Ik vond het moeilijk een geschikte herplaatser te vinden. Eerst dacht ik ik wil er geen pup bij, teveel werk.
Maar toen ik Daya in huis haalde vond ik het ook veel werk en erg spannend allemaal. Bovendien klopte het niet wat de vorige eigenaars allemaal verteld hadden dus eigenlijk was ik een beetje bang om weer zoiets mee te maken.
Al met al erg leuk een pupje erbij en het gaat super met Daya.
Maar sjeesus....mijn dochter!!!
Ik ga het heel eerlijk zeggen, en dat kan best denk ik, maar ik word gekker van mijn dochter dan van die pup.
(dat is ook wel een beetje de reden dat ik hem nog niet netjes heb voorgesteld hier)
De hele dag waarschuwen en ze blijft maar klieren. Waarschuwen alleen helpt dus niet. Rustig uitleggen en vertellen hoe het wel moet ook niet.
Toen heb ik een keer alles bij haar terug gedaan wat ze bij de pup doet; aan haar oor trekken, haar op de grond duwen, haar bij haar nekje pakken etc.
Op de trap gezet elke keer als ze weer aan het klieren was.
Pup in de bench maar dan gaat de pup gillen en Daya steeds voor die bench staan en gaat 'ie nog harder gillen.
Eerst deed ik Daya regelmatig in de gang, daar ligt ook haar kussen. Maar pupjelief heeft de hele gang onder gepiest en die lucht kreeg ik niet uit de vloerbedekking. Dus de vloerbedekking eruit en morgen komt er zeil in.
Vanavond WEER gewaarschuwd dat ze niet bij de hondjes mocht komen als ze op hun kussen liggen.
Nog geen half uur later gaat ze er naartoe, en ik hoor een grom en een een hoop gegil.
Tsja, toen zei Daya HAP! Voel me er wel een beetje schuldig over want ik had haar daar weg moeten halen maar zag het te laat.
Ik schrok me natuurlijk kapot en heb mijn dochter even bekeken. Een blauwe langwerpige plek op haar voorhoofd.
Mijn partner is er helemaal ontdaan van, terwijl ik het een logische reaktie vind van Daya; of denk ik nou te makkelijk?
Moest even mijn verhaal kwijt hoor, zit er een beetje doorheen . Iemand nog tips hoe ik het in vredesnaam mijn dochter van 3 duidelijk kan maken???
Of vanaf morgen de hondjes weer gewoon in de gang als dochterlief
Pup terugbrengen? Of doorzetten? help!