Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oortjes Reinigen
Moderator: moderatorteam
-
Leane
Oortjes Reinigen
Niet echt heel bijzonder maar wel onder narcose en dat blijft natuurlijk wel altijd een beetje eng..
Ik moet Winter om 9 uur brengen dan gaat ze gelijk onder narcose en worden allebei haar oortjes helemaal gereinigd. Ze is altijd al gevoeldig met haar oortjes maar met "puur oor" konden we het altijd netjes houden. Maar nu even niet, dus alles word gereinigd en een bioptje genomen zodat we er even een gericht middel voor kunnen geven..
De hondjes lopen nu om me heen te draaien voor eten, maar ze moeten maar even wachten tot dat Winter weg is.
Ik moet Winter om 9 uur brengen dan gaat ze gelijk onder narcose en worden allebei haar oortjes helemaal gereinigd. Ze is altijd al gevoeldig met haar oortjes maar met "puur oor" konden we het altijd netjes houden. Maar nu even niet, dus alles word gereinigd en een bioptje genomen zodat we er even een gericht middel voor kunnen geven..
De hondjes lopen nu om me heen te draaien voor eten, maar ze moeten maar even wachten tot dat Winter weg is.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Oortjes Reinigen
Dat gaat helemaal goed komen. Ik duim 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
och meiske toch... is idd altijd spannend!
straks luister je ineens weer wintertje!
straks luister je ineens weer wintertje!

-
Leane
Dat zei Jos ook al haha..massam schreef:straks luister je ineens weer wintertje!
Gelijk Vlinder meegeven zei hij, kunnen ze daar de bananen ook even uithalen..
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Sterkte! Altijd spannend dit soort dingen.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Is Winter niet lief als jij er niet bij bent?
Bedoel als ze de oren gaan spoelen. Dan proberen wij zelfs nog wel eens zonder narcose. Vaak vinden ze dat alleen maar fijn want ze hebben er jeuk aan en dan lekker masseren maja sommige vinden dat water natuurlijk tien keer niks dan gaan ze alsnog onder een roesje...
Bedoel als ze de oren gaan spoelen. Dan proberen wij zelfs nog wel eens zonder narcose. Vaak vinden ze dat alleen maar fijn want ze hebben er jeuk aan en dan lekker masseren maja sommige vinden dat water natuurlijk tien keer niks dan gaan ze alsnog onder een roesje...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
Leane
Nee dat zie ik niet goed gaan..Sanne!! schreef:Is Winter niet lief als jij er niet bij bent?
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Ik ben er laatst bij geweest maar ik kan me niet voorstellen dat er een hond is die stil blijft liggen zonder narcose als dit allemaal gebeurt. Inclusief slurpapparaat en pulkstokjes :N:Sanne!! schreef:Is Winter niet lief als jij er niet bij bent?
Een keer royaal spul erin zou wel kunnen maar echt reinigen op deze manier zonder narcose
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Tulp schreef:Ik ben er laatst bij geweest maar ik kan me niet voorstellen dat er een hond is die stil blijft liggen zonder narcose als dit allemaal gebeurt. Inclusief slurpapparaat en pulkstokjes :N:Sanne!! schreef:Is Winter niet lief als jij er niet bij bent?
Een keer royaal spul erin zou wel kunnen maar echt reinigen op deze manier zonder narcose
idd, er dan nooit bij geweest, maar kan me dat ook echt niet voorstellen dat een hond het ondergaat als ze de oren helemaal uit gaan pulken....
daarnaast schrijft Leanne dat ze een biopt gaan nemen, dat lijkt me helemaal niet handig als ze niet onder narcose is, mss ondergaat ze het wel, maar wat als ze tijdens het nemen van het biopt ineens schrikt of beweegt.....
zou het dus alleen maar fijn vinden onder narcose...
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Leane schreef:Dat zei Jos ook al haha..massam schreef:straks luister je ineens weer wintertje!
Gelijk Vlinder meegeven zei hij, kunnen ze daar de bananen ook even uithalen..
hahahaha doe die ook maar!

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Nou weet niet hoe ze bij jullie reinigen maar bij ons gewoon met water en zon slangetje nou we hebben er verschillende die het juist alleen maar lekker vinden hoor en gewoon blijven liggen en het liefst ook nog knorren.
Het jeukt gewoon en ze vinden het fijn als je eraan komt maja dat is niet bij 100% nee maar een aantal laten dat gewoon toe...
Het jeukt gewoon en ze vinden het fijn als je eraan komt maja dat is niet bij 100% nee maar een aantal laten dat gewoon toe...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
verstandig om het onder narcose te laten doen. Bij Ameno hebben ze ooit geprobeerd om het zonder roesje te doen en toen was hap hap richting de DA. (wel mis, maar toch)
met roesje vond ze het allemaal prima en 30 minuten later sprong ze zelf alweer in de auto.
is Winter alweer thuis inmiddels?
met roesje vond ze het allemaal prima en 30 minuten later sprong ze zelf alweer in de auto.
is Winter alweer thuis inmiddels?