-Jessie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Border Collie - Aantal honden: 2
2 Husky's gered
Wij zijn een weekendje weggeweest en net op de terugweg zagen wij bij Lelystad ineens 2 Husky's langs de weg lopen, zonder iemand erbij.
1 van de Husky's schoot voor ons de weg op en een busje wat voor ons reed kon nog net uitwijken. Wij hebben direct de alarmlichten aangezet en de auto langs de kant van de weg gegooit. ik zag dat 1 van de husky's een tuig om had dus ik heb direct een lijn achter uit de auto gehaald en mijn vriend een bak eten. Ze begonnen direct te eten dus ik kon de lijn aan het tuig vastmaken. Vervolgens heeft mijn vriend de andere husky vastgehouden en ben ik terug naar de auto gerend om Jessie's tuig af te doen en die heb ik bij de andere husky omgedaan. Ze waren erg lief, lieten alles toe. Ondertussen heeft mijn vriend de politie gebeld en die waren er binnen 5 minuten! We hebben ze daar in de auto geladen en zij gingen er eerst mee langs een dierenarts om te kijken of ze gechipt waren. Ze hebben onze gegevens op geschreven en ik heb gevraagd of ze nog even willen bellen hoe het is afgelopen. Dat zouden ze doen, dus ik ben benieuwd....
Ik denk wel dat ze gechipt zijn, ze zagen er goed uit en waren duidelijk aan mensen om hun heen gewend. We denken dat ze samen zijn weggelopen. Wel is de politie direct nog een rondje gaan lopen/rijden om te kijken of de eigenaar niet onwel in het bos lag.
Pff wat een avontuur! Wij hebben ons er wel over verbaasd dat ondanks er veel auto's reden er gewoon niemand stopte. Hopelijk zijn ze inmiddels terug bij de eigenaar.
1 van de Husky's schoot voor ons de weg op en een busje wat voor ons reed kon nog net uitwijken. Wij hebben direct de alarmlichten aangezet en de auto langs de kant van de weg gegooit. ik zag dat 1 van de husky's een tuig om had dus ik heb direct een lijn achter uit de auto gehaald en mijn vriend een bak eten. Ze begonnen direct te eten dus ik kon de lijn aan het tuig vastmaken. Vervolgens heeft mijn vriend de andere husky vastgehouden en ben ik terug naar de auto gerend om Jessie's tuig af te doen en die heb ik bij de andere husky omgedaan. Ze waren erg lief, lieten alles toe. Ondertussen heeft mijn vriend de politie gebeld en die waren er binnen 5 minuten! We hebben ze daar in de auto geladen en zij gingen er eerst mee langs een dierenarts om te kijken of ze gechipt waren. Ze hebben onze gegevens op geschreven en ik heb gevraagd of ze nog even willen bellen hoe het is afgelopen. Dat zouden ze doen, dus ik ben benieuwd....
Ik denk wel dat ze gechipt zijn, ze zagen er goed uit en waren duidelijk aan mensen om hun heen gewend. We denken dat ze samen zijn weggelopen. Wel is de politie direct nog een rondje gaan lopen/rijden om te kijken of de eigenaar niet onwel in het bos lag.
Pff wat een avontuur! Wij hebben ons er wel over verbaasd dat ondanks er veel auto's reden er gewoon niemand stopte. Hopelijk zijn ze inmiddels terug bij de eigenaar.
Een droom wordt een doel wanneer actie wordt ondernomen om het te realiseren.
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
- Aantal honden: 1
Re: 2 Husky's gered
Hopelijk worden ze snel herenigd met hun baasjes...
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
- iones
- Zeer actief
Dat maakt deze maatschappij ook zo verrot.Katja-Jessie schreef:Wij hebben ons er wel over verbaasd dat ondanks er veel auto's reden er gewoon niemand stopte. Hopelijk zijn ze inmiddels terug bij de eigenaar.
Ik ben blij dat jullie tenminste nog stopten. Het zullen je honden maar zijn, waar je veel van houdt en waarvoor niemand de moeite neemt om te voorkomen dat ze verongelukken....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- krullie
- Zeer actief
wauw dat is een goede actie.
ik hoop dat de baasjes ze wel zoeken.
misschien samen uitgebroken?
ben benieuwd.
ik hoop dat de baasjes ze wel zoeken.
misschien samen uitgebroken?
ben benieuwd.
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
oh wat goed van jullie dat had anders wel dramatisch af kunnen lopen..hopenlijk zijn er baasjes die hen missen..
die zullen jullie wel dankbaar zijn..
die zullen jullie wel dankbaar zijn..
- ellis78
- Vaste gebruiker
wat een goede actie
ben benieuwd of ze weer terug zijn bij hun baasje
ben benieuwd of ze weer terug zijn bij hun baasje
-
Zinndy
wauw...dat verdient een
de eigenaar van die honden mag jullie wel héél dankbaar zijn!!
Hoop dat ze inmiddels terug zijn en dat je er nog wat van hoort.
de eigenaar van die honden mag jullie wel héél dankbaar zijn!!
Hoop dat ze inmiddels terug zijn en dat je er nog wat van hoort.
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat een geluk voor die honden dat jullie langskwamen !!
Toen wij afgelopen maandag bij Parijs reden liep er een heel nest pupjes van een week of 8 op de snelweg en dat zorgde voor heel gevaarlijke situaties maar gezien de reden dat ik daar reed (richting mijn moeder die op sterven lag) ben ik niet gestopt en vrees ook dat het daar te druk was om zonder hulp van zwaailichten daar actie te ondernemen..........
Toen wij afgelopen maandag bij Parijs reden liep er een heel nest pupjes van een week of 8 op de snelweg en dat zorgde voor heel gevaarlijke situaties maar gezien de reden dat ik daar reed (richting mijn moeder die op sterven lag) ben ik niet gestopt en vrees ook dat het daar te druk was om zonder hulp van zwaailichten daar actie te ondernemen..........
Sandra

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
goede en snel gehandeld hoor!!
gelukkig zijn er ook mensen zoals jullie
hoop dat ze inmiddels weer herenigd zijn!
gelukkig zijn er ook mensen zoals jullie