Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gewoon even Vlinder

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Leane

Gewoon even Vlinder

Ongelezen bericht door Leane »

18 weekjes is ze nu, en god wat geniet ik van dat grietje.. Totaal niet in de planning zat ze en ik heb altijd gezegd dat je iemand nooit een hond kado mag doen maar jeetje wat ben ik blij dat sommige mensen dat wel gewoon doen :F:

Het is een vrolijk open hondje die we nu toch echt wel een beetje aan het leren zijn dat niet alles gaat zoals zei dat allemaal wil. Vorige week dachten we eens kijken als we haar een nachtje los laten slapen.. Nou helemaal goed niks gedaan lag lekker op de bank te slapen toen we beneden kwamen. Dus volgende nacht gewoon weer doen, hhmm toen we s'morgens beneden kwamen hadden we een draadloze muis, ze had de kabel doorgevreten. Dus toch maar weer in de bench s'nachts want stel je voor dat ze een andere kabel zou aanvreten.

Ze gaat elke training lekker mee, op zaterdag speurt ze al een klein spoortje en verder doen we gewoon wat kleine oefeningetjes op het trainingsveld. Lekker vrij en blij werken moet ze nog heel wat jaartjes..

Ze is volop aan het wisselen nu die kleine scherpe tandjes maken gelukkig plek voor andere tanden, alleen wil ze nu natuurlijk overal op kauwen, zoals in mijn fietstassen, ik dacht net wat is ze rustig ga ik buiten kijken heeft ze de hele bodem uit mijn fietstas gevreten :denken: hoe komt ze erop..

Werk zat dus nog aan dat kleine ding maar volop genieten van het roedeltje honden wat ik nu heb waar ze perfect in past.. :I:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Re: Gewoon even Vlinder

Ongelezen bericht door wendy71 »

Wat fijn voor je Leane :wink: , dat mag ook wel na alle pech die je gehad hebt. :ok:
Ze is ook een erg leuk grietje. :D
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Lekker hoor, zo'n pup in huis :I: Geniet er maar van, de tijd van kappot gevreten fietstassen is snel genoeg weer voorbij :wink:
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door laura b »

Wat goed zeg!
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

jullie verdienen het. :ok:

geniet maar lekker van mooie Vlinder
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Wat lekker om zo te genieten :ok: Leuk ook de foto's bij dit topic :engel:
Afbeelding
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

maar waar zijn nu de nieuwe foto's van Vlinder. :boos: