Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar slaapt jullie hond???
Moderator: moderatorteam
- caira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Re: Waar slaapt jullie hond???
Hier slaapt Berre beneden onder de trap op zijn (inmiddels vakkundig gesloopte) kussen. Naar boven kan hij niet komen want we hebben een gladde open trap. Boven is het domein van mijn katten. Die komen 's morgens lekker op bed liggen. En tsja die haren, ach die paar haren wegen niet op tegen de tevreden geluidjes van mijn huisdieren. Tis hier zowiezo een huishouden van Jan Steen, dus dat is het laatste waar ik me druk om maak.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
PreciesRami schreef:Tja, ik weet niet, een hond is toch zo je slaapkamer uit gebonjourd?gyanty schreef:
Daarij is uit onderzoek wel gebleken dat een hond in de slaapkamer niet goed is voor het sexleven :N: En heel gek, dat kan ik me ook helemaal zo voostellen.![]()
Daarbij speelt je sexleven - als het goed is - niet alleen in je slaapkamer af.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
En niet alleen 's nachts.Rami schreef:Tja, ik weet niet, een hond is toch zo je slaapkamer uit gebonjourd?gyanty schreef:
Daarij is uit onderzoek wel gebleken dat een hond in de slaapkamer niet goed is voor het sexleven :N: En heel gek, dat kan ik me ook helemaal zo voostellen.![]()
Daarbij speelt je sexleven - als het goed is - niet alleen in je slaapkamer af.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
In de kennel....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
*bekijkt de foto eens* Nou als ik moest kiezen dan lag zij erbij hoorMaylala schreef:Zoek stok! schreef:Ik wil jou ook niet in mijn bed, dus dat scheeltdjow schreef:Ik vind het eerlijk gezegd echt vies, een hond in bed. Ik lees hier dat er zelfs honden onder de dekens slapen of op het hoofdkussen, ik zou gek worden met al die haren. En dan de volgende dag er gewoon weer in :N:
edit: als het trouwens niet meer is dan haren :N:Ik vind het reuze meevallen met de haren en 'meer' (?). Maar ik heb dan ook schone hondjes
![]()
![]()
![]()
Persoonlijk heb ik liever kwijlerige 10 Newfs met een loslatende castratenvacht in m'n bed dan 1 zo'n over haren mekkerend typetje.![]()
Hier staat een tweezittertje in de slaapkamer, ze liggen daar of bij mij in bed, ze wisselen af. Ik kan niet eens meer slapen zónder hond in bed. :N:
Ik ben er ook niet van, hond in bed. Ik lig elke dag lekker samen met hem op zijn kussen maar het bed daar is hij niet welkom! Iedereen zijn/haar ding.
- Snokkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback en Mixje
- Aantal honden: 2
Onze honden slapen gewoon in de woonkamer. Sedi nog even in de bench en Nala ligt in haar mand of op de bank.
In het weekend mogen ze soms nog even bij ons op bed als we al wakker zijn. En toen Sedi er nog niet was mocht Nala 's ochtends nog een uurtje bij mij op bed als vriendje eerder op moest.
In het weekend mogen ze soms nog even bij ons op bed als we al wakker zijn. En toen Sedi er nog niet was mocht Nala 's ochtends nog een uurtje bij mij op bed als vriendje eerder op moest.
Groetjes Suzanne
en Nala & Sedi

en Nala & Sedi
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
3 slapen er in hun kennel. Op het nachthok, in het nachthok, of op de vlonder.
Spike slaapt op onze slaapkamer. Als Leon nachtdienst heeft op zijn plekje op bed, gezellig naast mij. En anders op de grond.
Als het heel warm is gaat hij naar beneden, zoekt hij de tegels op.
Spike slaapt op onze slaapkamer. Als Leon nachtdienst heeft op zijn plekje op bed, gezellig naast mij. En anders op de grond.
Als het heel warm is gaat hij naar beneden, zoekt hij de tegels op.
- plutinda
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden, Labrador
In de woonkamer op de grond, of op hun kussen. (op de bank mogen ze niet van mij)
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
In hun manden... althans.....
Ik barricadeer iedere avond de bank en iedere morgen vind ik er minstens 1 hond op
En ik ben een vrouw en val op mannen, maarre:
En sex: ik heb weleens gehad dat ik "tijdens" dacht: "Wat ruikt hij raar...." Vervolgens mijn ogen open deed en in de bruine ogen van Lucas keek ... op 5 cm afstand...

