Ik snap de bedoeling ook niet helemaal... Kansloos vind ik het overigens wel.Devel schreef:Wat probeer je hier mee te bereiken dan? voel je dan stoer?laeken schreef:Dus jij gaat nu beweren dat je nog nooit een plaatje hebt gebruikt hier van een andere site? Of een linkje hebt neergezet? Wat jij wil hoor. Zal ik even het tegendeel bewijzen? Of mag ik me de moeite besparen?chrico schreef:Hoe weet je dat ik dingen van de ene site op de andere zet? Zit jij naast mij?
Misschien moet je eens gewoon de letters spellen zodat het je duidelijk word wat ik schrijf
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen ga ik haar ophalen
Moderator: moderatorteam
- Lance
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
- Aantal honden: 2
Re: Morgen ga ik kijken!!!

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik vind het sneu van Paula dat ze het hier niet eens meer neerzet. Ze heeft ook genoeg goede adviezen gehad.
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Paula, super dat de ontmoeting goed gegaan is met ook Romeo!
Leuke combi heb je dan straks!
Hopelijk gaat het ook goed met zijn 3en samen! 
Leuke combi heb je dan straks!
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
T'is net een soap. Zelfs als de hoofdrolspeelster verdwenen is, gaat het verhaal gewoon verder over niets 
-
Roo
- Zeer actief
hahaha ik dacht precies hetzelfdeCaro. schreef:T'is net een soap. Zelfs als de hoofdrolspeelster verdwenen is, gaat het verhaal gewoon verder over niets
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Ben je al een beetje gewend hier? hahahahahaha ik dacht precies hetzelfde

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
Roo
- Zeer actief
joaaahhh denk het wel. lekker vrij. jij?Diaantje schreef:Ben je al een beetje gewend hier? hahahahahaha ik dacht precies hetzelfde
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Ja hoor, ik vind het prima hierzo.joaaahhh denk het wel. lekker vrij. jij?

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
pepim
- Zeer actief
Het vervelende is, dat sommige mensen steeds hun stempel willen drukken vind ik dan. Nou ja ik ben narrig, moest het even kwijt. 
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Schitterend toch altijd maar weer hoe mensen kunnen reageren
Doorgaans maakt iemand een bepaalde keuze op bais van zijn/haar eigen kunnen. Die menen dat ze iets wel of niet aan zouden kunnen. Wel of geen hondje erbij. Wel of geen kind. En in plaatst dat mensen uitgaan van het kunnen van die persoon, wordt er hier 9 van de 10x uitgegaan van het "niet kunnen" van die persoon. Alles wordt in twijfel getrokken, oude koeien worden uit de sloot gehaald, verhalen worden aangedikt/verdraaid om maar aan te kunnen geven dat de persoon in kwestie (paula in dit geval) zichzelf en haar eigen capaciteiten waarschijnlijk helemaal niet kent maar iemand anders die alleen de "letters" van iemand kent zou dat wel weten
Doorgaans maakt iemand een bepaalde keuze op bais van zijn/haar eigen kunnen. Die menen dat ze iets wel of niet aan zouden kunnen. Wel of geen hondje erbij. Wel of geen kind. En in plaatst dat mensen uitgaan van het kunnen van die persoon, wordt er hier 9 van de 10x uitgegaan van het "niet kunnen" van die persoon. Alles wordt in twijfel getrokken, oude koeien worden uit de sloot gehaald, verhalen worden aangedikt/verdraaid om maar aan te kunnen geven dat de persoon in kwestie (paula in dit geval) zichzelf en haar eigen capaciteiten waarschijnlijk helemaal niet kent maar iemand anders die alleen de "letters" van iemand kent zou dat wel weten
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Neeltje
