Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Geen winst, PI was weer zeer ondeugend in de ring, hij wil nog wel eens zijn eigen ding gaan doen en niet meer zo heel geconcentreerd op mij te blijven maar goed, komt wel weer:)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
De laatste 2 fotos zijn van in de ring en de eerste fotos zijn van het losrijden:)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wat een prachtige combinatie zijn en blijven jullie toch!
Fijn hè, dat de kleuren voor rijjasjes en dergelijke zijn vrijgegeven, ik wil als ik weer aan wedstrijden toe ben ook eens rustig aan gaan kijken voor een mooi grijs jasje en bijpassend shabrak. Het witte wedstrijdshabrak wat ik nu heb begint een beetje te "vloeken" nu Rom ook veel lichter geworden is.
LongFields schreef:Wat een prachtige combinatie zijn en blijven jullie toch!
Fijn hè, dat de kleuren voor rijjasjes en dergelijke zijn vrijgegeven, ik wil als ik weer aan wedstrijden toe ben ook eens rustig aan gaan kijken voor een mooi grijs jasje en bijpassend shabrak. Het witte wedstrijdshabrak wat ik nu heb begint een beetje te "vloeken" nu Rom ook veel lichter geworden is.
Thanks ik vind alles bruin ook heel mooi op een schimmel maar ik heb nou eenmaal zwart tuig dus dat zou een beetje te gek worden zou ik alles moeten vervangen..
wit staat idd niet mooi meer bij een lichtere schimmel, ik ben heel blij met het vrijgeven van die kleuren maar ik startte al jaren met een zwarte fluwelen sjabrak want die kleur was altijd al vrij.
josefientje schreef:Gek genoeg vind ik de foto waar hij opkijkt, met zijn oortjes strak naar voren het leukst Moet je in het Z niet met stang en trens rijden?
Het is een lekker ding en dat grijs staat erg goed!
Nee je hoeft niet met S&T, pas in de GP, tja oortjes erop in deze situatie is meestal niet veel goeds haha
LongFields schreef:Wat een prachtige combinatie zijn en blijven jullie toch!
Hier nog iemand die dat bij haar schimmel overweegt. Helaas is het grijze jasje waar ik verliefd op ben geworden nu nog buiten budget en vrees dat het een collectie is geweest van vorig jaar.
Maar het staat bij mijn witje ook zo chique.
Ondanks ik wit erg mee vind vallen bij Frío. Zit overigens wel een donker randje aan om niet wit op wit te hebben.
Ondanks geen winst wel fijne foto's, Cloor!
Hopelijk kan ik jullie binnenkort weer eens in het echie aan het werk zien!
cloris schreef:Thanks ik vind alles bruin ook heel mooi op een schimmel maar ik heb nou eenmaal zwart tuig dus dat zou een beetje te gek worden zou ik alles moeten vervangen..
wit staat idd niet mooi meer bij een lichtere schimmel, ik ben heel blij met het vrijgeven van die kleuren maar ik startte al jaren met een zwarte fluwelen sjabrak want die kleur was altijd al vrij.
Of ik mijzelf hoor praten! Zou ook wel bruin willen, maar dan alles. En dat wordt wel een hele dure grap!
cloris schreef:tja oortjes erop in deze situatie is meestal niet veel goeds haha
Goh! Geef je een hand.
Bij Frío hingen ze zondag lekker opzij. Helemaal in mijn 2e proef
Thanks, oh maar dat gaat ook wel lukken hoor, hij heeft nog zoveel in zijn mars:)
moosje schreef:Wat kijk je serieus.
Mooie foto's van een knappe kerel!
Haha ja dat doe ik vaker als ik geconcentreerd ben maar op die ene foto lach ik toch