Ik barricadeer iedere avond de bank en iedere morgen vind ik er minstens 1 hond op
En ik ben een vrouw en val op mannen, maarre:
Kan ik me wel iets bij voorstellen!*bekijkt de foto eens* Nou als ik moest kiezen dan lag zij erbij hoor
En sex: ik heb weleens gehad dat ik "tijdens" dacht: "Wat ruikt hij raar...." Vervolgens mijn ogen open deed en in de bruine ogen van Lucas keek ... op 5 cm afstand...
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Cena slaapt in de bijkeuken en Henkie in een bench in de huiskamer. We wilden hem ook naar de bijkeuken verplaatsen, zodat hij samen met Cena kan slapen en wij de bench er uit kunnen bonjouren, maar hij ligt zo graag in zijn bench, dat we hem nog maar even laten staan!
RIP Cena
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Bonnie in haar mand naast het bed, vanaf 5u bij mij op het voeteneind samen met de kat !
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Mijn honden mogen de slaapkamer niet in, Nando snurkt veel te hard.
Ze slapen in de woonkamer (hondenbed, bank, stoel).

Ze slapen in de woonkamer (hondenbed, bank, stoel).
gyanty schreef:Daarij is uit onderzoek wel gebleken dat een hond in de slaapkamer niet goed is voor het sexleven :N: En heel gek, dat kan ik me ook helemaal zo voostellen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat ging hier ook echt niet gebeuren... moet er niet aan denken :N:gyanty schreef: Daarij is uit onderzoek wel gebleken dat een hond in de slaapkamer niet goed is voor het sexleven :N: En heel gek, dat kan ik me ook helemaal zo voostellen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
sam slaapt als het onweert bij ons op de slaapkamer.
heeft ook geen zin om dan te sexen en hem beneden te laten want hij gaat vol in paniekstand als hij neit bij ons is dan..
hij mag op bed slapen, maar meestal ligt hij in een mandje op de slaapkamer en als het echt héééél eng is onder het bed of bijna op mij
heeft ook geen zin om dan te sexen en hem beneden te laten want hij gaat vol in paniekstand als hij neit bij ons is dan..
hij mag op bed slapen, maar meestal ligt hij in een mandje op de slaapkamer en als het echt héééél eng is onder het bed of bijna op mij

