Een geleider die zijn werk niet goed doet kun je wel iets op aanmerken, maar dat wordt toch ook gedaan
Om nu pagina's lang maar te roepen en te discussiëren dat e.e.a. niet geschikt is en al die blablabla, is zo'n onzin...
Dan nog mensen die denken dat ze weten hoe het in elkaar steekt en als budkes het dan komt uit leggen, alsnog proberen het beter te weten...vind ik altijd prachtig zoiets...alsof je een chirurg gaat vertellen hoe die moet opereren
Ik vind het ook gewoon een triest ongeval, net zoals ik dat ook vind als een ambulance, brandweer of politie een verkeersongeval veroorzaakt...mogen zij dan ook opeens niet meer met sirenes en zwaailichten door het verkeer rijden?
Net als dat een auto bij het werk hoort, hoort een hond ook bij het werk en kan er dus ook een ongeluk mee gebeuren...Hoe moeilijk is dat te snappen?
Mijn niet gecertificeerde (heb wel BvdD tijdje getraind voor mn werk) DH zal ook bijten zonder commando in sommige situaties en ja ook als zij een situatie niet vindt kloppen schiet ze meteen in de verdediging...gelukkig nog niet meegemaakt dat ze meteen ging bijten, maar wel twee keer meegemaakt dat ze opeens begon aan te blaffen, omdat er opeens iemand tussen de struiken aan kwam en op 10 meter afstand bleef staan kijken naar haar...Maar goed ik weet het nu en let er op, maar het had net zo kunnen zijn dat ze de eerste keer wel meteen gebeten had...Moet ik het mijn hond dan kwalijk nemen?
Overigens is mijn DH verder superlief en kun je alles mee doen, ook kinderen(ze is echt een zacht eitje)...Maar op sommige momenten is haar knop wel even om en moet ik gewoon uitkijken...