Kenji was een kleine terrorist, echt waar.
Haar bijnaam was dan ook terrormiep ( daar luistert ze nu nog naar haha )
Nergens van onder de indruk en nog nooit ergens bang voor geweest
Zindelijk was ze zo, zit en af heb ik haar niet eens aan hoeven leren.
Dat had ze afgekeken bij Elena.
Had Kenji opgehaald bij de fokker, had onbewust toch een paar keer zit tegen Elena gezegd en ineens deed Kenji t ook.
Toeval denk je dan, maar nee elke keer als ik zit zei ging zij ook zitten.
Af idem maar dat deed ze na een dag of 2-3
Hoe stout ze ook was, zo ontzettend lief kon ze zijn.
Lekker op schoot bij vrouwtje kroelen of slapen iets wat ze nog steeds graag , ze blijft t maar raar dat ze niet meer helemaal op schoot kan liggen
Ze was met bep. dingen niet makkelijk en heb dan ook van begin af aan er bovenop moeten zitten.
Dat heeft wel zn vruchten afgeworpen gelukkig
Druk was ze trouwens ook heel erg, daar zat zowat geen rust in.
Rennen en vliegen door t huis, waterbak door de keuken gooien of erin staan graven was ook erg in trek
Ditch weet ik alleen van wat ik gezien heb toen hij bij mij was voor hij een baasje had ( 1 week ) en toen hij 3 mnd was en hier 3 wkn logeerde.
Gillen als de beste, had m een x in de bench gedaan omdat ik de meiden uit moest laten.
Nou daar wastie t dus absoluut niet mee eens, hoorde m 100 mtr verderop nog gillen
Gelukkig had ik makkelijke buren, die naast me was altijd bezopen en hoorde niks, en die boven me waren er nooit.
Verder was hij heel aanhankelijk, dat was eigenlijk van begin af aan al zo.
Stronteigenwijs en als hij ergens geen zin in had er onderuit proberen te komen.
Nog steeds trouwens
Elena weet ik niet , maar heb gehoord dat t een hondje was die nergens van onder de indruk was.
Pittig hondje ook die zich t kaas vd brood niet liet eten.
Een heel erg groot verschil met t hondje wat ik op de leeftijd van 9 mnd in mn handen kreeg.
Bang voor bijv vallende blaadjes, durfde de straat niet op enz..
Was bang om verkeerd te doen
Gelukkig had ze snel door dat ik niet schop of sla en kwam de echte Elena weer een beetje naar boven.