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik heb een prima sexlevengyanty schreef:Nounou niet zo gepikeerd omdat iemand het vies vind. Ze verbied jou toch niet je hond in bed te nemen, behalve dat ze het voor zichzelf vies vind. Ik vind dat persoonlijk als ik er zo over na denk ook. Kan me voorstellen dat mensen het gezellig vinden, maar mij echt niet gezien.Maylala schreef:Heel goed!Zoek stok! schreef:
Ha! Ik weet 1 ding zeker: ik laat de honden nooit meer uit mijn bed houden door wie dan ook![]()
![]()
Het moet toch ook niet gekker worden dan dat mensen die hier niet wonen en niks voor mij hoeven op te ruimen mij gaan vertellen waar mijn huisdieren wel en niet mogen slapen ivm "haren en meer".
Maar ik heb al gemerkt dat de viezigheid die je hond meebrengt erg verschillend is. Wij wonen te midden van nogal vieze drekkerige modderige bossen en Kay neemt dus 3 keer per dag dat bos mee naar binnen. Daarbij verhaard Kay ook wel relatief veel en ben ik nogal allergisch aangelegd en ben ik geen schoonmaakwonder. Dus ben ik blij dat ik de bovenverdieping lang niet zo intensief hoeft schoon te houden als de begane grond.
Maar toen ik nog elders woonde of zoals van de zomer in het huis van mijn zus, was Kay nog nooit zo wit geweest, omdat hij niet in elke moddersloot lag, want die waren daar gewoon niet
Als verwarmer hoef ik ze niet in bed, daar heb ik wat anders voor in bed
Daarij is uit onderzoek wel gebleken dat een hond in de slaapkamer niet goed is voor het sexleven :N: En heel gek, dat kan ik me ook helemaal zo voostellen.
Ze moet gewoon even aan de kant als er gesext gaat worden
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Gollum schreef:Ik heb een prima sexleven![]()
Ze moet gewoon even aan de kant als er gesext gaat worden
Ik moet er niet aan denken dat ze toekijken!! :N:
RIP Cena
- Gollum
- Zeer actief
Waarom? Meestal draait ze na een paar minuten verveeld haar hoofd weg of gaat ze naar haar kussenSannePP schreef:Gollum schreef:Ik heb een prima sexleven![]()
Ze moet gewoon even aan de kant als er gesext gaat worden![]()
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou die van ons niet hoor! Cena gaat met opstaande oren zitten kijken op een meter afstand en Henkie wil meedoen! :N:Gollum schreef:Waarom? Meestal draait ze na een paar minuten verveeld haar hoofd weg of gaat ze naar haar kussenSannePP schreef:Gollum schreef:Ik heb een prima sexleven![]()
neenee,
RIP Cena
- Gollum
- Zeer actief
Meedoen? :N:SannePP schreef:
Nou die van ons niet hoor! Cena gaat met opstaande oren zitten kijken op een meter afstand en Henkie wil meedoen! :N:
neenee,hier gaan ze braaf uit beeld!
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
Die van mij slapen beneden op de banken of in hun bed. Boven komen ze niet want ze kunnen niet zelf naar beneden.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Allemaal op bed, of het er nou 4 zijn of 3, ze liggen allemaal gezellig erbij 
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
daar heeft lijf totaal geen last van, die slaapt gewoon door.flamme schreef:Hoe doen diegene waarbij de hond standaard in bed slaapt dat nou als ze met hun partner spannende bedtijden gaan beleven.
Zeggen jullie dan tegen de hond dat ze hun pootjes even voor de oogjes moeten doen, of worden ze even ergens anders heen verbannen en mogen ze op bed als jullie "klaar" zijn? Of gebruiken jullie het bed daar uberhaubt niet voor, dat kan natuurlijk ook nog??

- Maartje
- Zeer actief
Een hond slaapt altijd op bed. De andere twee in de woonkamer, waarvan een nu tijdelijk in een bench.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Verliest het dan niet de spontaniteit, als je altijd maar eerst de hond de slaapkamer uit moet bonjouren?
Zou niks voor mij zijn, overigens denk ik dat Ben dan ook vreselijk jaloers zou worden, zo is ie dan ook weer wel.
Zou niks voor mij zijn, overigens denk ik dat Ben dan ook vreselijk jaloers zou worden, zo is ie dan ook weer wel.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Kyra slaapt normaal gesproken gewoon beneden, ze ligt dan gewoon op de bank.
En heel soms gaat ze mee naar boven en ligt ze lekker tussen ons in in bed.
En heel soms gaat ze mee naar boven en ligt ze lekker tussen ons in in bed.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
zoals gezegd slaapt lijf gewoon door en ze ligt aan de rand van het bed, dat 2 bij 220 is dus die vond je ook bijna niet terug. nee dus.Aimee schreef:Verliest het dan niet de spontaniteit, als je altijd maar eerst de hond de slaapkamer uit moet bonjouren?

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
SannePP schreef:
Nou die van ons niet hoor! Cena gaat met opstaande oren zitten kijken op een meter afstand en Henkie wil meedoen! :N:
neenee,hier gaan ze braaf uit beeld!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik niet, de hondjesNanna schreef:Is dat niet wat hard aan je kont?malinois schreef:In de kennel....
Ik doe het overigens ook niet in de kennel, ben een kou-kleum... is niks voor mij

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee joh! De honden slapen sowieso niet op bed, behalve als ik nachtdienst heb, dan mag Henkie wel mee naar boven van Paul (aaaah, hij is vast niet graag alleen in dat grote bed)Aimee schreef:Verliest het dan niet de spontaniteit, als je altijd maar eerst de hond de slaapkamer uit moet bonjouren?
Maar beneden is het een kwestie van 1 x 'op je plaats' en de hondjes gaan braaf op hun plaats liggen!
RIP Cena
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
Ook niet echt stimulerend lijkt me.... :lol:Gollum schreef:Waarom? Meestal draait ze na een paar minuten verveeld haar hoofd weg of gaat ze naar haar kussen :lol1:SannePP schreef:Gollum schreef:Ik heb een prima sexleven![]()

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15