maar oohh wat gaan we hem missen tijdens de wandelingen

Moderator: moderatorteam
Cash schreef:Wij zijn ook weer terug van het wegbrengen.
Ze wonen heerlijk die mensen. Een oud school gebouw met daarvoor lekker gras en ruimte... ideaal.
En natuurlijk kon ik het weer niet droog houden bij het afscheid nemen.![]()
Snel met margareth in de auto gestapt....
Ik heb nu knallende koppijn ervan.
Cash schreef:Wij zijn ook weer terug van het wegbrengen.
Ze wonen heerlijk die mensen. Een oud school gebouw met daarvoor lekker gras en ruimte... ideaal.
Gelukkig weet je dat hij het nu goed heeft, wel fijn dat je mee kon met wegbrengen. Zou ook niets voor mij zijn, opvangen. Wil ze allemaal houden :N:Cash schreef:Wij zijn ook weer terug van het wegbrengen.
ohh ik dacht al hahaha tsja ik ben een leek in die rassenNanna schreef:Hahaha, de hond op de foto is de Mudi en die is een half jaar oud. De Pulipup is enkelhoog en zonder vergrootglas nauwelijks waarneembaarBrowny schreef:owww wat een leukerd en wat is ie mooi!!! ik moet niet meer kijken :M:
wel een flinke pup voor 6 weken of zijn ze dat allemaal? hoe groot zal deze pup worden denk je?
Da's ook nog een idee_Inge_ schreef:Oow wat jammer, waarom is het niet doorgegaan? Misschien kan hij wel naar zn broertje toe
Ik geloof dat het een hond is waar veel mensen een blokje voor om zullen lopen, zwart, en dan ook nog eens lichte ogen.Nanna schreef:Inmiddels zitten bij Margaret weer een Pulipup van 6 weken (moederhond ging dood dus de fokkers besloten de pup maar in het asiel te gooien..) en een Mudi met blauwe ogen.
Best bijzonder, dus een foto waard
inderdaad, ik heb dat ook al vaker meegemaakt dat mensen de hond (pup) perse morgen wilde of anders niet! net kleine drammende kindersgonnie schreef:mensen hebben altijd zo haast bij het kopen van een hondje, als mensen je bellen voor een pup verwachten ze ook altijd dat je er gelijk een heb liggen voor ze.
Geduld hebben sommige mensen niet meer vandaag de dag.
Heb op Bijou een jaar moeten wachten wilde haar perse van die bepaalde fokker want die coupeerde de staarten al niet meer en ik wilde graag een Pinscher met een staart.
fes/lou schreef:Ik hou dan weer niet van die blauwe ogen
Da's wel triest jagonnie schreef:mensen hebben altijd zo haast bij het kopen van een hondje, als mensen je bellen voor een pup verwachten ze ook altijd dat je er gelijk een heb liggen voor ze.
Geduld hebben sommige mensen niet meer vandaag de dag.
Heb op Bijou een jaar moeten wachten wilde haar perse van die bepaalde fokker want die coupeerde de staarten al niet meer en ik wilde graag een Pinscher met een staart.