nee 25% vind ik te weinig, klaar... mag toch? Dat is simpelweg mijn mening...S@ndr@ schreef:mensen gaan er veel liever vanuit dat anderen onverantwoordelijk zijn, dan kun je wijzen naar wat niet deugd in jouw ogen![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
losse honden in de bebouwde kom.
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: losse honden in de bebouwde kom.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
S@ndr@
- Zeer actief
wie zegt dat ik 25% bedoel, je gaat echt weer ergens van uit, ik kan wel een kwart % bedoelen, dat is niet zoveel hoor.
Ik ben heeeeel erg zuinig op mijn hond en ook die van anderen, ik vind ze te leuk namelijk,
ik gun geen enkele hond een rot ervaring
Ik ben heeeeel erg zuinig op mijn hond en ook die van anderen, ik vind ze te leuk namelijk,
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jij zegt dit:S@ndr@ schreef:wie zegt dat ik 25% bedoel, je gaat echt weer ergens van uit, ik kan wel een kwart % bedoelen, dat is niet zoveel hoor.
Iets anders kan ik er niet van maken... ik VIND dat dus te weinig nogmaals...S@ndr@ schreef:schuldig, als het kan doe ik het ook, sorry, maar ik laat hem als ik het voor een kwart kan voorkomen niet op een ander afstuiteren.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
S@ndr@
- Zeer actief
tja dat kan,