Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat vinden jullie nou hiervan?
Moderator: moderatorteam
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
wat vinden jullie nou hiervan?
Ben erg benieuwd wat jullie van zoiets vinden
" onclick="window.open(this.href);return false;

- Marina
- Zeer actief
Re: wat vinden jullie nou hiervan?
Ik vind het verschrikkelijk 

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Nou die hond vindt het in ieder geval geweldig
Ik zelf zou dat ding wat lager hangen, zodat ze nog met de poten de grond aan kunnen raken. Ik ben veels te bang dat ze zichzelf pijn doen namelijk
Maar misschien is dat onzin.

Ik zelf zou dat ding wat lager hangen, zodat ze nog met de poten de grond aan kunnen raken. Ik ben veels te bang dat ze zichzelf pijn doen namelijk

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
not my cup of tea 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
ik zie hier niets verkeerd in
Hond vindt het in ieder geval machtig mooi
Hond vindt het in ieder geval machtig mooi

-
- Zeer actief
Ik begrijp niet zo wat hier verschrikkelijk aan is, voor de hond is het toch gewoon een spelletje?
- renee-uk
- Zeer actief
ik vind het ook niet verschrikkelijk, het is gewoon niet iets wat ik leuk vind.
daarom heb ik ook een ander soort honden.
dat kan en mag toch?
dat kan en mag toch?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- dagmar88
- Zeer actief
Nee, inderdaad zou ik hem ook lager doen hoor.Denise. schreef:Nou die hond vindt het in ieder geval geweldig![]()
Ik zelf zou dat ding wat lager hangen, zodat ze nog met de poten de grond aan kunnen raken. Ik ben veels te bang dat ze zichzelf pijn doen namelijkMaar misschien is dat onzin.
Hier hoeft het touw niet opgehangen te worden, daar hebben we een Pluisje voor
Die houdt vast zonder ook maar een wimper te bewegen terwijl ik Charlie af en toe niet eens houd wanneer ze met haar flosje bezig is

-
- Zeer actief
Marina vindt het verschrikkelijkrenee-uk schreef:ik vind het ook niet verschrikkelijk, het is gewoon niet iets wat ik leuk vind.
dat kan en mag toch?

-
- Zeer actief
Dat gebeurd hier ookdagmar88 schreef:Nee, inderdaad zou ik hem ook lager doen hoor.Denise. schreef:Nou die hond vindt het in ieder geval geweldig![]()
Ik zelf zou dat ding wat lager hangen, zodat ze nog met de poten de grond aan kunnen raken. Ik ben veels te bang dat ze zichzelf pijn doen namelijkMaar misschien is dat onzin.
Hier hoeft het touw niet opgehangen te worden, daar hebben we een Pluisje voor![]()
Die houdt vast zonder ook maar een wimper te bewegen terwijl ik Charlie af en toe niet eens houd wanneer ze met haar flosje bezig is
-
- Zeer actief
Tsja de hond zal het vast en zeker wel leuk vinden, persoonlijk zou ik het niet zo snel doen maar aan de andere kant lopen ze bij mij wel eens aan een flos te trekken die ik vast houd en kan me voorstellen dat bij zon sterke hond je dan een andere mannier zoekt 

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Die honden zullen het vast enig vinden.
Maar waarom dat die honden geleerd wordt? geen idee? Of is het om spieren te kweken ofzo?
Maar waarom dat die honden geleerd wordt? geen idee? Of is het om spieren te kweken ofzo?

Cash v Heiligental en Flow.
- renee-uk
- Zeer actief
Denise. schreef:En nee je moet het leuk vinden![]()

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Tja, ik vind er ook niets aan. Het beest zal het wel leuk vinden hoor, maar ik vind het persoonlijk een naar gezicht en een beetje debiel ook. Zo'n doelloos hangende hond met slappe pootjes en dan zo nu en dan ineens even zo'n woeste beweging.
Maar ja, ik heb dan ook een voorkeur voor een ander ras met andere 'liefhebberijen'.
Maar ja, ik heb dan ook een voorkeur voor een ander ras met andere 'liefhebberijen'.

- Marina
- Zeer actief
Ik moet het niet leuk vinden en dat vind ik ook niet
toen ik het filmpje zag dacht ik meteen dit is verschrikkelijk. Ik vind het gewoon helemaal niks.
als je dan zoiets doet, doe het dan lager. straks bezeerd hij zich nog.
Ik vind het gewoon 10 x keer niks en dus gewoon verschrikkelijk
dan speel ik liever met mijn flostouw en de honden.

toen ik het filmpje zag dacht ik meteen dit is verschrikkelijk. Ik vind het gewoon helemaal niks.
als je dan zoiets doet, doe het dan lager. straks bezeerd hij zich nog.
Ik vind het gewoon 10 x keer niks en dus gewoon verschrikkelijk

dan speel ik liever met mijn flostouw en de honden.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
- Zeer actief
ik vind het een perfect idee. De hond raakt een hoop tomeloze energie kwijt op een voor de hond heel positieve manier.
Of je een hond nu de mouw laat bijten en winnen of zoiets speciaal gemaakt bv voor een bul. Een schitterende oplossing. Die bullen vermaken zich kostelijk met een stukje touw.
Of je een hond nu de mouw laat bijten en winnen of zoiets speciaal gemaakt bv voor een bul. Een schitterende oplossing. Die bullen vermaken zich kostelijk met een stukje touw.
- renee-uk
- Zeer actief
Ik doe graag iets samen met mijn honden, denk dat het hem daar voornamelijk inzit voor mij.