Amen.....smoekie schreef:Schitterend toch altijd maar weer hoe mensen kunnen reageren![]()
Ik ken nog zo'n geval waarbij ze dachten dat de aanwezige hond de nieuwe pup meteen zou opeten. Maar ook hier het verhaal van een sprookje: ze leefden nog lang en gelukkig
-
chrico
- Zeer actief
En het grappige is dat het raar gevonden word dat Paula hier niet meer verder verteld over hoe en wat. Alles wat zij zou zeggen is weer rede om een discussie er van te maken.Neeltje schreef:Amen.....smoekie schreef:Schitterend toch altijd maar weer hoe mensen kunnen reageren![]()
Ik ken nog zo'n geval waarbij ze dachten dat de aanwezige hond de nieuwe pup meteen zou opeten. Maar ook hier het verhaal van een sprookje: ze leefden nog lang en gelukkig
Ieder zijn keus zou ik zo zeggen, je kan je bedenkingen hebben en dat ook zo zeggen maar afdwingen dat men doet wat je zegt en alles uit de kast halen wat er maar bedacht kan worden is lichtelijk overdreven
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Muk
Wat kinderachtig ben jij Aimee. En ja, als het mis was gegaan had jij het hier zeker met een big smile verteld. Dat kun je wel leuk ontkennen, maar helaas ken ik je toch anders zo op het forum.Aimee schreef:Via google kom ik wel eens op topics van dat forum. Ben geen geregistreerd lidchrico schreef:Heb je haar speciaal opgezocht daar of kom je ook op die pagina?Aimee schreef:Op hondenpage is te lezen hoe het gegaan is.
- Rebble
- Zeer actief
smoekie schreef:Schitterend toch altijd maar weer hoe mensen kunnen reageren![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens, kon alleen niet bedenken hoe ik het neer moest zetten dus zei ik maar niks.
Er ís een kans dat het ooit fout gaat maar zolang Paula zich daar van bewust is (en dat is ze volgens mij), zou ik als ik haar was er gewoon voor gaan.
Fijn dat beide ontmoetingen goed zijn gegaan, ik ben heel benieuwd wanneer ze bij jullie komt wonen (of is ze er al?) en dan graag foto's

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Dus omdat jij in je hersenen de fantasie hebt gekweekt dat ik zoiets, met een big smile zelfs, hier zo zou verkondigen, ben ik bij voorbaat al kinderachtig. Nee dat is volwassen hoor Muk. Zou wat zijn als de hele wereld anderen gaat veroordelen op deze vreemde wijze.Muk schreef:Wat kinderachtig ben jij Aimee. En ja, als het mis was gegaan had jij het hier zeker met een big smile verteld. Dat kun je wel leuk ontkennen, maar helaas ken ik je toch anders zo op het forum.Aimee schreef:Via google kom ik wel eens op topics van dat forum. Ben geen geregistreerd lidchrico schreef: Heb je haar speciaal opgezocht daar of kom je ook op die pagina?
-
Muk
Waarom ga je anders in hemelsnaam googlen op Paulala en hoe de ontmoeting met een hond is afgelopen????? Vind je dat niet wat tever gaan of is dat normaal voor je?Aimee schreef:Dus omdat jij in je hersenen de fantasie hebt gekweekt dat ik zoiets, met een big smile zelfs, hier zo zou verkondigen, ben ik bij voorbaat al kinderachtig. Nee dat is volwassen hoor Muk. Zou wat zijn als de hele wereld anderen gaat veroordelen op deze vreemde wijze.Muk schreef:Wat kinderachtig ben jij Aimee. En ja, als het mis was gegaan had jij het hier zeker met een big smile verteld. Dat kun je wel leuk ontkennen, maar helaas ken ik je toch anders zo op het forum.
Hoewel ik graag wil weten hoe de ontmoeting is afgelopen, komt het niet in mij op om hierop te gaan googlen.
En ja, jij als superkritisch persoon die hier voorop loopt in het afkraken van deze combinatie, zou het zeker trots melden als iets niet gaat. Dat heb je immers al vaker gedaan, dus waarom nu niet.
