Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe snel werkt Novacam?
Moderator: moderatorteam
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Hoe snel werkt Novacam?
We zijn bij Laika vandaag begonnen met Novacam te geven ivm nog steeds niet goed lopen. Maar binnen hoeveel tijd zou je verschil moeten zien? Ze heeft vanmorgen een dosis gekregen van 35kg morgen krijgt ze dat ook en daarna tussen 20-25 kg. advies van de DA.
Groetjes Lianne
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
-
lianne05
- Zeer actief
Re: Hoe snel werkt Novacam?
Ik ben van plan dr juist te helpen, dus voor een hond van 35kg...maar dat had je denk ik zelf ook wel door...bellabeest schreef:een dosis van 35 kg??? of een dosis voor een hond van 35kg??
Groetjes Lianne
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Met Samara merkte ik het eigenlijk halverwege de 2e dag al, dat ze makkelijker liep, ze durfde meer zeg maar.... Samara liep echt op 3 poten en durfde ook niet meer neer tezetten... de eerste dag kreeg ze dubbele dosis ( 50kg) en de 2e dag de normale ( 25kg) en halverwege die dag ging ze haar poot dus weer neerzetten.. wel voorzichtog maar weer neerzetten en gebruiken, dag 3 liep ze weer zoals het hoorde.
Samara staat al sinds een aardige tijd op de volle dosis, ze komt er ws niet meer vanaf, haar poot is teveel kapot en tepijnlijk maar ik hoop dat ze het op de pijnstillers nog een tijdje doet!
Hopelijk slaat het snel aan!
Samara staat al sinds een aardige tijd op de volle dosis, ze komt er ws niet meer vanaf, haar poot is teveel kapot en tepijnlijk maar ik hoop dat ze het op de pijnstillers nog een tijdje doet!
Hopelijk slaat het snel aan!
-
Fin
- Zeer actief
Het moet opbouwen in de bloedspiegel, maar meestal zou je binnen een dag tot twee dagen verschil moeten zien. Hangt er ook even vanaf waarvoor je het gebruikt, als ze haar pootje bezeert heeft dan heeft ze haar pootje bezeert en ja dat is dan nog te zien. Maar als het goed is, is ze vrolijk, redelijk actief, heeft ze een goede eetlust en kan ze haar rust nemen zonder veel te moeten verliggen.
-
lianne05
- Zeer actief
Ze krijgt het voor overbelasting in waarschijnlijk de rug, ze loopt al vanaf maart slecht, mei geopereerd aan dr achterpoot 2 weken terug nog bij de DA geweest advies is naar de kraker alleen is die op vakantie en komt terug als wij gaan, wij gaan zaterdag op vakantie, in overleg met de DA nu op novacam na de vakantie naar de "kraker" Gelukkig zit ze bij mn ouders en die zorgen er goed voor. Ze is gelukkig vrolijk genoeg, eet goed. Ze lijkt alleen nu wel wat suffig te zijn maar wellicht gaat dat snel over...
Groetjes Lianne