Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bezorgd om Nelson

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Bezorgd om Nelson

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Eline* schreef:Nee, Nelson ruikt nog fris en fruitig! :smile: Wat voor bed heb jij voor Thijs?
Wij hebben een stevige houten pallet met daarop een 1 persoonsmatras met daarop een kussen onder de hoes met daarop 2 kussens bovenop het geheel. Hij is een soort prins op de pinda (foto staat wel tussen de foto's in de fotohoek). Na zijn kruisbandoperatie bleef z'n poot steeds zo zielig achter de rand van de mand hangen en dat konden we niet meer aanzien dus we zijn zelf een oplossing gaan zoeken. Meneer was in eerste instantie not amused :pffff: en heeft dat een paar dagen vol weten te houden. Totdat bleek dat het wel een heel stevig, warm en zacht bed was.

En nu is het dus stank voor dank....
AfbeeldingAfbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Hahaha, Thijs heeft dus een soort troon! Nou, Nelson moet het doen met een orthobed; ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Ik heb ooit een kindermatras voor hem gekocht, maar hij lazerde er steeds af. Hij moet laag bij de grond liggen, anders valt ie. :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
bram en thijs
Zeer actief

Eline* schreef:Hahaha, Thijs heeft dus een soort troon! Nou, Nelson moet het doen met een orthobed; ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Ik heb ooit een kindermatras voor hem gekocht, maar hij lazerde er steeds af. Hij moet laag bij de grond liggen, anders valt ie. :mrgreen:
Hoe ie 't doet weet ik niet maar hij valt er niet af. Soms ligt hij erg op het randje te liggen maar weet zich dan toch weer goed te moffelen. Hij heeft een diploma voor dat bed.

Ik denk dat Thijs zo stinkt omdat hij brokken krijgt waar o.a. glucosamine in zit terwijl hij zijn hele leven vers vlees heeft gehad. Maar het is niet anders, ik weet niet hoe we er anders voor kunnen zorgen dat hij voldoende vitamines en mineralen binnen krijgt omdat hij zo'n slecht eter is.
AfbeeldingAfbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik geef Nel tegenwoordig Convalence support van Royal canine; herstelvoeding na ziekte. Duur, maar er zit wel van alles in hoge consentratie's in. Ik meng dat door zijn gewone eten, inderdaad om ervoor te zorgen dat ie wel zijn voedingsstoffen binnen krijgt.
Wat geef jij Thijs dan nu?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
bram en thijs
Zeer actief

Eline* schreef:Ik geef Nel tegenwoordig Convalence support van Royal canine; herstelvoeding na ziekte. Duur, maar er zit wel van alles in hoge consentratie's in. Ik meng dat door zijn gewone eten, inderdaad om ervoor te zorgen dat ie wel zijn voedingsstoffen binnen krijgt.
Wat geef jij Thijs dan nu?
Eukaneuba Senior 9+ maar het is voor mijn gevoel allemaal een laken van hetzelfde pak. Ik zag dat Farmfood ook in senior doet maar helaas ontbreekt daarin de glucosamine. Meneer zelf heeft een voorkeur voor vers vlees van Farmfood, overigens.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”