Ik verbaas mij echt over waar jij het lef vandaan haalt om anderen zo af te kraken, terwijl jij in het verleden veel minder goed voor je hond was. Dus kijk eerst eens naar jezelf in plaats van met een vinger naar een ander te wijzen. Paulala gaat voor zover ik het kan zien heel secuur om met het kennismaken en het introduceren van een nieuwe hond in haar roedel, daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Ik kraak helemaal niemand af. Als je goed zou lezen zal je ook zien dat ik geen seconde Paula in een kwaad daglicht zet. Als er iemand aan het afkraken is ben jij het nu wel.
Daarnaast zou je als je het hele topic had gelezen had je kunnen zien dat Paula zelf naar dit topic heeft verwezen. Dus doe nou niet of ik iedereen Google en afkraak, daar ga je dan echt een brug te ver Muk.
Daarnaast zou je als je het hele topic had gelezen had je kunnen zien dat Paula zelf naar dit topic heeft verwezen. Dus doe nou niet of ik iedereen Google en afkraak, daar ga je dan echt een brug te ver Muk.
-
tineke
Nou dat is dus gewoon wel zo ,dat mensen zichzelf en hun kwaliteiten overschatten.smoekie schreef:Schitterend toch altijd maar weer hoe mensen kunnen reageren![]()
Daar is zelfs onderzoek naar gedaan, en dan vind bijv. het grootste gedeelte van de mensen die auto rijden zichzelf een prima chauffeur.
Ze geven zichzelf een hoog cijfer, terwijl de realiteit bij een hoop gewoonweg wel anders is.
En natuurlijk zegt het verleden wat over de toekomst ,in de regel herhaalt zich dat ,tenzij je ervan leert.
Ik kan me zo voorstellen,als ik zou zeggen ,hypotetisch hoor
Zo gek is dat toch niet
-
tineke
Mwah Whera ik vind jou in de regel ook redelijk vasthoudend als je vind dat jij gelijk hebt.chrico schreef:En het grappige is dat het raar gevonden word dat Paula hier niet meer verder verteld over hoe en wat. Alles wat zij zou zeggen is weer rede om een discussie er van te maken.
Ieder zijn keus zou ik zo zeggen, je kan je bedenkingen hebben en dat ook zo zeggen maar afdwingen dat men doet wat je zegt en alles uit de kast halen wat er maar bedacht kan worden is lichtelijk overdreven
Jij bent in dit topic net zo dwingend als de tegenpartij hoor
Overigens heeft Paula mij een pb over het verloop gestuurd dus ze vertelt er nog wel degelijk over.
Neemt niet weg dat ,hoeveel succes ik haar ook gun voordat we dat weer krijgen
Mocht het wel een daverend succes worden dan ben ik ook niet te beroerd omdat toe te geven en mijn ongelijk te bekennen.
Maar eerst zien dan geloven in dit geval.
-
tineke
Daar hoef je helemaal niet voor te googlen hoor ,Paula verwijst zelf naar dat topic in dit topicMuk schreef:Waarom ga je anders in hemelsnaam googlen op Paulala en hoe de ontmoeting met een hond is afgelopen????? Vind je dat niet wat tever gaan of is dat normaal voor je?
-
Muk
Dat klopt, daarom vind ik het ook raar dat Aimee nog eens extra op Paulala zoekt met Google?tineke schreef:Daar hoef je helemaal niet voor te googlen hoor ,Paula verwijst zelf naar dat topic in dit topicMuk schreef:Waarom ga je anders in hemelsnaam googlen op Paulala en hoe de ontmoeting met een hond is afgelopen????? Vind je dat niet wat tever gaan of is dat normaal voor je?
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Muk schreef:Dat klopt, daarom vind ik het ook raar dat Aimee nog eens extra op Paulala zoekt met Google?tineke schreef:Daar hoef je helemaal niet voor te googlen hoor ,Paula verwijst zelf naar dat topic in dit topicMuk schreef:Waarom ga je anders in hemelsnaam googlen op Paulala en hoe de ontmoeting met een hond is afgelopen????? Vind je dat niet wat tever gaan of is dat normaal voor je?