- dagmar88
- Zeer actief
Ik weet niet of dat geleerd wordt of dat het ook aanleg is. Charlie doet precies hetzelfde bij takken als ze de kans krijgt, terwijl we dat nooit gestimuleerd hebben en ze het niet eens mag normaal.Cash schreef:Die honden zullen het vast enig vinden.
T wordt gebruikt om hun energie kwijt te raken. Maar daarbij horen ze wel met de achterpoten de grond te raken.
Trouwens 1000 keer liever dat mensen zo iets aanschaffen dan dat die aso's hun honden speeltuintjes laten slopen

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.
- Marina
- Zeer actief
Valerie schreef:Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.
nou zo bedoel ik dus. ik vind dit er toch heel anders uitzien.

- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Ik weet niet wat ik ervan vindt
Odin vond het erg intresant die stond ineens met een scheve kop naast me

Odin vond het erg intresant die stond ineens met een scheve kop naast me

- dagmar88
- Zeer actief
Valerie schreef:Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.

- Valerie
- Zeer actief
Het is ook gewoon een spelletje hoorMarina schreef:Valerie schreef:Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.

- Valerie
- Zeer actief
Zusje van Jigzy, erg gevaarlijk beestdagmar88 schreef:Valerie schreef:Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.
" onclick="window.open(this.href);return false;hahaha, gevaarlijke grom hoor

- Marina
- Zeer actief
Valerie schreef:Het is ook gewoon een spelletje hoorMarina schreef:Valerie schreef:Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.
ja maar hier zie ik de lol ook wel van in.
ik denk dat voor mij echt het verschil erin zit dat die andere zo erg hoog hangt en zo'n rare bewegingen maakt.
en dt is gewoon leuk op de grond. ziet er gewoon goed uit

- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Tja ik heb hier 2 en waarschijnlijk 3 honden die dit helemaal te gek vinden. Josh en Caoimhe doen dit ook in bomen, geheel uit hun zelf
Ik heb het ze in ieder geval niet geleerd of voorgedaan
Maar dan het liefst wel op de manier zoals Valerie liet zien, gewoon met de pootjes op de grond
Dan kunnen ze behalve er aan hangen ook lekker aan rukken en idioot doen 

Maar dan het liefst wel op de manier zoals Valerie liet zien, gewoon met de pootjes op de grond

Groetjes,
Wendy
Wendy
- renee-uk
- Zeer actief
oh maar dit vind ik wel leukValerie schreef:Geleerd? Mijn nest pups deden dit al vanaf een week of 4 a 5. Niets geleerd het zijn gewoon een stel piranha's. Alleen moeten ze bij mij altijd hun pootjes op de grond houden.

- Valerie
- Zeer actief
Bij pups ziet het er wel een stuk schattiger uit he
Ze vinden het erg leuk en op zich is het ook een goede oefening maar dan moeten ze wel de grond raken. Zo in de lucht hangen vinden ze ook leuk maar dat is blessure gevoelig en je traint alleen kaakspieren. In mijn ogen vrij nutteloos dus.
Ik vind het zelf ook leuk om gewoon zelf met mijn honden bezig te zijn alleen is het soms ook wel lekker dat ze zich kunnen uitten zonder dat ik er wat voor moet doen. Ze hebben erg veel energie en daarnaast krijg ik sowieso nauwelijks rust thuis. Soms ze in de tuin gooien met een boomerball of springpole is dan wel handig
Flirtpole is trouwens ook erg leuk en intensief
Kun je gewoon een longeerzweep of oude vishengel met een bal voor gebruiken en dan rennen maar. Dat traint uiteraard de conditie/spieren maar ook de reflexen.

Ik vind het zelf ook leuk om gewoon zelf met mijn honden bezig te zijn alleen is het soms ook wel lekker dat ze zich kunnen uitten zonder dat ik er wat voor moet doen. Ze hebben erg veel energie en daarnaast krijg ik sowieso nauwelijks rust thuis. Soms ze in de tuin gooien met een boomerball of springpole is dan wel handig

Flirtpole is trouwens ook erg leuk en intensief

- velvet29
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit is iets waar een stafford of pitbull(achtige) blij van word
Je hoeft het niet aan te leren doen ze uit zichzelf
Ik zie het probleem niet
Om te beginnen poten op de grond , maar als ze verder gevorderd zijn kan hij echt wel van de grond
Wel uitkijken hoe de hond zich gedraagt en anders gewoon weer poten op de grond
Je hoeft het niet aan te leren doen ze uit zichzelf
Ik zie het probleem niet
Om te beginnen poten op de grond , maar als ze verder gevorderd zijn kan hij echt wel van de grond
Wel uitkijken hoe de hond zich gedraagt en anders gewoon weer poten op de grond
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
.jpg)
.jpg)
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie