[quote="Anne&Taar]Ik zeg helemaal niets over jou. Je honden zullen het heel prima hebben, daar twijfel ik niet aan.

Maar door je eigen steling krijgen mensen wel een beetje het gevoel dat jij zelf hun manier van omgaan met hun honden bekritiseert. En dat mag wat mij betreft ook, hoor. Er zijn zat mensen die kritiek hebben op de manier waar ik met honden omga.

Maar dan mag ik daar toch wel op reageren?
Maar om terug te komen op dat stukje van Sheila: Vind jij dan wel dat de 'grote waslijst' welke als voorbeeld op de 1e pagina van et artikel wordt vermeld, teveel activiteit bevat? Ik zie dat namelijk echt niet...Ik zie echt niets dat mijn honden niet zouden kunnen hebben als ze zoiets deze week aangboden zouden krijgen.

[/quote]
Nee ik doelde ook niet op jou maar op eerdere reacties in het topic.
Het is niet mijn bedoeling om mensen af te zeiken, maar eerder om te kijken van hoe bewust ga je daar mee om? En tuurlijk mag iedereen daar op reageren, daar is het een discussieforum voor. Maar ik bedoel het algemeen en niet om mensen zelf te bekritiseren.
Ik zou zo'n schema als in het artikel nooit aanhouden voor hier.
Dat vind ik een te druk schema. Als het zo uitkomt, dan is het zo, maar dan zorgen we ervoor dat we dan na de drukte weer een rustig schema hebben.
We waren hier altijd van overal heen gaan, elke dag naar het bos, enz enz. Toen kwamen we op cursus en zijn we er anders naar gaan kijken.
Dat toe gaan passen. En we hebben een heel ontspannen hond. Gijs is de herplaatser en een Jack Russell is een actief ras. Ik vond Jack Russells maar ADHD honden, maar zo is Gijs dus niet. Dus ergens zal het dus wel iets goeds doen. En nou wil ik niet zeggen dat Gijs bij een andere baas die anders met hem omgaat, diepongelukkig was geworden.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Het is dus niet zo dat we niks doen. Ze gaan gewoon mee op vakantie, of op visite. Maar wel dat ik er ook bewust mee omga dat ze af en toe ook gewoon lekker niks doen.