-
Muk
Het is goed met je. Je kan je er wel uitlullen, maar op mij maakt dat weinig indruk.Aimee schreef:Whera vraagt aan mij of ik daar lid ben, ik zeg nee, maar ik kom daar wel vaker vanwege google als ik een vraag voor mijzelf stel, en heb daarnaast al tig keer aangegeven dat zij zelf verwijst naar dit topic.
Beter lezen zou een heel stuk schelen, voordat je een beetje begint te schreeuwen in een topic naar één persoon. Zou je ook niet misstaan.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Als je persoonlijk iets tegen mij hebt, prima, maar vind het wel getuigen van een erg laag niveau als je dan dergelijke absoluut niet-relevante zaken gaat spuien in andermans topic. Het staat je altijd vrij om eventuele frustraties persoonlijk aan mij op te biechten, staat heel wat netter, voordat je mij beticht van dingen waar jij jezelf schuldig aan maakt.Muk schreef:Het is goed met je. Je kan je er wel uitlullen, maar op mij maakt dat weinig indruk.Aimee schreef:Whera vraagt aan mij of ik daar lid ben, ik zeg nee, maar ik kom daar wel vaker vanwege google als ik een vraag voor mijzelf stel, en heb daarnaast al tig keer aangegeven dat zij zelf verwijst naar dit topic.
Beter lezen zou een heel stuk schelen, voordat je een beetje begint te schreeuwen in een topic naar één persoon. Zou je ook niet misstaan.
-
Muk
Zie mijn vorige antwoord.Aimee schreef:Als je persoonlijk iets tegen mij hebt, prima, maar vind het wel getuigen van een erg laag niveau als je dan dergelijke absoluut niet-relevante zaken gaat spuien in andermans topic. Het staat je altijd vrij om eventuele frustraties persoonlijk aan mij op te biechten, staat heel wat netter, voordat je mij beticht van dingen waar jij jezelf schuldig aan maakt.Muk schreef:Het is goed met je. Je kan je er wel uitlullen, maar op mij maakt dat weinig indruk.
-
chrico
- Zeer actief
Die vasthoudendheid ligt aan het onderwerp, het lijkt mij dat jij dat ook wel weet. Als iemand zegt dat het zwart is terwijl het overduidelijk wit is ja dan kan ik erg vasthoudend zijn. Dat heeft weinig van doen met topics als dit. In dit topic reageer ik op alle draaien die gegeven worden om maar vooral te zorgen dat Paula luistert, alles wat er bij gehaald word, groot/klein, ras, paula, en ga zo maar door. Dat je een mening heb wil niet zeggen dat een ander daar naar moet luisteren. Als paula er een poedel bij wil dan ga ik er vanuit dat zij weet wat zij doet, dat als zij twijfelt dat zij het niet doet enz enz. Misschien ga ik teveel van mijzelf uit dat ik weet met welke hond het wel goed gaat en met welke niet, dat kan. Dan nog is het niet aan ons om haar zo onderuit te schoffelen want zij heeft ook laten zien in haar verhalen dat het de laatste jaren goed gaat zonder al te grote problemen. Zou zij om de haverklap aan komen met verhalen dat het fout is gegaan of dat zij met haar handen in het haar zit qua gedrag dan zou ik ook waarschijnlijk wel gereageerd hebben van zou je dat wel doen want .........tineke schreef:
Mwah Whera ik vind jou in de regel ook redelijk vasthoudend als je vind dat jij gelijk hebt.
Jij bent in dit topic net zo dwingend als de tegenpartij hoor![]()
Overigens heeft Paula mij een pb over het verloop gestuurd dus ze vertelt er nog wel degelijk over.
Neemt niet weg dat ,hoeveel succes ik haar ook gun voordat we dat weer krijgen,ik mijn mening toch niet bijstel in deze.
