Arie loopt al vanaf vorige winter steeds slechter door zijn HD en ook een stootkuurtje pijnstiller/ ontstekingsremmer heeft niet geholpen, deze heeft hij twee maal gehad, maar zijn lopen gaat steeds slechter. Nu heeft hij ook een wat zeldzame hartafwijking wat ons dus doet afvragen wat te doen? Daarnaast heeft hij problemen bij de zwellichamen waarvoor hij Suprelorin krijgt waardoor de spieren wat afnemen wat niet gunstig is voor zijn HD maar hij wordt wel rustiger en maakt niet zulke rare bokkensprongen meer dat is wel gunstig. Maar het een zit dus in de weg van het ander. Waardoor ik bang wordt dat ook Arie niet oud wordt. We hebben 2 ambullen gehad die beide maar 3 jaar werden. Twee jaar geleden is Basco ineens dood gegaan op 5 jarige leeftijd en Arie is nu Kira's 4e echtgenoot en ik ben dus best bang voor zijn gezondheid.
Nu heb ik bij de Wagenrenk een afspraak gemaakt voor een nieuwe hartecho om te kijken of zijn hartafwijking verslechterd is en daar te overleggen wat nu te doen en of er mogelijkheden zijn. kan Arie geholpen worden voor zijn HD? Want als zijn hart dat niet aankan hoef ik niet eens aan de onderzoeken te beginnen.
Stomme gezondheid van die grote honden