Zoals jullie in de aankondiging hebben gelezen ga ik zaterdag 2 april het forum upgraden. Zo af en toe moet de software worden bijgewerkt net zoals je dat ook met de pc moet doen.
Om te zorgen dat alles goed gaat kan tijdens de upgrade niemand op het forum, dat is ook belangrijk zodat ik een goede backup kan maken. Het maken van de backup neemt wellicht de meeste tijd in beslag, maar dat is wel essentieel voor het geval er iets mis gaat.
Ik zal ongeveer een half uur van te voren via een melding zoals hier boven aangeven dat ik de backup wil gaan starten; iedereen kan dan rustig het verhaal afmaken en uitloggen. Als er morgen niks onverwachts gebeurd dan hoop ik rond 10 uur de countdown in te stellen, zodat ik tegen 10:30 de backup ga maken.
Het is morgen hartstikke mooi weer, en met een beetje geluk is de update binnen een uurtje gepiept! Dan gaat gewoon iedereen om 10:30 met de honden naar het bos en als jullie om 12:00 uur terug komen dan is het net of er in de tussentijd niks is gebeurt.
Groeten,
Michiel