Ingrid Weis schreef:En nu, eet ie alweer? Het is inmiddels 20 maart...................een vriendje uitnodigen om te komen eten, is dat misschien een idee?
Barca eet nog best slecht.
Ik heb contact met de DA gehad want hij was bezig behoorlijk af te vallen. Hij is 4.2 kilo kwijt. Inderdaad komt zijn ik-eet-niet-gedrag door loopse teefjes. Er is geen medische oorzaak.
De zalige verse pensmaaltijd die gisteren voor hem klaar stond heeft hij geweigerd. Moest ie niet! Ik had juist pens voor heb gehaald omdat hij dit lekker vindt. Geen hap ging erin!
Uit nood maar een brokmaatijd klaar gezet en aan hem verteld dat als hij dit niet ging opeten we het aan 'de poesjes' zouden geven, dit helpt soms bij hem. Dreigen dat we zijn eten aan poezen gaan geven is iets waardoor hij bij hoge uitzondering wel gaat eten. En met een beetje mazzel loopt onze poes dan net voor zijn eetbak langs. Ik heb gisteren nog nooit een hond zo traag zien eten, en zo ongeïnteresseerd.
Vanavond staat zijn gewone Duck maaltijd weer klaar en we hopen dat hij dit eet. Wat ik best lastig vind is dat hij zijn trainertjes tijdens de training te vaak weigerde. Dit traint beslist niet fijn.
Als zijn ik-eet-niet-gedrag voor aankomende vrijdag niet is genormaliseerd, dan wil de DA hem graag even terug zien.