Hmm, volgens mij zien mensen ze wel ongeveer hetzelfde als ik, of nog beter
Eigenlijk krijg ik als ze meegaan naar verjaardagen enzo altijd complimentjes dat Vera zo goed luistert. Wat het ook altijd goed doet, vooral als er mensen zijn die niet zo van honden houden , is Vera wat trukjes uit laten voeren. Achter elkaar "rondje", "poot", "zit/af/zit/af (dan gaat ze dus heel snel op en neer zeg maar

), en de bal van afstand vangen, maakt dat mensen haar dan vaak toch wel cool vinden haha.
Ik ben zelf ook wel een kei in bij voorbaat al noemen dat ze wel wat druk kan zijn, dat scheelt misschien ook. Dan valt het eigenlijk altijd enorm mee
En als ze vantevoren goed heeft gewandeld, of, als het een lange autorit was, na de autorit flink heeft kunnen rennen, dan is ze ook echt wel heel netjes en gaat rustig uit zichzelf naast mijn stoel liggen moet ik zeggen.
Als je Vera eerst meeneemt in de auto, en daarna direct vanuit de auto ergens naar binnen gooit, is het ietssss minder :N: He Tiny?
Saar telt niet echt, die neem je mee, en niemand heeft uberhaupt door dat ze er is. Ik heb nadat Moos was overleden weleens gehad dat ik haar mee had naar een hele drukke verjaardag, en dat iemand na een paar uur zei "heeee, een hondje? was die er de hele tijd al??"
Ik heb wel vaak buiten dat mensen wat vertederd naar Vera kijken die als een dolle rond aan het rennen is, en dan vragen "ach, nog echt een jonkie zeker he?".
Mwa, denk niet dat ze daarmee 2.5 jaar bedoelen

Bij Saar denken ze dan vaak dat ze al oud is. Vragen dan ook "en die kleine, die is zeker veel ouder?"