Echt, ik kan wel janken...

Kom net bij de dierenarts vandaag voor Fons zijn derde enting. Hij heeft hem helemaal nagekeken en is (wederom) compleet gezond verklaard. Erg fijn!

Dierenarts vroeg ook of hij zijn chipnummer even zou checken. Och ja, waarom niet, was mijn respons. Hebben we gelijk álles gecheckt ja!
Ja nou... blijkt dus heel dat nummer niet te kloppen. Eerst was mijn reactie wat laconiek "o, dan weet ik al waar de hond zit met het andere nummer, want dat zal zijn broertje zijn!

" Maar ja... nu ga ik me toch zorgen maken. Ik heb immers alles al geregistreerd (Raad van Beheer, NDG) en alles is al rond... Wat nu te doen? Ik heb de fokker al gebeld, maar die krijg ik niet te pakken dus voicemail ingesproken. Maar ik blijf maar malen. Wat als er nou wat gebeurd was? Had ik dierenbescherming gebeld "ja we hebben hier wel een wit hondje, maar met een ander chipnummer dus die is niet van u" ....

Mijn brein draait overuren nu!
Ik weet haast wel zeker dat de chipnummerstickers van zijn broer en hij verwisseld zijn, maar ja... die is net ook verhuisd naar zijn nieuwe baas... en hoe krijg je dat in vredesnaam weer rechtgebreid?
Getverdegetver en ik zit al zo slecht in mijn vel en dan kan dit er nog wel bij. Ik baal hier zo van!!
Wat kan ik nu doen??? Iemand dit ooit meegemaakt??