Mocht het wel een daverend succes worden dan ben ik ook niet te beroerd omdat toe te geven en mijn ongelijk te bekennen.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
tineke
Inderdaad een mening die je niet aanstaat hoef je niet naar te luisterenchrico schreef:Die vasthoudendheid ligt aan het onderwerp, het lijkt mij dat jij dat ook wel weet. Als iemand zegt dat het zwart is terwijl het overduidelijk wit is ja dan kan ik erg vasthoudend zijn. Dat heeft weinig van doen met topics als dit. In dit topic reageer ik op alle draaien die gegeven worden om maar vooral te zorgen dat Paula luistert, alles wat er bij gehaald word, groot/klein, ras, paula, en ga zo maar door. Dat je een mening heb wil niet zeggen dat een ander daar naar moet luisteren. Als paula er een poedel bij wil dan ga ik er vanuit dat zij weet wat zij doet, dat als zij twijfelt dat zij het niet doet enz enz. Misschien ga ik teveel van mijzelf uit dat ik weet met welke hond het wel goed gaat en met welke niet, dat kan. Dan nog is het niet aan ons om haar zo onderuit te schoffelen want zij heeft ook laten zien in haar verhalen dat het de laatste jaren goed gaat zonder al te grote problemen. Zou zij om de haverklap aan komen met verhalen dat het fout is gegaan of dat zij met haar handen in het haar zit qua gedrag dan zou ik ook waarschijnlijk wel gereageerd hebben van zou je dat wel doen want .........tineke schreef:
Mwah Whera ik vind jou in de regel ook redelijk vasthoudend als je vind dat jij gelijk hebt.
Neemt niet weg dat ,hoeveel succes ik haar ook gun voordat we dat weer krijgen,ik mijn mening toch niet bijstel in deze.
-
chrico
- Zeer actief
Klopt, daarom snap ik ook niet waarom er van alles bij gehaald word waardoor het topic over van alles rondom Paula gaat behalve nog bij de aanschaf van een hond. En laten we wel wezen Tineke, als jij door de strond gehaald word reageer je op een gegeven moment ook niet meer. Als dat dan rede is dat mensen daar weer kritiek op hebben dan heb je ook zoiets van ja daaaaaaaaaaaaaaaag.tineke schreef:
Inderdaad een mening die je niet aanstaat hoef je niet naar te luisterenen dat is toch precies wat Paula doet dus prima toch
En als er dan ook nog iemand is die heel bijdehand op het internet gaat zoeken waar zij wel geschreven heeft hoe het gaat en daar naar gaat verwijzen terwijl TS er niet meer op reageert hier dan is dat niets anders dan kinderachtig te noemen in mijn ogen. Dan is het zoeken om iemand nog even extra te trappen. En ja, dat vind ik niet nodig en zeg daar wat van.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dit hele verhaal staat bol van je eigen mening maar je doet het overkomen alsof het geen zwart maar overduidelijk wit zou zijn.chrico schreef:Die vasthoudendheid ligt aan het onderwerp, het lijkt mij dat jij dat ook wel weet. Als iemand zegt dat het zwart is terwijl het overduidelijk wit is ja dan kan ik erg vasthoudend zijn. Dat heeft weinig van doen met topics als dit. In dit topic reageer ik op alle draaien die gegeven worden om maar vooral te zorgen dat Paula luistert, alles wat er bij gehaald word, groot/klein, ras, paula, en ga zo maar door. Dat je een mening heb wil niet zeggen dat een ander daar naar moet luisteren. Als paula er een poedel bij wil dan ga ik er vanuit dat zij weet wat zij doet, dat als zij twijfelt dat zij het niet doet enz enz. Misschien ga ik teveel van mijzelf uit dat ik weet met welke hond het wel goed gaat en met welke niet, dat kan. Dan nog is het niet aan ons om haar zo onderuit te schoffelen want zij heeft ook laten zien in haar verhalen dat het de laatste jaren goed gaat zonder al te grote problemen. Zou zij om de haverklap aan komen met verhalen dat het fout is gegaan of dat zij met haar handen in het haar zit qua gedrag dan zou ik ook waarschijnlijk wel gereageerd hebben van zou je dat wel doen want .........tineke schreef:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Het blijft gezeik, dit topic 
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017