Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Foto van mij tijdens een agilitywedstrijd. Ben niet zo moeilijk te vinden, want ook nu sta ik daar in de ring, alleen niet met hond, maar met een fluitje
Foto van mij tijdens een agilitywedstrijd. Ben niet zo moeilijk te vinden, want ook nu sta ik daar in de ring, alleen niet met hond, maar met een fluitje
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Dit ben ik met de monsters. Degene met de leren jas en camera is John Travolta in zijn jonge jaren (volgens een aantal HF-ers )
Zarah komt sowieso mee, is te herkennen aan haar tuigje (of knalroze halsband met bijpassende flexi) en haar lelijke oortjes.
Inge O schreef:laat jij je hond op dit soort momenten (stress, warmte enz.) met een snuitje om lopen ?
Toen wel, maar nu heb ik een 'gewone' muilkorf. Waar ie dus wel mee kan hijgen.
Het was toen ook puur uit nood, we hadden geen andere bij ons en hij deed even nogal debiel.
Ik kom ook..Maar heb geen foto waar ik leuk opsta..Ik ben kampioen gekke-bekke-trekken..
Maar je kunt me zo herkennnen aan mijn hond, nl. een friese stabij...
De kans is dat je Yvette treft met Taro, maar ja..dat is een reu...Patty van Senna is te herkennen aan de camera die ze bij zich heeft..En Marjolein neemt mogelijk de hele roedel mee ?
Dus wat overblijft wat rondloopt met zwart-witte stabij ; dat ben ik...
janine schreef:Ik kom ook..Maar heb geen foto waar ik leuk opsta..Ik ben kampioen gekke-bekke-trekken..
De kans is dat je Yvette treft met Taro, maar ja..dat is een reu...Patty van Senna is te herkennen aan de camera die ze bij zich heeft..En Marjolein neemt mogelijk de hele roedel mee ?
janine schreef:Ik kom ook..Maar heb geen foto waar ik leuk opsta..Ik ben kampioen gekke-bekke-trekken..
Je vergeet Maartje
Shit...Maar tja..Maartje herken je aan Tess en Abby ! En Imke is van de ballen ! Jeppe wat minder !..Dus als je zwart-witte fries ziet zonder bal : dat is Jeppe
Er zijn al genoeg foto's waar ik herkenbaar op sta maar ter herkenning denk ik eraan om mijn mooie roze hoed op te zetten. Ik heb echt een hekel aan naamplaatjes.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Qal schreef:Er zijn al genoeg foto's waar ik herkenbaar op sta maar ter herkenning denk ik eraan om mijn mooie roze hoed op te zetten. Ik heb echt een hekel aan naamplaatjes.
Qal schreef:Er zijn al genoeg foto's waar ik herkenbaar op sta maar ter herkenning denk ik eraan om mijn mooie roze hoed op te zetten. Ik heb echt een hekel aan naamplaatjes.
Dan krijg jij er twee!!!!!
En anders een naam t-shirt, kan ik het tenminste ook goed lezen .
Dan krijg jij er twee!!!!!
En anders een naam t-shirt, kan ik het tenminste ook goed lezen .